23 września 2017

492. Sukienki na jesień || Polski sklep z Polskimi Sukienkami

Sukienki na jesień || Polski sklep z Polskimi Sukienkami


Witajcie Kochani!

Mamy już kalendarzową jesień! Nie wiem, jak Wy, ale ja nawet całkiem lubię tę porę roku. Wszystko zapewne dlatego, że jestem osobą, która woli przebywać w domu niż poza nim. Ta cała atmosfera związana z paleniem świec, piciem gorącej czekolady i siedzeniu opatulonemu w kocu bardzo mi się podoba. Niestety póki co, jesień zaskakuje nas deszczem i ponurymi krajobrazami. Ja mam jednak sposób na to, by nie wpadać w słynną, jesienną chandrę. Do mojego sklepu Catti.pl właśnie dotarła kolekcja jesiennych sukienek. A ja zamierzam Was przekonać, że ta pora roku nie oznacza rezygnacji z sukienek.




Dlaczego jesienią nie warto rezygnować z sukienek?


Nie wiem dlaczego tak się dzieje, że jesień staje się jednym z powodów, dla których zdecydowanie rzadziej możemy widzieć kobiety w sukienkach. Dla mnie jest to kompletnie niezrozumiałe i sama staram się chodzić w ulubionych kreacjach. Podejrzewam, że większość osób uważa, że w tę porę roku cieplej będzie ubierać spodnie, ale moim zdaniem zmarznięte jeansy raczej oziębiają naszą skórę, niż ją ocieplają. Co innego sukienki, do których możemy założyć ciepłe, otulające rajstopy. Grube i kryjące modele posiadające ciekawe wzory i motywy mogą niejednokrotnie nawet urozmaicić stylizację i dodać jej ciekawego charakteru.

Pamiętajmy o tym, że sukienki uważane są za jedne z najbardziej kobiecych strojów. To w tym ubraniu możemy podkreślić swoją atrakcyjność. Ich uniwersalność i klasyka pozwala na noszenie ich na mnóstwo różnorodnych okazji. Sukienki na wesele, sukienki na chrzciny, sukienki na komunie, sukienki na Sylwestra... Chyba żadnej kobiecie nie przychodzi do głowy zakładanie spodni na takie okoliczności. Ale sukienki możemy nosić także na co dzień. I nie rezygnujmy z tego tylko dlatego, że nadeszła jesień.

Dlaczego jesienią nie warto rezygnować z sukienek?



Sukienki na jesień


Choć jesienią nie warto rezygnować z sukienek, trzeba pamiętać, że nie będą one już takie same, jak latem. Mamy tego świadomość, dlatego do swojej oferty wprowadziliśmy Kolekcję Jesienną, w której znajdują się kreacje idealne na tę porę roku.

Sukienki z ciepłego materiału


Jesienne sukienki powinny być oczywiście ciepłe. Dlatego też należy zwracać uwagę na materiały, z których zostały one wykonane. Prezentujemy modele, które posiadają ciepłe tkaniny, a do tego mają niezwykle modny fason. Połączenie falbanki z kolorami, które są hitem tej jesieni sprawia, że kreacje te są bardzo atrakcyjne. Co więcej, ich wygląd jest na tyle uniwersalny, że można je wykorzystać na wiele okazji.


Sukienki na jesień z cieplego materialu



Klasyczne modele z długim rękawkiem


Na co dzień cenimy sobie przede wszystkim wygodę i uniwersalność. Dzięki tym cechom, sukienki, po które sięgamy mogą być wykorzystywane w wielu okolicznościach, a przy tym pozwalać na pełen komfort. Stonowane kolory umożliwiają prawdziwą zabawę modą. Wybierane dodatki mogą kompletnie odmienić stylizację. Jedynym ograniczeniem staje się wyobraźnia. Sukienki z ciepłym golfem zapewniają ciepło nawet w najchłodniejsze jesienne dni. Ich zaletą jest także wygodny i dobrze noszący się materiał. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem są kieszenie, które w przypadku sukienek na co dzień są olbrzymim udogodnieniem.

sukienki na jesien z golfem



Sukienki na jesień w kratkę


Z jakim wzorem kojarzy się jesień? Oczywiście z kratką. Ten ponadczasowy motyw jest niezwykle modny co roku. Koniecznie musi się on pojawić na sukienkach. Sukienki w kratkę to niezbędnik jesienny, którego nie może zabraknąć w Twojej szafie.

Sukienki na jesień w kratkę


Eleganckie sukienki na jesień


Jesienią zdarza się, że mają miejsce bardzo ważne uroczystości. W tym roku bardzo popularne są wesela organizowane we wrześniu lub październiku. Na takie okoliczności warto posiadać elegancką sukienkę, która podkreśli atrakcyjność i kobiecość. Niemniej jednak, pomimo chłodu na zewnątrz, czasami w restauracjach stosuje się klimatyzację. Dlatego też jesienią lepiej sięgnąć po sukienkę z długim rękawkiem, która jednak będzie szykowna. Dzięki prostemu krojowi będzie można dobrać dowolne dodatki. Co więcej, prezentowane przez nas sukienki są na tyle uniwersalne, że jeszcze wiele razy będzie można je wykorzystać.

sukienki na jesien eleganckie



A dla tych, którzy nie lubią sukienek mamy.. Kombinezony na jesień


Są wśród nas kobiety, które nijak do sukienek przekonać się nie mogą. Szukają jednak rozwiązań, które pozwoliłyby im elegancką stylizację z zastosowaniem spodni. Materiałowe spodnie w połączeniu z koszulą nie sprawdzają się na każdą okazję, choć gustowności im nie brakuje. Dlatego też do naszej oferty wprowadziliśmy kombinezony. Jesień jest taką porą roku, kiedy do tego rodzaju ubrań można przekonać się jeszcze bardziej. Zadbaliśmy o to, by kolory kombinezonów pasowały do obecnego sezonu. Przedstawiamy zatem bordowe, czarne i zielone odcienie. Na tym jednak nie koniec. Oferta kombinezonów jest nowa i cały czas będziemy ją poszerzać, dlatego zachęcamy Was do bycia na bieżąco.

kombinezon na jesien



Zapraszam Was serdecznie na mojego Facebooka oraz na Instagram:















Jeśli chcecie sprawdzić więcej Jesiennych Nowości to zapraszam Was na Catti.pl:




Lubicie chodzić w sukienkach jesienią? :) Jak Wam się podobają moje propozycje? :)

38 komentarzy

  1. Sukienki uwielbiam ale jeszcze bardziej spodobały mi się kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w kratkę fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie rezygnuje z sukienek ! ;) każda pora jest na nie odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba idea takich sukienek w kratę na jesień.
    Sama chętnie bym taką kupiła. Kilka razy miałam w życiu nawet podobne.
    Byłam zadowolona zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki w kratę bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noszę się w sukienkach o każdej porze roku <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka z szarą falbanką ta mi się bardzo podoba :) I na jesien i na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie piękne - nie wiem na która bym się zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka z zieloną falbanką - cuuudo! <3
    Świetne kombinezony!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczna sukienka mini z dlugim rękawem to moje must have i mam już taką! Jest niesamowicie uniwersalna i zawsze dobrze wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa! Jakie cudowne sukienki! Z szarą falbanką jest boska, zresztą golfowe i krata też bardzo mi się podobają - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sukienki noszę tylko od święta, a raczej tylko na duże imprezy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przez cały rok uwielbiam i noszę sukienki, również jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podobają outfity z sukienkami ale sama nie noszę jakoś nie jestem przyzwyczajona ;) muszę sie w końcu przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. SUper rzeczy! Bardzo mi się podobają takie kolorki!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje. Ja nie noszę sukienek jesienią, bo nie mam grubszych rajstop :D W tym roku to zmienię!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP