14 września 2020

680. Jak reklamować się w sieci, czyli o kampaniach AdWords

Jak reklamować się w sieci, czyli o kampaniach AdWords

 

Witajcie Kochani!

Na moim blogu możecie znaleźć bardzo dużo artykułów dotyczących pozycjonowania strony internetowej w sieci. To ważny temat, który warto zgłębić, jeśli chce się zaistnieć w Internecie. Idąc jednak dalej, w jeszcze mocniej zaangażowanym kierunku, dobrze jest dowiedzieć się, jak prowadzić kampanie AdWords, czyli w jaki sposób skutecznie swoją witrynę. Postaram się podpowiedzieć Wam dzisiaj kilka informacji na ten temat.



Co to jest AdWords/Ads?


Co to jest AdWords/Ads?


Może zacznijmy od początku, czyli od tego, co to jest AdWords lub innymi słowy - Ads. Najprościej rzecz ujmując, to sposób na reklamę swojej witryny internetowej, który udostępnia Google. W systemie można budować kampanie reklamowe i nimi zarządzać. Dużą zaletą Google Ads jest to, że samemu można zdecydować o kwocie, którą chce się ponieść za reklamę.

Aby zacząć działania w systemie Ads, należy założyć konto. To właśnie na nim będzie można kreować kampanie. Wygodnie jest połączyć konto Gmail z tym na Google Ads. Rejestracja jest łatwa i szybka.


Jak tworzyć kampanie reklamowe w Google Ads?


Po stworzeniu konta w Google Ads, można zacząć budować swoje kampanie reklamowe. W tym celu trzeba wybrać nazwę tego, co zostanie stworzone. Jest to przydatne przede wszystkim dla reklamodawcy, który później wie, co za reklamę wykreował.

Jak w każdym podejmowanym działaniu, tak i tutaj, warto postawić sobie cel. Pozwoli nam na ustalenie tego, co chcemy w danej kampanii osiągnąć. Co więcej, Google Ads podpowiada także ustawienia, w zależności od tego, co chcemy uzyskać. Reklamy mogą być kierowane przez różne urządzenia, zarówno przez komputery, jak i tablety czy smartfony.

Ważnym krokiem jest także ustalenie budżetu dziennego, który chcemy przekazać na kampanię Google Ads. Ustawienie to można zmienić w późniejszym terminie, dlatego na początku warto podejść ostrożnie do do ustalenia pierwszego budżetu.


Jak tworzyć kampanie reklamowe w Google Ads?



Reklamy mogą być wyświetlane o różnych porach. Jak zatem wybrać moment, w którym Twoja kampania będzie się pojawiała innym użytkownikom? Trzeba dobrze przemyśleć, kto jest grupą docelową, do której reklama ma trafić. To pomoże ustalić, w jakich godzinach potencjalni odbiorcy przeglądają Internet.

W przypadku działań Google Ads również niezwykle istotną kwestią są słowa kluczowe. Po przygotowaniu się do kampanii, należy zacząć tworzyć reklamy, które będą odpowiadały tematyce witryny. W tym momencie trzeba się też zastanowić nad słowami kluczowymi, które będą celne do odniesienia sukcesu w Twoich działaniach.

Co można osiągnąć dzięki Google Ads? Przede wszystkim można bardzo szybko znaleźć się wysoko w wyszukiwarce, do czego dąży każdy właściciel witryny internetowej. Dla początkującego użytkownika Google AdWords może być świetną zabawą, ale czy umożliwi odniesienie sukcesu? Niekoniecznie. Na kampanie reklamowe składa się wiele różnych składników, które zebrane w całość, mogą stanowić nie lada wyzwanie. Dlatego też, w takich sytuacjach, warto skorzystać z rad Certyfikowanego Partnera Google. Na stronie internetowej  https://afterweb.pl/google-ads-adwords/ przedstawia on wskazówki, według których można budować skuteczne kampanie Google Ads. Dzięki nim można zwiększyć swoją pozycję w wyszukiwarce, a co za tym idzie, sprzedawać więcej usług lub produktów.



Korzystacie z Google AdWords? :)

1 komentarz

  1. Na razie nie korzystam, ale może przyda mi się w przyszlości :p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP