20 lutego 2018

530. Uniwersalny Prezent - na Walentynki, na Dzień Kobiet, na Dzień Chłopaka i wiele innych okazji

Uniwersalny Prezent - na Walentynki, na Dzień Kobiet, na Dzień Chłopaka i wiele innych okazji


Witajcie Kochani!

Przed każdą okazją - Walentynkami, Dniem Kobiet czy Dniem Chłopaka, zadajemy sobie jedno pytanie: co podarować Ukochanej Osobie, aby pokazać jej swoje uczucia. W takie dni nie chodzi o wielki prezent, ale drobny upominek. Jeśli zrobimy coś własnego, będzie to tym bardziej szczególne. W tym roku postanowiłam przygotować niewielki, słodki prezent, ale od serca. Podzielę się z Wami moim pomysłem.


Jak zrobić własne czekoladki?


Zrobienie swoich własnych czekoladek to banalna sprawa! Wystarczy zadbać o odpowiednie foremki, które nadadzą kształt smakołykom. Jednak ich ostateczny wygląd zależy wyłącznie od nas i naszej wyobraźni. Ja zawsze marzyłam o tym, żeby dostać lub podarować komuś czekoladki, które ułożą się w jakiś napis. Dlatego też wybrałam silikonową foremkę z literami, którą to można wykorzystać na wiele różnorodnych okazji


Jak zrobić własne czekoladki?


Ze względu na to, że uwielbiam Święta Bożego Narodzenia, musiałam mieć u siebie foremki, które będą pasowały do tej okazji. Dzięki temu, mogę zrobić dla moich najbliższych drobne, pyszne upominki, a przecież każdemu na widok czekolady błyszczą oczy. Nie ma więc najmniejszej wątpliwości, że to zawsze doskonały prezent.


foremka na czekoladki sniezynki

przepis na wlasne czekoladki



Przepis na czekoladki DIY


Przepis na czekoladki DIY


Podczas przygotowywania własnych czekoladek sięgnęłam po czekoladę marki Wedel. Zrobiłam jednak jeden błąd, ponieważ nie utarłam czekolady. Przez to niedopatrzenie, w rozpuszczonej czekoladzie pojawiły się drobne grudki. Sądzę, że nie jest to duży błąd, ale następnym razem z całą pewnością użyję tarki, a tymczasem zapraszam Was na szybki przepis na czekoladki DIY.


przepis na domowe czekoladki


Składniki:

  • 2 tabliczki czekolady,
  • kolorowa posypka (opcjonalnie),
  • orzeszki (opcjonalnie).


jak zrobic czekoladki w domu


Sposób wykonania:

Tabliczkę czekolady łamiemy i trzemy na tarce. Wiórki wrzucamy do miski i rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Robimy to stopniowo, ciągle mieszając, aż uzyskamy gładką masę. Kiedy czekolada będzie już płynna, wylewamy ją do foremek. Jeśli chcemy dodatkowo przyozdobić czekoladki, możemy zastosować kolorową posypkę. Do środka smakołyków można włożyć orzeszek, który będzie stanowił dodatkowe, smakowe urozmaicenie. 


domowe czekoladki krok po kroku


pomysl na prezent na walentynki, na dzien kobiet, na dzien chlopaka


Tak przygotowane czekoladki będą stanowiły doskonały prezent na wiele okazji. Nie wymagają one zbyt wiele pracy, a robią niezwykłe wrażenie. Jeśli chcecie kupić takie foremki, zerknijcie na Sammydress:


silikonowe foremki na czekoladki


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:



Sprawdźcie nowości w moim sklepie Catti:



Lubicie przygotowywać prezenty DIY? :) Robiliście kiedyś własne czekoladki? :)

11 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP