16 czerwca 2018

563. Prezent z okazji narodzin dziecka - co kupić na baby shower?

Prezent z okazji narodzin dziecka - co kupić na baby shower?



Witajcie Kochani!

Nie wiem, czy u Was też to tak wygląda, ale w moim gronie sporo jest teraz dziewczyn, które oczekują na narodziny swoich pociech. W Polsce coraz częściej można się spotkać z imprezami typu "baby shower", na których przyszłe mamy otrzymują prezenty dla swoich dzieci. To doskonały moment, by zgromadzić wyprawkę dla malucha. Niemniej jednak, kolejna paczka pampersów może okazać się zbyt banalnym upominkiem. Kupowanie butelek lub smoczków także mija się z celem, bo przyszła mama może mieć już wybrany konkretny model,  który chce podawać swojemu dziecku. Co w takim razie kupić z okazji narodzin dziecka? Pewną podpowiedź znalazłam w sklepie Popreal i chcę się nią z Wami dzisiaj podzielić.




Prezent z okazji narodzin dziecka na baby shower


Możecie się ze mną zgodzić lub nie, ale najlepsze prezenty to te najbardziej praktyczne. Dlatego też dołączenie do wręczanego upominku paczki pampersów będzie znakomitym pomysłem. Większość z nas chciałaby jednak coś jeszcze dodać i to właśnie z tym "coś jeszcze" zazwyczaj jest problem. Moim zdaniem, doskonale byłoby, gdyby ten prezent był również praktyczny. Wydaje mi się, że młodym mamom przydadzą się ubranka dla swoich pociech, a jest to coś optymalnego, co z całą pewnością wykorzystają mamy i ich dzieci. Zwykłe zestawy ubranek będą jednak pewnie przewijały się często na baby shower, dlatego, by wyróżnić swój upominek można podarować ubranie zarówno dla mamy, jak i dla dziecka.

Na stronie Popreal znalazłam znakomite zestawy ubranek dla dzieci i ich większych odpowiedników dla mam. To świetny pomysł, który z całą pewnością spodoba się każdej mamie. Oprócz sukienek w sklepie można znaleźć również zestawy strojów kąpielowych. Poniżej załączam kilka inspiracji.


Prezent z okazji narodzin dziecka na baby shower



co kupic na baby shower



jaki prezent dla nowonarodzonego dziecka





Można również zdecydować się na dużo bardziej rozbudowane zestawy i podarować ubrania dla obojga rodziców oraz dla malucha. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce matching family outfits.

zestaw ubran dla rodzicow i dla dziecka



prezent dla rodziny na baby shower



co kupic na prezent dla rodziny



Wyjątkowy prezent na baby shower


Zupełnie innym pomysłem na prezent na baby shower jest sesja zdjęciowa. Podarowanie karty uprawniającej do wykonania sesji mamie i nowo narodzonemu dziecku, będzie dawało możliwość na utrwalenie najpiękniejszych chwil. Jeśli nie macie funduszy na wykupienie sesji zdjęciowej, można pokusić się o ubranka, które na taką okazję się przydadzą. Te rzeczy są przesłodkie i z pewnością wszystkich zauroczą. Więcej znajdziecie je w zakładce newborn baby clothes.


Wyjątkowy prezent na baby shower



ubranko dla dziewczynki na sesje



co kupic dziecku na sesje zdjeciowa



Jestem bardzo ciekawa, jakie Wy macie pomysły na prezenty na baby shower, dlatego koniecznie podzielcie się ze mną nimi w komentarzach.


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:













Jakie prezenty wybieracie dla maluchów? :) Co kupujecie na baby shower? :)

12 komentarzy

  1. Sukieneczki do 3 roku życia powinny być prezentem zakazanym. Ciuszki mają być przede wszystkim z miłych materiałów łatwych do prania - przecież nie chcemy dokładać roboty osobie obdarowanej? Poza tym na baby shower odpadają wszystkie propozycje "pasujących" zestawów - są dla zdecydowanie starszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też o tego typu ubrankach wspominam przy okazji sesji zdjęciowych dla dzieci :)

      Usuń
  2. Piękne ubrania, są przesłodkie wręcz! Podoba mi się gdy mama jest ubrana tak samo jak córka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł z prezentem w postaci sesji zdjęciowej. Jeżeli jest to impreza jeszcze przed narodzinami dziecka, to sesja może być również jeszcze z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny poniedziałkowy czerwcowy dzień U mnie za oknem jest pochmurno ale co Bardzo mnie cieszy gdyż ja i moje 160 kg za bardzo nie przepadam za słonecznym dniem więc teraz korzystam z tego że jest cudownie i okna mam otwarte na oścież by wpuścić odrobinę lekkiego powietrza a ty jakie preferujesz temperatury to co tutaj pokazałaś prezentuje się tak słodko że oczy same się rozchodzą by zobaczyć jak najwięcej Przecież to jest piękne takie zestawy dla mamy i córki na szczęka opada co teraz można dostać by wyglądać fajnie jeśli chodzi o mnie to ja nie chodzę na takie imprezy bo też nie mam nigdzie ale Jeśli pojawia się maluszek to zawsze w prezencie daje pieniążki by mama maluszka mogła kupić to co naprawdę jej potrzebne Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci przyjemnego dnia oraz mnóstwo przyjemności w ciągu tygodnia Trzymaj się cieplutko


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. U mojej przyjaciółki takiego problemu nie było, ponieważ przyszła mama na naszą prośbę zrobiła konkretną listę z produktami, które ma w planach zakupić. Większość z nich to rzeczy ze strony https://www.lansinoh.pl/ więc postanowiliśmy większość z tej listy zrealizować. Fajny plan, ponieważ my nie musimy się zastanawiać, a moja przyjaciółka ma to, co dokładnie chciała.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP