18 lutego 2017

455. Włochata kamizelka z Shein + NOWOŚCI

kamizelka wlochata


Cześć Kochani!


Nadszedł weekend, więc czas na kolejny wpis! Nie wiem czy uda mi się dodawać posty częściej, bo w tygodniu mam prawdziwy zawrót głowy. Zaczynam od luźnego materiału o ubraniu, które już jakiś czas do mnie dotarło z Shein. Już od dawna marzyłam o takiej włochatej kamizelce, więc nie zdziwiło mnie to, że ekspresowo stała się moją ulubioną rzeczą. No to czas na prezentację!



Kamizelka, którą pokochałam


Bardzo polubiłam się z tą kamizelką przede wszystkim dlatego, że jest niezwykle uniwersalna. Jej włosie ma kolor szaro-czarno-biały, przez co pasuje do wielu rzeczy. Najczęściej noszę ją do koszul w klasycznych kolorach (biały lub czarny), ale zdarzają się też mniej typowe połączenia, jak na przykład koszula w kratę, co też prezentuję na zdjęciach.

wygodna kamizelka

kamizelka shein

PS Mój pomocnik do zdjęć nie mógł sobie odmówić pozowania :D


kamizelka futrzak

kamizelka na zime


Czy warto kupić kamizelkę z Shein?


Zamawiając kamizelkę z Shein, trochę obawiałam się tego, że będzie ona po prostu tandetna i słaba jakościowo. Jak się jednak okazało, jest dobrze wykonana, a co najważniejsze wygląda bardzo ładnie. Jej dodatkowym atutem są kieszenie, które są obszyte paskiem przypominającym skórzany. Warto także wspomnieć o tym, że jest ona całkiem przyzwoitym dostarczycielem ciepła, co w chłodne dni spisywało się znakomicie.

Uważam, że tę rzecz warto zamówić na Shein. Link do niej znajdziecie TUTAJ i poniżej.

czy warto kupic kamizelke

kamizelka




NOWOŚCI NA SHEIN:


  SPRAWDŹ CENĘ KLIK                                                                      SPRAWDŹ CENĘ KLIK



                                                           SPRAWDŹ CENĘ KLIK



Zapraszam Was również na mojego Facebooka:


Jak Wam się podoba moja futrzana kamizelka? :) Robiłyście już wiosenne zakupy? :)

23 komentarze

  1. Wygląda całkiem nieźle, choć to trochę nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka jest przefajna :) Podobnie jak ten uroczy pomocnik. Pozdrowionka dla niego! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czaję się na jakąś fajną, futrzaną kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio trafiłam na podobna kamizelkę :D
    Poklikane :) Będzie mi miło, jeżeli i u mnie poklikasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka, takie futrzaki są bardzo praktyczne. Fajny cały zestaw i super zdjęcia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka fajna :) ale nie mój typ ;) Piesek słodki :) A Ty jak zawsze kochana uśmiechnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta kamizelka i jaki świetny pomocnik do zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka fajna :) A piesio jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kamizelka ;) bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP