21 maja 2019

641. Skuteczność rumianku, czyli krem do rąk Kamill Classic

Skuteczność rumianku, czyli krem do rąk Kamill Classic


Witajcie Kochani!

Recenzje kremów o rąk pojawiają się na moim blogu dosyć często. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju kosmetyków zużywają się szybko. Tym razem w moje ręce wpadł produkt marki Kamill w wersji klasycznej. Poniżej postaram się Wam przybliżyć ten produkt i ocenić, czy warto po niego sięgać.



 Kamill Classic - skuteczność rumianku


Informacje od producenta:

Zawiera skoncentrowany ekstrakt z rumianku oraz bisabolol. Dzięki temu łagodzi i koi podrażnienia skóry oraz wspomaga jej naturalną regenerację. Zapewnia długotrwały efekt nawilżenia oraz nadaje dłoniom miękkość i jedwabistą gładkość.


 Kamill Classic - skuteczność rumianku


Tani, wegański krem do rąk


Moja opinia: Krem do rąk Kamill Classic jest umieszczony w wygodnej tubce. Bardzo lubię tego typu rozwiązania i uważam je za najbardziej praktyczne. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, krem ma biały kolor.

Tani, wegański krem do rąk


W moim odczuciu, największym mankamentem tego kosmetyku jest rumianek. Przyznam się szczerze, że krem Kamill Classic trafił do mnie przez przypadek, ponieważ dostałam go w prezencie. Osobiście chyba nie wybrałabym zapachu rumianku, ponieważ za nim nie przepadam. Jednak producent opisuje jego wielką moc. Co więcej, nowsze wersje tego kremu (moja wersja jest tą starszą), posiadają informację o tym, że są wegańskie, a rumianek, który jest wykorzystywany do ich wytwarzania, pochodzi z ekologicznych upraw. Zapach kosmetyku jest dość intensywny i utrzymuje się na dłoniach, przez co nie polecam go osobom, które nie przepadają za nim.

Jeśli chodzi o działania, jest znacznie lepiej. Krem Kamill bardzo dobrze nawilża dłonie. Jego duża zaletą jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Krem do rąk Kamill podoba mi się w kwestii działania, ale mam pewne zastrzeżenia odnośnie zapachu. Myślę, że sięgnę ponownie po krem tej marki, ale w innej wersji zapachowej.


Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:













Lubicie produkty o zapachu rumianku? :) Używałyście kiedyś jakiegoś kremu marki Kamill? :)

9 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP