18 sierpnia 2019

654. Kokosowa bomba odżywkowa || Organix, Nourishing Coconut Milk

Kokosowa bomba odżywkowa || Organix, Nourishing Coconut Milk


Witajcie Kochani!

Czas najwyższy na jakiś wpis z kosmetykiem do włosów, bo dawno już takiego nie było. A zatem przybywam do Was z odżywką, która mnie oczarowała. Zdradzam Wam to już na początku, choć zwykle tego nie robię. Jednak ten produkt jest tak znakomity, że chcę go pochwalić już na samym początku. O szczegółach jego działania będziecie mogli przeczytać w dalszej części wpisu.



Organix, Nourishing Coconut Milk 


Informacje od producenta:

Odżywka zawiera mleczko kokosowe oraz proteiny białka kurzego połączone z olejkiem kokosowym, który działa odżywczo, nawilżająco i odżywczo a wszystko to, aby usunąć zanieczyszczenia z włosów i odnowić ich warstwę ochronną. Oto mieszanka mleczka kokosowego, aby odżywić włosy oraz protein białka kurzego, by dodać elastyczności i wzmocnić włosy, olejkiem kokosowym dla jego nawilżających i równoważących właściwości. Kremowa, nawilżająca formuła działa na włosy oczyszczająco, rozświetla je oraz odnawia ich ochronną warstwę.

Skład:

Aqua, Cetylalcohol, Bethentrimonium, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Glycerin, C Yclomethicone, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Oil, Panthenol, Silk Amino Complex, Coconut Milk, Egg White Protein, Coconut Oil, wit. E, Tetrasodium Etidronate, Fragrance (Parfum)**, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Organix, Nourishing Coconut Milk


Kokosowa bomba odżywkowa


Moja opinia:

Jak już wspomniałam na początku artykułu, odżywka do włosów Coconut Milk jest rewelacyjna. Podoba mi się w niej prawie wszystko. Zacznę jednak od początku.

Produkt umieszczony jest w plastikowej butelce o pojemności 385 ml. Opakowanie jest bardzo solidne, jednak nie do końca praktycznie. Butelka jest duża, a plastik twardy, dlatego po zużyciu części odżywki, trudniej jest ją wydobyć. Ciężko też ją ustawiać do góry nogami, ponieważ zatrzask jest zaokrąglony i uniemożliwia stabilne położenie produktu.


Kokosowa bomba odżywkowa


Odżywka jest niesamowicie gęsta. To chyba jeden z najgęstszych tego typu produktów, które do tej pory używałam. Może to wskazywać na jej treściwy skład, który mocno odżywia włosy. Jednak to, co najbardziej zachwyca już przy pierwszym zastosowaniu, to zapach. Zapach tej odżywki to prawdziwa kokosowa bomba. Eksplozja słodkich nut, które są tak przyjemne dla nosa, że chce się je wąchać i wąchać.

Należy zwrócić uwagę na fakt, że skład odżywki Coconut Milk jest bardzo przyzwoity. Moje suche i ciągle łaknące nawilżenia włosy, w końcu mogły poczuć się odżywione. Po zastosowaniu tego kosmetyku, włosy są sypkie i błyszczące. Przy dłuższym używaniu można zauważyć poprawę ich kondycji. Co również mnie niezwykle cieszy, to fakt, iż ten niesamowity, kokosowy zapach, utrzymuje się na moich włosach jeszcze kolejnego dnia.

Jestem w szoku, ponieważ w sieci trafiłam na wiele negatywnych recenzji tej odżywki, a kompletnie ich nie rozumiem. To pokazuje jednak ponownie, że każdy z nas ma inne włosy i nie u wszystkich sprawdzi się to samo. 


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:















Znacie tę odżywkę? :) Jaka jest Wasza opinia na jej temat? :)

6 komentarzy

  1. Działanie widzę fajne, zapach pewnie bardzo bym polubiła, mimo to wątpię, aby kiedyś trafiła w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest taka dobra to może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy niestety nie cierpią produktów z kokosem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokosowe zapachy. Mam sporo takich w swojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to muszę ją sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach kokosowy we wszelkiego rodzaju kosmetykach, dlatego też kupiłam i... nie zawiodłam się. Zapach delikatny – kremowo-kokosowy. Uwielbiaam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP