15 lutego 2016

345. Najpiękniejszy lakier Semilac - 034 Mardi Gras

Najpiękniejszy lakier Semilac


Jeden z moich ulubionych kolorów Semilac. Daje niesamowity efekt na paznokciach. To przepiękny odcień fuksji, który przepięknie prezentuje się zarówno na długich, jak i na krótkich paznokciach. To jeden z takich kolorów, które nie wymagają dodatkowych zdobień, świecidełek i innych upiększeń. Jego nazwa to 034 Mardi Gras. Jest słynny w blogosferze, na youtubie, a teraz także u mnie. Zapraszam Was do oglądania :)



034 Mardi Gras

jakie lakiery semilac warto kupić

kolory semilac które warto kupić





Jak Wam się podoba? :) Lubicie ten kolor? :) Jakie są Wasze ulubione lakiery Semilac? :)

106 komentarzy

  1. Mam ten kolor, jest niezwykle oryginalny, jednak najbardziej podoba mi się jego bardziej fioletowa wersja, a nie lubię buraczanej w ciepłym oświetleniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) wszystko zależy od światła :)

      Usuń
  2. Piękny jest ten kolor! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kolor przepiękny! Cudownie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor normalnie nie z tej ziemi :) Oczywiście wymaga trochę odwagi, bo taki róż nie przystoi mamuśce, ale mi podoba się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nieco odważny, ale od czasu do czasu można zaszaleć :D

      Usuń
  5. jaki piekny kolor 😃 Cudownyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zdecydowanie za mało Senilacow :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor ;) idealny na wszystkie okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;) choć pewnie dla niektórych będzie zbyt odważny :)

      Usuń
  8. piękne :)
    zastanawiam się właśnie nad kupnem lakierów do hybryd ale nie moge się zdecydowac: Semilac czy Neonail.. Czym się kierowałaś kupując je? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam jeszcze NeoNail, więc cięzko jest mi się na ich temat wypowiedzieć :) ja kierowałam się przede wszystkim opiniami znajomych, koleżanek i blogerek :) kiedy ja kupowałam swój zestaw, Neonail było jeszcze mnniej znane :P

      Usuń
  9. bardzo ładny :) ja jeszcze nie miałam hybryd, ale generalnie na paznokciach noszę kolory tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, ale osobiście nie lubię tak mocnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba jeden z popularniejszych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go :) U mnie na wzorniku wygląda troszkę inaczej,jest ciemniejszy-ale myślę,że to kwestia warstw, czy dobrze widzę że dałaś jedną?Kolor w rzeczywistości jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to też zależy od światła ;) dałam dwie warstwy :)

      Usuń
  13. ciągnie mnie strasznie do semilaca:))
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama wolę trochę ciemniejsze kolory, ale mimo wszystko i tak jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor można powiedzieć bardzo odważny. Mimo, że jestem zwolenniczką delikatnych odcieni to ten mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go jest ładny i dużo osób go chce, ale mnie aż tak bardzo nie powala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie wszyscy mają taki sam gust :P

      Usuń
  17. kolor jest bajeczny i co ciekawe inaczej wygląda na żywo, inaczej na zdjęciach, a zupełnie inaczej w sztucznym świetle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor! :)
    http://fashion-style-and-we.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny ale nie dla mnie heh ja wole ciemniejsze
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się ostatnio nad tym kolorem i znając życie w końcu się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek nie mój, ale zamierzam na niedługo zainwestować w zestaw do hybryd :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękny :) przecudowny :) uwielbiam róże na paznokciach i ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To chyba jeden z popularniejszych semilaców xd Ja twardo stoje przy akrylach :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor piękny, choć na paznokciach wygląda na bardziej różowy niż fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On wygląda bardzo różnie w zależności od światła ;)

      Usuń
  25. Rzeczywiście piękny i przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ten kolor. Gościł u mnie na paznokciach w ostatnich tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie piękny. ;) Mam w domu mnóstwo różowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam Semilaca dwa kolory: ciasteczkowy (bisquit) i błękitny (nie pamiętam nazwy), miałam też śliczny, bananowy ale się rozwalił sam z siebie (pękło opakowanie, chyba transport był fatalny)...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczkowy też mam i go uwielbiam, a bananowy ostatnio kupiłam <3

      Usuń
  29. piękny :) jest na mojej liście już długo, zawsze kiedy mam ochotę go kupić wypadają mi ważniejsze wydatki

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie jest on przepiękny, ideał na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną także cudnie się sprawdza :)

      Usuń
  31. Śliczny kolor :) Moim ulubionym jest kolorek w nr. 065 :)
    Zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor, uwielbiam chyba wszystkie odcienie różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolor świetny :) poluję na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy hit wśród semilaców ;)

      Usuń
  35. Mardi Gras to rzeczywiście piękny kolor, który zwraca na siebie uwagę! sama dostałam nawet kilka komplementów i zapytań co to za kolor, kiedy go nosiłam :) Widzę nowy kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także nie obyło się bez komplementów :) owszem, próbuję i szukam nowych kształtów :)

      Usuń
  36. Ten kolor naprawdę robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny jest, ja też ostatnio nabyłam lakiery z Semilac, są świetne:)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam go i bardzo lubię :) Swoją drogą, na Twoich zdjęciach wyszedł zupełnie inaczej niż na moich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie robiłyśmy w różnym świetle ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP