11 maja 2014

9. Efekty. Droga do bycia fit

Cześć Kochani!

Dzisiaj mam dla Was obiecane efekty. Ćwiczę ostro od lutego po przerwie od września. Wcześniej, czyli przed wrześniem ubiegłego roku biegałam, ale z różnych powodów musiałam przestać. Dzisiaj kończy się moje 2-tygodniowe wyzwanie, o którym Wam już wspominałam. Chcieliście zobaczyć efekty, oto one ;)

Efekty. Droga do bycia fit

jak schudlam cwiczenia

Dla porównania efekt, jaki chciałabym osiągnąć (to zdjęcie jest moją motywacją na pulpicie od początku :))


Teraz muszę się mocno w sobie spiąć i trochę zmusić się do cardio, choć zaczęłam już biegać, więc myślę, że wszystko jest na dobrej drodze.

Co myślicie o moich efektach?:)

20 komentarzy

  1. Wyglądasz wspaniale! Ja już bym się cieszyła z takiej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) zdjęcie które ma Cię motywować , niczego sobie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak ja zazdroszczę takiego brzuszka. Również uważam, że świetnie wyglądasz. Ja z takiego efektu byłabym w niebo wzięta :d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, to bardzo motywujące :)

      Usuń
  4. Masz świetną figurę :) Wiele bym oddała aby tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja też zaczęłam parę dni temu, mam nadzieję że tym razem wytrwam!:)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetną figurę, a takie ideały są przereklamowane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę widząc takie efekty, aż chce się ćwiczyć :) Właśnie przed chwilą zjadłam pół czekolady z orzechami i teraz mam wyrzuty suemienia :/ Efekt brzuszka z ostatniego zdjęcia, to marzenie! :) Chyba czas wziąść się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny brzuch ! Teraz to już wystarczy utrzymać tą wagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za wytrwalosc ♥

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną figurę! Ja ćwiczę dla zachowania kondycji ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. wow woo super! ja cwicze tez od lutego, najpier 3razy w tygodniu a od marca 6 razy w tygodniu. cialo sie zmienia, cellulitu coraz mniej. teraz podjeclam wyzwanie z jilian michales i cwicze na nogi, jest ciezko i leje sie ze mnie hjak ze swini ale mysle ze dam rade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym wyzwaniu, ale zerknę na nie, bo moje nogi właśnie robią się takie umięśnione i średnio mi się to podoba ;<

      Usuń
  12. Masz świetną figurę, życzę wytrwałości w postanowieniach. :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez chce osiagnac takie efekty jak na zdjeciu ::) ja z mel b cwicze a Ty z kim ?:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP