19 lipca 2018

570. Sukienki na wesele i inne okazje

Sukienki na wesele i inne okazje


Witajcie Kochani!

Jesteśmy w samym środku sezonu na śluby i wesela. Wiele z nas właśnie poszukuje kreacji, w których uda się na uroczystość zawarcia związku małżeńskiego. Niektóre pewnie są w trakcie przygotowań do własnego ślubu, co wiąże się z milionem pytań i wątpliwości. Część z nich dotyczy sukni, dodatków, ale i stroju dla mamy czy druhen. W dzisiejszym artykule chciałabym Was nieco zainspirować i pokazać różne propozycje strojów, które pochodzą ze sklepu internetowego Angrila.





Sukienki na druhen


Wygląd sukienki dla druhny jest uzależniony od wielu czynników. Bardzo często dopasowuje się ją do stylu, w jakim jest urządzane całe wesele. Czasami zdarza się, że Panna Młoda rezygnuje z możliwości zasugerowania druhnie koloru czy fasonu sukienki i daje jej w tej kwestii wolną rękę. W dobrym stylu jest jednak zapytanie, w jakiej kreacji widzi nas Panna Młoda. Sukienki dla druhen w skromniejszym wydaniu możecie znaleźć w zakładce hot prom dresses. Kreacje te będą również odpowiednie na inne okazje, np. studniówki czy bale okazjonalne.


Sukienki na druhen

jaka sukienka dla druhny

propozycje sukienek dla druhny


Sukienki dla mamy Panny Młodej



Kreacja dla mamy Panny Młodej jest prawdziwym wyzwaniem. To na tę osobę będzie zwracana uwaga zaraz po Parze Młodej. Sukienka mamy powinna być skromna, ale też bardzo elegancka i szykowna. Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji.

Sukienki dla mamy Panny Młodej

jak powinna sie ubrac mama panny mlodej

propozycje sukienek dla mamy panny mlodej


Akcesoria Panny Młodej



Panna Młoda potrzebuje do swojej sukni mnóstwo różnorodnych akcesoriów. Ostatnio zauważyłam, że dziewczyny często rezygnują z welonów na rzecz wianków bądź luźno powkładanych we fryzurę kwiatów. Do niektórych stylizacji można wykorzystać luksusową biżuterię do włosów. Zobaczcie kilka inspiracji.

Akcesoria Panny Młodej

welon dla panny mlodej

bizuteria do wlosow dla panny mlodej


Sukienki koktajlowe



Każdy gość na weselu powinien zadbać o swój elegancki wygląd, który będzie pasował do okazji. Kobiety zdecydowanie najczęściej sięgają po sukienki koktajlowe, które charakteryzują się szykownym i schludnym stylem. Jeśli chcecie zobaczyć różne pomysły na strój na wesele, skoczcie do zakładki fabulous homecoming dresses.

Sukienki koktajlowe

sukienki na wesele tiulowe

sukienka na wesele zielona dluga



Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:













Jak Wam się podobają propozycje ze sklepu Angrila? :) Po jakie sukienki sięgacie na wesela? :)

37 komentarzy

  1. Cudowne inspiracje <3 Sukienki dla druhen są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba jak druhny mają takie same sukienki :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki są cudowne! <3 Podobają mi się wianki we włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka ładnych zauważyłam, ale ja nie lubię kupować ubrań przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne propozycje. Można znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie piękne! jestem zakochana w wiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wianek. Też sobie szukam jakiejś sukienki, ale jest na prawdę bardzo ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są te sukienki!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne suknie! aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia jest zjawiskowa. Niestety w zieleni mi nie do twarzy. Przeważnie wybieram chabrowe kreacje. W tym roku zaszalałam i będzie czerwona długa kreacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio bardzo podobają się zielone sukienki i ubrania ;)

      Usuń
  11. Sukienki druhen są cudowne ! Uwielbiam odkryte ramiona 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj ubieram sukienki rozkloszowane,w delikatnych kolorkach :) W tym roku kupiłam swoją suknię ślubną, jest prosta, góra jest wykonana z koronki, a dół z muślinu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki dla druhen 1 i 2 szczególnie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega sukienki koktajlowe <3 Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Wesele to niezwykły czas w którym ważne jest by czuć się pięknie i komfortowo! Moim wyborem w obecnym sezonie była błyszcząca sukienka na wesele. Okazała się idealnym wyjściem jako, że jestem fanką klasyki a delikatne zdobienia stanowiły subtelny element dopełniający.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP