13 stycznia 2018

519. Wakacje w Szwajcarii i we Włoszech || mix 6/2017

Wakacje w Szwajcarii i we Włoszech || mix 6/2017


Witajcie Kochani!

Chociaż 2017 rok dobiegł już końca, ja nie zdążyłam jeszcze pokazać Wam wszystkich moich zdjęć, które publikowałam wówczas na Snapchacie. Zostały same najciekawsze momenty - wakacje w Szwajcarii i we Włoszech. Sprawdźcie, co udało mi się zobaczyć!



Ulubiony baton proteinowy


Ulubiony baton proteinowy


Zdrowa przekąska - hummus i kalarepa


Zdrowa przekąska - hummus i kalarepa


Tak gorąco!


Tak gorąco!


Jezioro Como i miliony stopni


Jezioro Como i miliony stopni


Jezioro Maggiore nocą


Jezioro Maggiore nocą


Lauterbrunnen  - Szwajcarska dolina wodospadów


Lauterbrunnen  - Szwajcarska dolina wodospadów


Lozanna w pełnym słońcu


Lozanna w pełnym słońcu


Lucerna - chłodny wiatr na plaży


Lucerna - chłodny wiatr na plaży


Przepiękne Seealpsee


Przepiękne Seealpsee


W tropikalnym lesie


W tropikalnym lesie


Wschód słońca w Verbanii


Wschód słońca w Verbanii


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:


Sprawdźcie nowości w moim sklepie Catti:



A Wy lubicie sobie czasem powspominać wakacje? :) Macie już plany na urlop w tym roku? :)



12 komentarzy

  1. Ja mam nadzieję, że w tym roku wreszcie uda mi się złapać trochę wolnego i odpocząć w wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez bardzo długi czas nie miałam wakacji, dlatego tak się cieszę, że w końcu mogłam trochę nacieszyć się wolnym :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia 😍 my jeszcze planów nie mamy 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam we wrześniu w Grecji i z chęcią bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny mix ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP