17 kwietnia 2019

634. Wiosenne, żółte paznokcie ze słonecznikami

Wiosenne, żółte paznokcie ze słonecznikami


Witajcie Kochani!
Na moich paznokciach na dobre zagościła wiosna. Prezentowałam Wam ostatnio dwa pomysły na radosne i jasne manicure. Tym razem postawiłam na żółty kolor, który jest niezwykle wiosenny, bo przecież widać go na żonkilach i forsycjach. Jednakże zamiast kwiatów, które pojawiają się w tym okresie w ogrodach, umieściłam na jednym paznokciu słoneczniki, na tle białego lakieru. Mnie bardzo podoba się to połączenie. Jestem bardzo ciekawa, czy Wam przypadną do gustu.

Inne propozycje wiosennych paznokci:



Wiosenne paznokcie z letnimi słonecznikami


Wiosenne paznokcie z letnimi słonecznikami

zolte paznokcie na wiosne


Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:

 


Jak Wam się podoba ta propozycja? :) 

14 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP