07 maja 2017

469. Otworzyłam swój sklep!

Otworzyłam swój sklep!


Witajcie Kochani!

Zwlekałam z tą wiadomością dosyć długo, ale chciałam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, gdy będę Wam przekazywać tę nowinę. Nad sfinalizowaniem tego projektu pracowałam długo, ale w końcu się udało i dziś już oficjalnie mogę Wam powiedzieć, że otworzyłam swój sklep! Dla niektórych może być to niemałym zdziwieniem, że w ogóle zdecydowałam się na taki krok. Co więcej, sklep CATTI oferuje sukienki. Jeśli jesteście ciekawi skąd taki pomysł, koniecznie przeczytajcie dalej.




Dlaczego otworzyłam sklep z sukienkami?


Wraz z nadejściem wiosny mnożą się okazje, na które potrzebne są eleganckie i szykowne sukienki. W tym roku mam prawdziwe zatrzęsienie wesel. Jednak nie tylko wesela wymagają od nas gustownego wyglądu. W maju wiele z nas poszukuje sukienki na komunie, a także na chrzciny. To jedne z najczęściej powtarzających się uroczystości. Oprócz takich okoliczności, gustowne kreacje przydają się również do pracy, gdy potrzebujemy oficjalnej stylizacji. 

Ja bardzo lubię wyglądać elegancko i tak też się ubieram. Niestety bardzo trudno jest mi znaleźć sukienki, które mają proste fasony, są skromne, delikatne, a przy tym szykowne. Jeżeli już uda mi się trafić na taki model, to jego materiał jest bardzo niskiej jakości. 


Dlaczego otwarłam sklep z sukienkami?


W związku z tym, że w tym roku okazji do zakładania sukienek mam mnóstwo, postanowiłam znaleźć takie kreacje, które będą pięknie się prezentowały, a przy tym nie będą zbyt pstrokate. Wyznacznikami, którymi się kierowałam były: prostota, skromność i elegancja.


elegancka sukienka na wesele



CATTI - Polskie Sukienki


Chciałabym, aby CATTI wyróżniało się na tle innych  sklepów, dlatego też wprowadzone sukienki pochodzą od polskich projektantów i są również szyte w Polsce. Wpływa to znacznie na jakość kreacji oraz ich trwałość. Wszystkie detale są perfekcyjnie dopracowane. Każda sukienka jest mierzona osobno. Wymiary poszczególnych modeli można znaleźć na stronie, dzięki czemu można idealnie dopasować sukienkę do swojej sylwetki.

CATTI - Polskie Sukienki


Darmowa wysyłka i ceny na każdą kieszeń


Sukienki, które oferuję na stronie CATTI są wyceniane w taki sposób, aby każda osoba mogła sobie na nie pozwolić. Są to produkty wyselekcjonowane i najwyżej jakości, ale jednocześnie przystępne cenowo. Co więcej, aby zapewnić klientom komfort dostawy wprowadziliśmy darmową wysyłkę. Często także możecie znaleźć kody rabatowe, które publikujemy na naszym Facebooku.

Darmowa wysyłka i ceny na każdą kieszeń


W związku z tym, że jestem dopiero na początku swojej drogi ze sklepem CATTI, zachęcam Was do dzielenia się Waszymi opiniami na jego temat. Być może macie jakieś sugestie, które mi pomogą. 

Sukienki na każdą okazję


CATTI jest sklepem, który ciągle się rozwija. Wprowadzany asortyment jest ciągle poszerzany. Aktualne nowości znajdziecie w zakładce NOWOŚCI, zaś modele, które mają obniżone ceny są dostępne w sekcji WYPRZEDAŻ.
Dzięki rozbudowanemu panelowi można dopasować sukienkę do okoliczności, na którą się wybieramy. Oferujemy mnóstwo sukienek na wesele, kreacji na chrzciny czy komunie oraz na wiele innych okazji. Koniecznie sprawdźcie, jakie kategorie przygotowałam, aby usprawnić Wasze poszukiwania.

Sukienki na każdą okazję


A teraz krótka prezentacja jednej z sukienek, które znajdziecie w ofercie:


sukienka rozkloszowana na wesle

sukienka pastelowy roz

delikatna sukienka na wesele

skromna elegancka sukienka na wesele

srebrne buty

srebrna torebka

- buty PIER ONE
- torebka H&M
- biżuteria YES


Sprawdźcie koniecznie, jak wygląda i co oferuje mój sklep CATTI:



Jesteśmy też na Faceboooku:

Jak Wam się podoba mój sklep? :) Wy też macie taki problem ze znalezieniem idealnej sukienki? :)

34 komentarze

  1. Świetny pomysł! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam czegoś na wesele. Życzę powodzenia z biznesem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może uda Ci się coś dla siebie znaleźć :)

      Usuń
  3. z chęcią przejrzę stronę sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam takie sklepy! To jest fantastyczne, że otworzyłaś tak inspirujące miejsce. Oczywiście, że z chęcią coś kupię w przyszłości. Sklep pięknie wygląda, zachęcająco. Powodzenia!
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! Super :) gratki i 3m kciuki za rozwijanie się w tym zawodzie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratulację chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę sukcesów. Pięknie wyglądasz. Śliczna ta sukienka dziewczęca, a zarazem szykowna! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł ! Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, moje ogromne gratulacje, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Gratulacje :) Zdaje się, że trochę już znam ten asortyment - ale widzę też sporo nowości, których nie spotkałam w innych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę samych sukcesów z prowadzeniem nowego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka piękna! Fajny pomysł na sklep, bo znalezienie prostej i eleganckiej sukienki w sieciówkach wcale nie jest takie proste. Albo mają odkryte całe plecy, albo są super króciutkie, albo jeszcze coś innego. Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł kochana! już wchodzę i patrzę co tam masz!:):*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP