17 czerwca 2017

474. Koronkowa sukienka z Shein

Koronkowa sukienka z Shein

Witajcie Kochani!

Jak wiecie, od czasu do czasu składam zamówienie w Shein. Zdarzały się już rzeczy lepsze i gorsze, przez co udało mi się wyrobić zdanie na temat tej strony i mniej więcej wiem już, co zamawiać, aby nie być zawiedzionym. Wnioskami na ten temat podzieliłam się również z Wami we wpisie pod tytułem: Co warto zamówić na Shein? Tym razem skusiłam się na sukienkę, która być może jest podobna do kreacji marki Chi Chi London. Ja jestem zauroczona ich sukienkami i posiadam jedną w swojej kolekcji. Czy sukienka z Shein dorównuje tej z Chi Chi London? Przekonajmy się.


Jaka jest sukienka Chi Chi London?


Do sukienek mam olbrzymią słabość. Nie bez powodu mam swój sklep z sukienkami właśnie. Być może na co dzień nie noszę ich zbyt często, ale jeśli tylko mam jakąś ważniejszą okazję, stylizacja z elegancką kreacją jest podstawą. 

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam sukienki Chi Chi London, od razu się nimi oczarowałam. Bardzo szybko zamówiłam sobie jeden z modeli w przepięknym, delikatnym, niebieskim kolorze. Górna część posiada skromną koronkę, która jest wysoko zabudowana, zaś poniżej znajduje się lekka, zwiewna spódnica.

Sukienkę tę nosi się z przyjemnością. Koronka nie gryzie i nie uwiera. Mam jednak wrażenie, że całość poszerza sylwetkę. Niestety posiadam tylko jedno zdjęcie tej kreacji, które nie do końca oddaje jej urok:

Jaka jest sukienka Chi Chi London?


Jaka jest sukienka z Shein? Porównanie


Sukienka z Shein jest łudząco podobna do tej z Chi Chi London. Różni się kolorem, ale zamysł jest podobny - koronkowa góra i lekki dół. Niestety efekt jest totalnie inny

Po pierwsze, po otwarciu paczki musiałam tę sukienkę natychmiast wynieść z domu na balkon i solidnie wywietrzyć, ponieważ wydzielała bardzo nieprzyjemny zapach. Niestety nie udało się go kompletnie pozbyć i nadal jest wyczuwalny na materiale, który jest dziwny w dotyku.

Drugą sprawą jest koronka - gryząca, szorstka. Kiedy tylko założy się sukienkę, wszystko zaczyna drapać.

Materiał zastosowany do wykonania tej kreacji jest bardzo niskiej jakości. Noszenie tej sukienki nie ma nic wspólnego z przyjemnością. Przyznam też szczerze, że ten zapach jest również bardzo odstraszający, bo nie wiem, co tak nieprzyjemnie może pachnieć, a ta nieświadomość jeszcze bardziej zniechęca.

Założyłam tę sukienkę tylko raz - do zdjęć. Zwlekałam z tym długo, gdyż czekałam, aż brzydki zapach minie. Niestety nie zamierzam tego ubrania założyć na siebie ponownie. Jeszcze nie wiem, co z nim zrobię, ale jest to najgorsza rzecz z Shein, jaką do tej pory zamówiłam. A najgorsze jest to, że ta sukienka wygląda całkiem ładnie.

Jaka jest sukienka z Shein? Porównanie

sukienka z shein czy warto

czy warto kupowac na chinskich stronach


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz do mojego sklepu Catti:




Jak Wam się podoba ta sukienka? :) Miałyście podobne doświadczenia z sukienkami z Shein? :)

61 komentarzy

  1. Sukienka przepiekna. Wlasnie rozpoczelam współpracę z shein i tez myslalam o niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka nie w moim guście, jednak ty wyglądasz w niej super :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że sukienka nie jest za dobra jakościowo; za to Ty jesteś śliczna :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  4. A oddać do pralni chemicznej, żeby ją właśnie odświeżyli i wypryskali tymi różnymi preparatami sanityzującymi, które mnie zawsze proponują przy praniu marynarek etc ;P?

    Szkoda jej, bo jest naprawdę ładna!

    Niestety zakupy w chińskich sklepach zawsze są obarczone dużym ryzykiem - póki to są ciuchy ze współprac, to jeszcze pal licho, ale za własne pieniądze nigdy bym tam niczego nie zamówiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka może nie do końca w moim guście ale na tobie wyglada ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, coś w tej sukience zdecydowanie nie "gra" :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, choć nie moja długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też długość nie do końca przypadła do gustu :)

      Usuń
  9. ta sukienka trochę taka smutna
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jesteś zawiedziona tą sukienką :(
    generalnie rzeczy z Shein są super, mam wiele od nich, ale też kilka razy przejechalam się :/
    no i ten zapach... :O rzeczywiście odstrasza, ja zawsze od razu do miski z płynem do płukania je wkładałam i tak zostawiałam moczące się kilka godzin :P hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze uda się trafić :< A ten zapach... okropność!

      Usuń
  11. Właśnie dlatego nie lubię tego typu sklepów

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ten materiał taki niefajny i ten zapach :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra sukienka!
    No, no! Jestem pod jej wrażeniem.
    Nawet nie wiesz jakbym sobie teraz chciała taką zakupić na najbliższe wesele :D
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo tego że materiał nie jest aż taki rewelacyjny to bardzo korzystnie w niej wyglądasz ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że ciężko mi ją określić. I mi się podoba, i ma w sobie coś dziwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji kupować nic w tym sklepie ale mam dużo rzeczy z innych chińskich sklepów i żadna nigdy nie śmierdziała :D
    A co do samej sukienki... nie wygląda źle, może jest ciut za długa, może na wyższej osobie wyglądałaby lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz spotykam się z tak nieprzyjemnym zapachem :P

      Usuń
  17. Ładna :) Ale nie mój gust :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka chyba trochę postarzająca sukienka :( ale Ty i tak bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że sukienka nie spełniła Twoich oczekiwań i że nie mogłaś się pozbyć tego dziwnego zapachu. Widać, że ta koronka u góry nie bardzo się też układa, bo opada w dół. A w sukience z chi chi london, której pokazałaś urywek wyglądasz jak panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mówi mi, że wyglądałam w niej jak panna młoda ;D

      Usuń
  20. Jak zobaczyłam zdjęcia, to zaczęłam żałować, że jej nie wybrałam podczas współpracy, ale po poczytaniu postu od razu przestałam żałować. Szkoda, że jest taka niefajna, bo wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo stylowa sukienka, wyglądasz jak chrabinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koronka piękna, szkoda że sukienka nie nadaje się do noszenia :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie przypadła mi za bardzo do gustu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią zerknę do Twojego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, bo rzeczywiście wygląda ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę dziwna ta sukienka, ale każdy ma inny gust :D Dawno tutaj mnie nie było ale muszę to napisać - piękne sukienki masz w swoim sklepie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta druga jest chyba lekko na ciebie za duża powinna być bardziej obcisła u góry :) Ale tak to jest bardzo ładna :)

    Pięknego dnia:*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Mało zachęcająco ta sukienka wygląda. Ja ogólnie lubię SheIn a w ciągu dwóch lat raz trafiłam na coś, co totalnie mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP