Witajcie Kochani!
W ostatnich miesiącach wielu z nas musiało swoją pracę przenieść do domu. To spowodowało, że trzeba było przygotować sobie stanowisko pracy. Nagromadzenie dokumentów i różnego rodzaju materiałów doprowadziło nas do konieczności uporządkowania swojej przestrzeni. Domy czy mieszkania nie są przecież przystosowane do przechowywania licznych papierów. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pomysły na segregowanie różnych materiałów.
Ekspozycje
Zanim przejdę do meritum, chciałabym przedstawić Wam sposoby na porządkowanie, a zarazem eksponowanie różnych produktów, które wykorzystują sklepy, ale również salony kosmetyczne czy inne tego typu lokale usługowe.
Aby zaprezentować klientom konkretne produkty, ustawiają je na specjalnie przeznaczonych do tego stojakach. Mogą się one różnić w zależności od tego, jaki rodzaj materiału mają prezentować. Producent standów kartonowych ST-Print przedstawia mnóstwo rozmaitych rozwiązań, dzięki którym asortyment przykuwa uwagę klientów. Jest to niezwykle wygodne, bo większość stojaków jest kartonowa. Dzięki temu są lekkie, poręczne i dostosowują się do indywidualnych potrzeb. Nie zajmują dużo miejsca i mogą być przechowywane na niewielkich powierzchniach, gdy przestaną być używane.
Najpopularniejsze standy reklamowe są wykorzystywane jako: ekspozycje reklamowe, planszowe, na ulotki czy firmowe.
Jak uporządkować swoją przestrzeń?
Pomyślałam sobie, że takie rozwiązania można wykorzystać również do uporządkowania swojej przestrzeni w domu. Z pewnością każdy z nas spotkał się niejednokrotnie z plastikowymi sorterami, do których można wsuwać różnego rodzaju dokumenty. Osobiście posiadam jeden taki sorter, który jest wykonany na zasadzie dokładanych szufladek. Udoskonaliłam go, opisując każdą półkę. Dzięki temu wiem, co jest na kolejnym piętrze.
Myślę jednak, że kartonowe półki, które są lekkie i poręczne, również mogą świetnie sprawdzić się podczas porządków i sortowania dokumentów. Plastikowe sortery po włożeniu dokumentów są dosyć ciężkie, a te kartonowe, łatwiej jest przenosić w przypadku, gdy potrzebujemy nasze biurko uprzątnąć.
Chciałabym jeszcze wspomnieć o porządkowaniu materiałów do pudełek i opisywaniu ich. To rozwiązanie jest o tyle dobre, że umożliwia schowanie wszystkiego i nie mamy wrażenia bałaganu na biurku. Wada tego sposobu jest taka, że trudniej wyszukać różne dokumenty.
A Wy w jaki sposób porządkujecie dokumenty? :) Macie jakieś sprawdzone rozwiązania? :)
lubię mieć wszystko poukładane ;)
OdpowiedzUsuńSegregację stosuję w każdej dziedzinie życia! Nie lubię bałaganu.
OdpowiedzUsuńJestem zdania, że warto sobie ułatwiać sprawę i pomóc w utrzymaniu porządku. Lubię takie rzeczy :D
OdpowiedzUsuńSzkoda gadać o moim organizowaniu dokumentów bo nie istnieje xD Mimo, że byłam dobrze uczącą się uczennicą w szkole, zawsze ze świadectwem z paskiem, a w Belgii zawsze z 75-80% to bałagan w papierach miałam ogromny. Zatrzymam Twój post, żeby z niego skorzystać na studiach :P
OdpowiedzUsuń