10 lipca 2019

647. Denko || Apart Natural, Avon Senses, B. U. Heartbeat, Calvin Klein, Colgate, Dermedic, Listerine, BeBeauty, Świeczki, Dr Max


Witajcie Kochani!

Najwyższa pora na kolejne denko, ponieważ pudełko ze zużytymi opakowaniami jest już zupełnie przepełnione. Postawiłam na wykończenie kosmetyków, które są w moich zapasach i dałam sobie zakaz na kupowanie kolejnych. Zatem priorytetem jest teraz dla mnie zminimalizowanie ilości produktów, których używam. Zapraszam Was na wpis z dziesięcioma kosmetykami, które ostatnio trafiły do mojego pudełka z pustymi opakowaniami.


Kupię ponownie
Może kupię ponownie
Nie kupię ponownie

Apart Natural, mydło silk&noni - Kupię ponownie


Mydło do rąk to nic nadzwyczajnego, ale zapach tego mydełka z Apart Natural niesamowicie przypadł mi do gustu. Choć nie jest to intensywny i długo się utrzymujący aromat, warto odczuwać przyjemność z mycia dłoni, bo robimy to bardzo często.


Apart Natural, mydło silk&noni


Avon Senses, California Glow - Kupię ponownie


Uwielbiam żele pod prysznic z Avon, z serii Senses. Pachną przepięknie i świetnie myją. Zużyłam już mnóstwo opakowań i ciągle do nich powracam. Kąpiel to moment relaksu, dlatego zawsze dbam o to, by kosmetyki, które do tego używam, pięknie pachniały.


Avon Senses, California Glow


B. U. Heartbeat - Może kupię ponownie


Zawsze do perfumów, które stosuję, lubię dodawać sobie mgiełki. Tym razem jednak nie znalazłam żadnego ciekawego zapachu, dlatego kupiłam B. U. Heartbeat, który był dosyć tani i nie utrzymywał się zbyt długo na skórze. Jeśli chcecie zapach, który będzie dodatkiem do perfumów, możecie śmiało kupować ten produkt, ale sam niestety nie daje rady.


B. U. Heartbeat


Calvin Klein, One Summer - Kupię ponownie


Calvin Klein, One Summer to jeden z moich ulubionych zapachów na lato. Mam bardzo miłe skojarzenia z używania tych perfumów. Z całą pewnością jeszcze niejednokrotnie wrócę do tego produktu.


Calvin Klein, One Summer


Colgate, Max White- Kupię ponownie


Colgate, Max White


Dermedic, Hydrain2 - Kupię ponownie


Hydrain2 to jeden z ulubionych kremów w moim domu. Czasami ja również po niego sięgam. Świetnie nawilża i bardzo dobrze się wchłania. Sprawdzi się zarówno na dzień, jak i na noc. Często można dopaść go w cenach promocyjnych w drogerii Hebe.


Dermedic, Hydrain2


Listerine Zero, płyn do płukania jamy ustnej - Kupię ponownie


Listerine Zero, płyn do płukania jamy ustnej


BeBeauty, płatki kosmetyczne - Kupię ponownie


BeBeauty, płatki kosmetyczne


Świeczki, Strawberry - Kupię ponownie


Nie pamiętam niestety jakiej marki były te świeczki, ale bardzo ładnie pachniały. Wieczorem lubię odpalać mniejsze lub większe świece, aby wypełnić mieszkanie ładnym, delikatnym zapachem. 


Świeczki, Strawberry


Dr Max, Tran - Kupię ponownie


Kiedyś stosowałam tran w płynie, ale w tym roku przerzuciłam się na tran w tabletkach. W czasie jego zażywania nie chorowałam, ani nie przeziębiałam się. Oczywiście oprócz niego, w mojej diecie znajdowały się również probiotyki. Więcej o kuracji probiotykami możecie przeczytać w artykule pt.: Probiotyki i ich moc, czyli o efektach mojej kuracji.


Dr Max, Tran


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:



Znacie te produkty? :) Który z nich się u Was najlepiej sprawdził? :)

19 komentarzy

  1. Płatki kosmetyczne BeBeauty u mnie idą jak woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało co miałam z tej gromadki. One Summer też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zna i używam jedynie płatków kosmetycznych z Biedronki. To prawdziwy hit! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze mydło rzeczywiście pachnie obłędnie. Jedno z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żele z firmy Avon, mają ciekawe zapachy, często coś nowego i super się sprawdzają pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie płyn do płukania jamy ustnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy Calvina uwielbiam i żele Avon też. Innych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu CK nie znam, ja bardzo lubię downtown. Listerine to mój ulubieniec w tej kategorii. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żel pod prysznic u nas gości od dawien dawna, ale do mnie jakoś nie przemawia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP