22 marca 2020

667. Jak pracować z domu? || Stolik do laptopa

Jak pracować z domu? || Stolik do laptopa

Witajcie Kochani!

Jesteśmy obecnie w bardzo trudnej sytuacji. Wiele osób musiało przejść na pracę zdalną. To trudny czas, ale musimy sobie w nim jakoś radzić. Mój zawód niestety uniemożliwia stuprocentową pracę w sieci. Nie jestem też w stanie działać inaczej niż przy biurku. Tak jest mi najwygodniej, bo zwykle otacza mnie mnóstwo dokumentów, na których muszę coś pisać. Jednak w weekendy, gdy muszę napisać różne artykuły lub uzupełnić wiedzę ze studiów, a zmęczenie całym tygodniem sprawia, że chciałabym jeszcze chwilę spędzić w łóżku, idealnie sprawdza się stolik pod laptopa ze sklepu Edinos. Być może Wam takie rozwiązanie spodoba się nawet do działania w ciągu tygodnia.



Jak pracować z domu?


Nie wszyscy są przyzwyczajeni do pracy w domu. Takie działanie wymaga od nas dużej samokontroli i samozaparcia. Osobiście uważam, że zarówno praca, jak i nauka w domu, musi być dobrze zaplanowana. Konieczne jest ułożenie sobie dnia i wskazanie, o której godzinie wstajemy, w jakim czasie pracujemy, kiedy mamy przerwę na gotowanie i jedzenie itd. 

Pracując w domu, nie możemy się rozpraszać. Dlatego też przed rozpoczęciem pracy, warto przygotować swoje miejsce - dokładnie posprzątać, uporządkować biurko, usunąć z otoczenia zbędne rzeczy.


Jak pracować z domu?

Najtrudniejszym elementem pracy w domu są obecnie dzieci, które również nie mogą uczęszczać do szkoły. Jak podzielić czas na pracę i naukę z dziećmi? Niewątpliwie jest to trudne, ale myślę, że ponownie należy tu wspomnieć o planowaniu, które daje nam olbrzymie możliwości. Dzieci również potrzebują poukładania dnia i świadomości, co za chwilę będziemy robić. Takie uporządkowanie jest również ważne z punktu widzenia tej trudnej sytuacji, w której obecnie się znaleźliśmy.


Stolik pod laptopa


W weekendy bardzo dużo pracuję na laptopie. Jednak często mam ochotę dłużej poleżeć w łóżku. Niestety mój komputer nie lubi, gdy kładę o na kocu lub kołdrze. Już kilka razy przegrzał mi się na skutek takiego działania, dlatego zaczęłam szukać innego rozwiązania, które byłoby bezpieczne dla laptopa i wygodne dla mnie. W ten sposób trafiłam na stolik pod laptopa, który okazał się doskonałym rozwiązaniem. Przede wszystkim, umożliwia mi wygodną prace na komputerze. Sprzęt nie przegrzewa się, jest na podwyższeniu, co również sprawia, że przyjemnie się go obsługuje. 

Stolik posiada blat podzielony na dwie części - jedną można unosić, a druga pozostaje na tym samym poziomie. Na tym mniejszym fragmencie można pracować myszką, a także można ułożyć tam kubek z kawą czy też śniadanie.


Stolik pod laptopa


Część, która jest podnoszona, może być regulowania. Do wyboru jest kilka wysokości, w zależności od naszych potrzeb.


stolik pod laptopa edinos


Stolik w łatwy sposób się składa. Nie zajmuje dużo miejsca, więc nie ma problemu z jego przechowywaniem. Można go też wykorzystywać do podawania śniadania do łóżka. 



Stolik pod laptopa to moje odkrycie ostatnich miesięcy! Jeśli macie dosyć pracy przy biurku lub kusi Was perspektywa spędzenia jeszcze kilku chwil w łóżku, zaopatrzcie się w taki stolik. Dzięki niemu urozmaicicie sobie zdalną pracę lub odpoczniecie dłużej w weekend.


Jeśli macie ochotę na taki lub podobny stolik, mam dla Was kod rabatowy do sklepu Edinos - rabat  wynosi 50 zł i możecie go wykorzystać  na hasło:  edinos50


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:


Lubicie takie rozwiązania? Pracujecie obecnie zdalnie?

10 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP