22 kwietnia 2019

635. Czym zajmuje się medycyna estetyczna?

Czym zajmuje się medycyna estetyczna?


Witajcie Kochani!

Jak już wielokrotnie podkreślałam w swoich artykułach, zmagam się z problemem trądziku. Towarzyszy mi on od okresu dojrzewania. Oczywiście aktualny stan mojej skóry nie jest tak dramatyczny, jak wtedy, gdy miałam 16 lat. Niemniej jednak, w tym roku postanowiłam podjąć radykalne kroki wobec mojej problematycznej cery. Jestem w trakcie serii zabiegów kosmetologicznych, o których z pewnością wkrótce będziecie mogli przeczytać więcej. Co jednak zrobić, gdy zawodzą kosmetyki i mniej zaawansowane zabiegi? Dzisiaj postaram się Wam opowiedzieć więcej o zabiegach medycyny estetycznej.




Czym zajmują się kliniki medycyny estetycznej?


Medycyna estetyczna to bardzo szeroko ujęty temat, który wciąż wywołuje kontrowersje. Większość z nas kojarzy takie zabiegi z powiększaniem ust i odmładzaniem. Wchodzi to oczywiście w zakres działań klinik, ale oprócz tego można wykonać szereg innych zabiegów. 


Czym zajmują się kliniki medycyny estetycznej?


XXI wiek to czas, w którym szczególnie oddaje się uwielbienie młodości i urodzie. Każdy z nas chciałby zatrzymać chwile, w których jest piękny i pełen sił. Obecnie dbanie o swój wygląd jest wyznacznikiem życia na wysokim poziomie. Jednak medycyna estetyczna pomaga również osobom, które z różnych przyczyn borykają się z pewnymi niedoskonałościami ciała


Jakim zabiegom można się poddać w klinice medycyny estetycznej?


Jak wiecie, mieszkam w Krakowie i tutaj najczęściej korzystam z różnego rodzaju zabiegów. W moim odczuciu, medycyna estetyczna  nie zamyka się wyłącznie w powiększaniu ust i wypełnianiu zmarszczek botoksem. W klinice można wykonać zabiegi usuwające rozstępy, cellulit, trądzik czy też przebarwienia lub blizny.


Jakim zabiegom można się poddać w klinice medycyny estetycznej?


A zatem medycyna estetyczna umożliwia nie tylko wykonywanie zabiegów odmładzających i upiększających, ale również pielęgnacyjnych. W przypadku trądziku jest to na przykład zastosowanie laseru, który umożliwia leczenie tej dolegliwości wraz z jej stanami zapalnymi. Zabieg umożliwia ekspresowe usunięcie krost, które znikają już po 1-2 dniach.

Leczenie trądziku wspomagają inne formy pielęgnacji, na przykład peeling kawitacyjny z ultradźwiękami, mikrodermabrazja czy też peelingi kwasami.


medycyna estetyczna w krakowie

Źródło: [Dermedik Kraków]

Medycyna estetyczna w Krakowie jest znakomicie rozwinięta, dlatego każdy może tu znaleźć rozwiązanie swojego problemu. W ofercie można znaleźć zabiegi na twarz, ciało, laseroterapię, chirurgię plastyczną oraz poradnię dietetyczną. Przy okazji orientowania się w rozmaitych zabiegach, trafiłam też na flebologię, czyli dziedzinę zajmującą się chorobami układu krążenia. Wiele osób boryka się z uporczywymi żylakami, a gabinety medycyny estetycznej pomagają je wyleczyć bezoperacyjnie. Jednym z zabiegów, który to umożliwia jest skleroterapia. Myślę, że jest to świetna opcja dla osób starszych, dla których problemy żylne są szczególnie uciążliwe.

Muszę przyznać, że dla mnie również medycyna estetyczna była przede wszystkim chirurgią plastyczną, ale jak widzicie, nie jest to prawidłowe myślenie. Dzięki zabiegom tej dziedziny medycyny, możemy sobie pomóc na różnych polach. Jeśli seria, którą aktualnie przechodzę nie przyniesie efektów, poważnie rozważę skorzystanie z jednego ze sposobów usuwania trądziku w klinice medycyny estetycznej.


Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:

https://www.instagram.com/zakreconanawlosy/











Korzystaliście kiedyś z jakichś zabiegów medycyny estetycznej? :) 

25 komentarzy

  1. Aktualnie pracuję w firmie, która szkoli z medycyny estetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też walczę z trądzikiem, akurat zażywam Izotek. Jestem przekonana,że będę musiała uporać się z bliznami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei polecę klinikę medycyny estetycznej na drugim końcu Polski, na północy. Zdecydowałam się na laserowe usuwanie owłosienia w szczecińskim Miracle Clinic. Dla osób z tamtych okolic to super opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei polecę klinikę medycyny estetycznej na drugim końcu Polski, na północy. Zdecydowałam się na laserowe usuwanie owłosienia w szczecińskim Miracle Clinic. Dla osób z tamtych okolic to super opcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Medycyna estetyczna ba bardzo szeroki zasięg i może pomóc na wiele problemów zarowno kobiet jak i mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  6. Medycyna estetyczna staje się coraz popularniejsza i coraz więcej osób chętnie z niej korzysta. Nie da się ukryć, że tego typu zabiegi są też coraz przystępniejsze pod względem cenowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Coraz więcej osób korzysta z zabiegów medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem warto korzystać z zabiegów medycyny estetycznej, efekty są widoczne i zadowalające już po jednej wizycie. Sama zastanawiam się nad modelowaniem sylwetki, w celu ujędrnienia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Medycyna estetyczna między innymi zajmuje się usuwaniem zmarszczek i wydaje mi się, że zabiegi z użyciem kwasu hialuronowego są na prawde skuteczne. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat i jesteście ze Szczecina lub okolic polecam wam kontakt z tą deuclinic.pl kliniką medycyny estetycznej. Znają się tu na takich zabiegach i na pewno udzielą wam wszelkich informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  10. Medycyna estetyczna to trudna kwestia, w naszym kraju wydaje mi się wręcz tematem tabu. A przecież nie każdy z nas został obdarzony idealnym ciałem czy twarzą. Jak dla mnie warto korzystać z tych usług, choćby dla samego polepszenia samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z na prawdę dobrych i sprawdzonych klinik medycyny estetycznej, mogę wam polecić abyście sprawdzili ofertę dostępną tutaj https://esticlinic.pl/ . Tak klinika w Bytomiu oferuje na prawdę spory zakres wykonywanych zabiegów, także na pewno każdy z was znajdzie tu zabieg któy go najbardziej interesuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio kliniki medycyny estetycznej poszukiwałam, gdzieś niedaleko mnie, ponieważ praca nie pozwala mi wyjeżdżać, muszę być ciągle na Śląsku. Jestem z Zabrza i blisko mam do Gliwic, a tam znajduje się http://serafinclinic.pl/, gdzie moja znajoma robiła sobie zabiegi na twarz. Mnie zależało na mezoterapii. Miałam taki ślady na twarzy pozostałe z młodych lat i mezoterapia jest dla mnie idealnym zabiegiem. Widziałam efekty juz po pierwszych kilku zabiegach. Cieszę się, że mój wstydliwy problem uda się usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest, kiedy medycyna estetyczna pomaga nam się upiększyć. Warto skorzystać z renomowanych rnomowanych klinik. Nawet powiększanie ust może być niebezpieczne, jeżeli będzie robił je ktoś mało doświadczony i bez odpowiedniego wykształcenia medycznego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra klinika i odpowiednio wykonane zabiegi potrafią naprawdę zdziałać cuda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno każdy coś dla siebie znajdzie, medycyna estetyczna może pomóc na wiele waszych problemów. Sprawdźcie sobie tak może stronkę https://evospa.pl/jak-pielegnowac-twarz-po-mikrodermabrazji i ich porady, usługi medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny artykuł, bardzo przyjemnie mi się go czyta

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP