21 maja 2018

556. Denko 6/2018 || Kamill, Vaseline, Calvin Klein, Isana, Biedronka, BeBeauty, Nivea, Lovely

Denko 6/2018 || Kamill, Vaseline, Calvin Klein, Isana, Biedronka, BeBeauty, Nivea, Lovely

Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym Wam w krótkich recenzjach przybliżyć kosmetyki, które w ostatnich czasach zużyłam. Uważam, że najlepsze opinie wydaje się po całkowitym skończeniu kosmetyku, dlatego serdecznie Was zapraszam do zapoznania się z tym, co sądzę o dziesięciu kolejnych produktach. Przy okazji, będziecie mogli się przekonać, czy kupię je ponownie.




Kupię ponownie
Może kupię ponownie
Nie kupię ponownie


Kamill, krem do rąk


Kremy do rąk to produkty, od których jestem uzależniona. Muszę mieć poczucie, że moje dłonie są odpowiednio delikatne i miękkie, a efekt ten mogę uzyskać właśnie dzięki rodzaju kosmetykom. Krem do rąk towarzyszy mi przy łóżku, w kuchni oraz w torebce, dlatego tych produktów zużywam bardzo dużo. Krem do rąk Kamill otrzymałam w jakimś prezencie i sprawdził mi się całkiem dobrze. Myślę, że gdyby jeszcze kiedyś wpadł mi w ręce, zużyłabym go z przyjemnością.


Kamill, krem do rąk


Vaseline, krem do rąk


Vaseline to krem do rąk, który dostarczał mi olbrzymiej dawki nawilżenia, a przy tym gwarantował efekt miękkich i delikatnych dłoni. Chętnie wrócę do tego produktu.


Vaseline, krem do rąk


Beverly Hills Formula, pasta do zębów


Całkiem przyjemna pasta do zębów. Będę jej jeszcze używać w przyszłości.

Beverly Hills Formula, pasta do zębów


Calvin Klein, Down Town


Moje ulubione perfumy Calvina Kleina i w ogóle. Uwielbiam ten zapach. Dla mnie jest on idealny i wystarczająco trwały. To kolejne już opakowanie. Straciłam rachubę, ile zużyłam tych perfumów.


Calvin Klein, Down Town


Isana, żel pod prysznic


Zimowy żel pod prysznic, który gdzieś mi się zawieruszył w zapasach produktów do kąpieli. Zapach był dość oryginalny i nietypowy. Nie został moim ulubieńcem, ale nie był też najgorszy.


Isana, żel pod prysznic


Lula, chusteczki nawilżane


Chusteczki nawilżane muszą być w każdym domu, bo ich wszechstronność jest niesamowita. Często sięgam po nie podczas makijażu.


Lula, chusteczki nawilżane


BeBeauty, płatki kosmetyczne


BeBeauty, płatki kosmetyczne


Probiotyk


O probiotykach zamierzam napisać odrębny wpis, ale jeszcze gromadzę doświadczenie i buduję swoją opinię na temat suplementacji probiotykami. Z całą pewnością mogę jednak już teraz zaznaczyć, że warto wprowadzić je do swojego życia.


Probiotyk


Nivea, antyperspirant w kulce


Jeden z najlepszych antyperspirantów, jakich używałam. Nie pozostawia śladów na ciemnych ubraniach, a przy tym wspaniale chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Jego zalety to poczucie bezpieczeństwa i komfortu, jakie zapewnia.


Nivea, antyperspirant w kulce


Lovely, żel do brwi


Kolejny żel do brwi Lovely, który zużyłam. Bardzo lubię ten kosmetyk i ciągle zamierzam do niego wracać.


Lovely, żel do brwi




Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:













A Wy, co zużyliście w ostatnim czasie? :) Znacie produkty, które Wam pokazałam? :)

5 komentarzy

  1. Krem kamil kiedyś miałam, ale nawet nie pamiętam, jak się sprawdził. Więc wnioskuję, że pewnie był średni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest to jakiś najwspanialszy krem na świecie :) taki sobie zwyklaczek :)

      Usuń
  2. Miałam żel Isany i przyjemnie go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP