01 listopada 2017

505. Wyniki KONKURSU

Wyniki KONKURSU



Witajcie Kochani!

Przyszedł czas na ogłoszenie zwycięzcy mojego konkursu z okazji pięćsetnego wpisu na blogu (KONKURS z okazji pięćsetnego artykułu). Wszystkim, którzy zdecydowali się wziąć udział bardzo serdecznie dziękuję. Jak się okazuje, jesienią nie ruszacie się w domu przede wszystkim bez kremu do rąk oraz bez pomadek ochronnych. Przyznam szczerze, że ja mam bardzo podobnie. Ale czas na przedstawienie Wam zwycięskiego komentarza:


Zwycięzcy gratuluję, a wszystkim osobom, które ciągle mnie odwiedzają i czytają moje wpisy dziękuję z całego serca!


A tymczasem zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:














Odwiedźcie też mój sklep Catti.pl, gdzie możecie znaleźć Sukienki:



Chcecie więcej konkursów? :) Lubicie takie niespodzianki? :)

16 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP