31 marca 2018

544. Nowości stycznia i lutego || Delia Cameleo, Delia Cosmetics, Elbrus, Hi-Tec, Viking, Tommy Hilfiger

Nowości stycznia i lutego || Delia Cameleo, Delia Cosmetics, Elbrus, Hi-Tec, Viking, Tommy Hilfiger


Witajcie Kochani!

Obiecałam, że co jakiś czas będę pokazywać Wam nowości, które nabywam. Staram się jak mogę, ale zdecydowanie muszę dojść jeszcze do większej perfekcji. Ostatnie miesiące upłynęły mi zdecydowanie pod hasłem zakupów zimowo-sportowych. Wszystko za sprawą wyjazdu w góry, który odbył się w połowie lutego. Musiałam zakupić nową kurtkę, a wraz z kurtką do koszyka wpadło kilka innych rzeczy. Poza ubraniami i gadżetami do chodzenia po górach, przyszło do mnie kilka przesyłek z nowymi kosmetykami. Oprócz tych rzeczy, kupiłam jeszcze parę kosmetyków do codziennego użytku, ale są na tyle prozaiczne, że pewnie zobaczycie je dopiero w denku. Nie przedłużając, zapraszam Was do obejrzenia moich nowości.




Delia Cameleo Anti Damage


Seria kosmetyków wzbogacona o keratynę, która ma działać odbudowując włosy. Więcej na temat tych produktów możecie przeczytać w artykule: Delia Cameleo Anti Damage, czyli keratynowa odnowa włosów.


Delia Cameleo Anti Damage


Delia Cosmetics - kosmetyki kolorowe


Seria produktów kolorowych stworzonych do wykonania makijażu karnawałowego, ale również codziennego i wieczorowego. Już wkrótce zaprezentuję Wam mój make-up z tymi kosmetykami i napiszę ich recenzję.


Delia Cosmetics - kosmetyki kolorowe


Kurtka Hi-Tec


Potrzebowałam nowej, zimowej kurtki, która będzie wygodna do chodzenia po górach, a jeśli zajdzie potrzeba, przyda się również na stoku. Kiedy zobaczyłam model marki Hi-Tec w kolorze idealnie pasującym do moich dodatków - czapki, plecaka i szalika, stwierdziłam, że musi być ona moja. Sprawdziła się wprost doskonale. Jest ciepła, wygodna i bardzo ładna.


Kurtka Hi-Tec



Koszulki Hi-Tec z serii Nature


Będąc na zakupach po kurtkę, nie mogłam się oprzeć koszulkom marki Hi-Tec oraz Elbrus. Wykonane one zostały z bardzo dobrej jakości bawełny. Są miękkie i świetnie się piorą. Oprócz znakomitego składu, koszulki mają przepiękne, górskie nadruki, które z całą pewnością spodobają się wszystkim miłośnikom gór.


Koszulki Hi-Tec z serii Nature

koszulka hi tec


Koszulka Elbrus


Koszulka Elbrus


Stanik sportowy Elbrus


Ten zakup był zupełnie przypadkowy. Skusiłam się na niego, ponieważ spodobał mi się wzór oraz fakt, że do stanika były pasujące legginsy. Rzeczy te przydadzą mi się raczej latem, ale wykorzystam je również na siłowni. Zestaw ten zapewnia wygodę i przyjemne użytkowanie.


Stanik sportowy Elbrus


Legginsy Elbrus


Legginsy Elbrus


Gaitersy Viking


Wybierając się w góry zimą, warto mieć ze sobą gaitersy lub stuptuty, które będą świetną ochroną dla łydek i dla butów, ponieważ nie dostanie się do nich śnieg. Ja chciałam zakupić stuptuty, ale ten zakup poczyniłam na ostatnią chwilę i musiałam zdecydować się na to, co było dostępne w sklepie.


Gaitersy Viking


Spodnie Tommy Hilfiger


Kiedy zobaczyłam te pastelowo-żółte spodnie, wiedziałam, że muszę je mieć. Będą przepięknie wyglądały wiosną i latem. Spodnie Tommy'ego Hilfigera są najwygodniejszymi, jakie posiadałam. Zaczęłam je kupować z polecenia koleżanki i potwierdzam, że ich jakość jest wysoka i warto w nie zainwestować.

Spodnie Tommy Hilfiger

spodnie zolte tommy hilfiger

spodnie z wysoka talia tommy hilfiger


Kijki trekkingowe Hi-Tec


Wcześniejsze kijki, które posiadałam miały już kilka lat i czasami się samoistnie zsuwały. Dlatego też postanowiłam kupić nową parę. Postawiłam na kijki trekkingowe Hi-Tec. Mają one bardzo wygodne, miękkie uchwyty oraz trzy zmienne końcówki. Dodatkowo, bardzo podoba mi się ich kolor i funkcjonalność. Kijki nie wysuwają się całkowicie, utrzymują się na sprężynie, dzięki czemu wydają się bardziej masywne i trwałe.


Kijki trekkingowe Hi-Tec

kijki hi tec


Inne wpisy z Nowościami:


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:















Sprawdźcie nowości w moim sklepie Catti:




A jak Wasze nowości? :) Co ostatnio kupiliście? :)

14 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP