07 marca 2017

461. Wiosenne nowości || SHEIN

Wiosenne nowości || SHEIN


Witajcie Kochani!

Wraz z nadejściem nowej pory roku, w naszej garderobie przyda się powiew świeżości. Dzisiaj pokażę Wam wiosenne nowości, które proponuje Shein. Dominują w nich motywy kwiatowe, lekkie sukienki, wygodne kombinezony i luźne bluzki. Sprawdźcie razem ze mną, co takiego proponują.




SUKIENKI


wiosenne sukienki



KOMBINEZONY


kombinezony na wiosne



MOTYWY KWIATOWE


bluzki z kwiatami



DODATKI, GADŻETY I AKCESORIA

dodatki, akcesoria i gadzety





Zapraszam Was na mojego Facebooka:

Jak Wam się podobają nowości, które pokazałam? :) Co najbardziej przypadło Wam do gustu? :)

44 komentarze

  1. Na kombinezon poluję już od jakiegoś czasu!:) Muszę się w końcu skusić, bo te z Shein są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw haftowanych róż to zdecydowanie hit tej wisony

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka numer jeden najbardziej przypadła mi do gustu. Doskonała! Trafiłaś w moje upodobania z tą propozycją! :) No po prostu czegoś takiego poszukiwałam. Bardzo fajnie się prezentuje, z chęcią bym ją zakupiła.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twoje upodobania :) Może uda Ci się coś z tych rzeczy wybrać dla siebie ;)

      Usuń
  4. Ta pierwsza sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezony są śliczne szczególnie ten czarny

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie spodobała mi się ta sukienka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i druga sukienka rewelacyjna, reszta troszkę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne są! trzecia sukieneczka wygrywa wszytsko!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe propozycję ;) ale chyba nie do końca mój gust ;-(

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka zupełnie na lewo :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna środkowa sukienka, kombinezon mam jeden i aż jeden ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowe motywy królują tej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny kombinezon jest genialny ! Bardzo w moim stylu :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubrania,poklikane, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zestawienie! pierwsza sukieneczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. That post is super cute, what a great last minute find! I love it xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  17. ehh... i znowu chce mi się iść na zakupy :)

    Zapraszam do siebie: http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej przypadła mi do gustu różowa sukienka z falbankami i chokerem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała jest ta pierwsza sukienka, oj chciałabym :) 45$

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP