31 marca 2019

629. Wiosna z pastelami na paznokciach || Pastelowy manicure

Wiosna z pastelami na paznokciach || Pastelowy manicure


Witajcie Kochani!

Przedstawiam Wam pierwszą wiosenną propozycję na moich paznokciach. Miałam ochotę na manicure, który będzie jasny, pastelowy, ale jednak z delikatnym połyskiem. Dodatkowo, postanowiłam podkreślić całość naklejką przedstawiającą suwak. Jestem bardzo ciekawa, jak spodoba Wam się moja propozycja.



Wiosna na paznokciach - pastelowy manicure


Wiosna na paznokciach - pastelowy manicure

propozycja wiosennych paznokci

wiosenne paznokcie

manicure pastelowe kolory




Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:














Lubicie pastelowe kolory na paznokciach? :) Jak podoba Wam się moja propozycja? :)

16 komentarzy

  1. Śliczny manicure! <3 Brzoskwiniowy lakier prezentuje się pięknie, podobnie jak ten brokatowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo :D Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pastele <3 Naklejka z suwakiem - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zamek błyskawiczny jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP