02 listopada 2017

506. Zanim jeszcze wyjedziemy || mix 4/2017

Zanim jeszcze wyjedziemy || mix 4/2017


Witajcie Kochani!

Pokazując Wam zdjęcia, które są wycinkami z mojej codzienności, czuję się tak, jakbyśmy poznawali się jeszcze bardziej. Ostatnio pokazywałam Wam moje pierwsze przygotowania do podróży, ale zanim mogłam wyjechać, musiałam załatwić kilka spraw, które nie mogły czekać. Poniżej podlinkowuję Wam trzy poprzednie części serii z mixem zdjęć.




Pracujemy przy kawie



Pracujemy przy kawie


Nowa, wielka patelnia i gotujemy



Nowa, wielka patelnia i gotujemy


Ostatnie poprawki do pracy



Ostatnie poprawki do pracy


Każda kobieta kocha kwiaty



Każda kobieta kocha kwiaty


Pyszny napój



Pyszny napój


Świetna butelka na wodę



Świetna butelka na wodę


W Krakowie



W Krakowie


Relaks przy grillu



Relaks przy grillu


Mój brat kończy szkołę



Mój brat kończy szkołę


Znowu w drodze



Znowu w drodze




A tymczasem zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:















Odwiedźcie też mój sklep Catti.pl, gdzie możecie znaleźć Sukienki:



A co słychać u Was? :) Lubicie oglądać takie mixy zdjęć? :)




24 komentarze

  1. Wiesz co, tak patrząc na twój miks myślę, że świetnie byłoby w takiej formie zrobić album na 365 dni. Mogłaby to być wspaniała pamiątka ^ ^


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Lubię oglądać takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak te fotki mi się podobają!
    Ale przyjemnie się je ogląda. Strasznie bym chciała nową patelnię - tak po Twoim zdjęciu skojarzyłam :D
    Wyśmienity mix :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix :d Uwielbiam te wafle ryżowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki i mięta - i już wiem o czym będę śniła;) Uwielbiam takie pyszne koktajle. A co do pracy magisterskiej to chyba zawsze jest niekończąca się opowieść - im więcej piszemy tym więcej nam brakuje do końca;) Ja na szczęście swoją mam już za sobą, ale to był wyścig z czasem i ze stresem oczywiście;) Stres udało się pokonać a antyplagiat okazał się łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to była już druga :) Ciągnęło się to pisanie i ciągnęło :) Ale w końcu się skończyło :D

      Usuń
  6. Świetna ta butelka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie mixy zdjęć, właśnie szykuje kolejny na bloga :D
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koktajle typu smoothie i staram się pić codziennie :) właśnie narobiłaś mi smaka na jeden <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham mięte i truskawki :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP