21 maja 2018

557. Rodzaje dopinek. Doczepianie włosów || Addcolo

Rodzaje dopinek. Doczepianie włosów || Addcolo


Witajcie Kochani!

Doczepiane włosy są obecnie niezwykle modne. Umożliwiają one przedłużenie włosów w ekspresowym tempie. Wiele osób nie ma możliwości zapuszczenia swojej fryzury z różnych przyczyn. Istnieją różnorodne metody przedłużania włosów, a także rodzaje doczepek. Ciężko też wybrać sklep, w którym bezpiecznie można zamówić dopinki. Jednym z miejsc, w których można je znaleźć jest Addcolo. Dziś chciałabym Wam trochę poopowiadać o tym, jakie mamy możliwości przedłużania włosów.





Metody przedłużania włosów


Metoda przedłużania włosów - tulejki

Jest to trwała metoda przedłużania włosów, polegająca na doczepieniu pasm. Pasma są dopinane za pomocą tulejek, które zaciska się cążkami. Tulejka, czyli połączenie pasma z włosami naturalnymi jest dobierane pod względem kolorystycznym do odcienia włosów osoby, która przedłuża swoją fryzurę. Metoda ta jest trwała i nie wymaga zastosowania kleju. Korekta włosów powinna nastąpić po około 3 miesiącach.

Metoda przedłużania włosów - ringi

Przedłużanie włosów z użyciem ringów jest chyba najpopularniejszą, trwałą metodą. Sposób ten polega na doczepianiu pasm z zastosowaniem specjalnych, okrągłych ringów, które zaczepia się cążkami. Ringi dobierane są kolorystycznie do naturalnych włosów, dlatego nie rzucają się w oczy. Korekta włosów powinna nastąpić po około 3 miesiącach.

Metoda przedłużania włosów - ringi


Metoda przedłużania włosów - keratynowa

Metoda ta umożliwia przedłużenie włosów poprzez zespolenie pasm z naturalnym włosami na ciepło. Mocowania wykonywane są w temperaturze około 180 stopni Celsjusza. Keratynowe przedłużanie włosów nie jest dla nich szkodliwe. Po około 3 miesiącach włosy należy usunąć z użyciem removera. Decydując się na przedłużanie metodą keratynową trzeba pamiętać, by intensywnie nawilżać włosy.

Metoda przedłużania włosów - taśmowa

Jest to metoda dla osób, które mają grube i gęste włosy. Przedłużania jest bezpieczne, ale stosunkowo krótkotrwałe, bo wystarcza na około 1,5 miesiąca.

Metoda przedłużania włosów - taśmowa


Metoda przedłużania włosów - ultradźwięki

Metoda ta zespala włosy poprzez emisję ultradźwięków, które zespalają keratynę i łączą pasma z naturalnymi włosami. Tego typu doczepianie włosów wykorzystuje zjawisko zimnej fuzji. Ultradźwiękowe przedłużanie jest trwałe do 4 miesięcy.

Metoda przedłużania włosów - clip on/off

Metoda przedłużania włosów na specjalne okazje, która zdobyła serca wielu kobiet. Ja sama posiadam taśmy włosów, które służą mi do fryzur na wielkie wyjścia. Zapuszczanie moich włosów kompletnie mi nie wychodzi, dlatego ten sposób na doczepienie pasm jest doskonałym wyjściem. W każdej chwili można włosy doczepić i zdjąć. Uważam, że to znakomita metoda, która jednak nie jest długoterminowa.

Metoda przedłużania włosów - clip on/off


Czy warto przedłużać włosy?


Wiele osób nie umie i nie może zapuścić włosów. Ja niestety należę do tej grupy. Moje kręcone włosy są bardzo suche, pomimo tego, że nawilżam je niezwykle intensywnie i różnymi sposobami. Niestety, prędzej czy później nadchodzi moment, w którym znacząco muszę skrócić moje loki. To taka walka z wiatrakami - włosy podrastają, a ja je obcinam. I tak w kółko. I właśnie dla takich osób, które marzą o długich włosach, ale wymarzonej długości osiągnąć nie mogą, jest przedłużanie.

Czy przedłużanie włosów je niszczy? Z całą pewnością trwałe doczepianie pasemek osłabia włosy. Choćby wybrana przez Was metoda była najbezpieczniejsza, włosy będą nieco uszkodzone, słabe i możliwe, że suche. Ja nie odważyłam się na przedłużenie mojej fryzury na dłuższy okres czasu. Wolę doczepianie taśm, które mogę wykonać na chwilę. 

Noszenie doczepek jest komfortowe, ale oczywistym jest, że nie zastąpi to własnych, naturalnych włosów. Niemniej jednak, jeśli marzysz o długich włosach, nie wahaj się i wypróbuj doczepianie.


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:














Korzystacie z doczepianych włosów? :) Próbowałyście przedłużyć sobie włosy na dłuższy czas? :)

14 komentarzy

  1. Dostałam kiedyś doczepki, ale było mi w nich bardzo niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam doczepki, ale czuję się w nich komfortowo :)

      Usuń
  2. Ja mam ochotę spróbować, jednak kompletnie nie wiem, na jaką metodę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trzeba spróbować kilku,by znaleźć tę najlepszą :)

      Usuń
  3. według mnie najlepsza jest metoda clip on :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam doczepy na spinki. Aktualnie planuje je zafarbowac pod odpowiedni kolor. Nieco się boję, że je popsuje. Szkoda mi ich. Sa to prawdziwe włosy :D ale leżąc w szafce się zmarnuj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się chyba bała, że je poniszczę, ale jak się mają zmarnować leżąc w szafie, to może warto spróbować ;)

      Usuń
  5. Osobiście sama bym wybrała metodę clip on/off

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest fajna rzecz ale nie używałam hehe

    ZAPRASZAM NA NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, takiego wpisu właśnie szukałam. Bardzo przydatne informacje. Może ktoś jest ze stolicy i poleci jakiś salon fryzjerski, który specjalizuje się w przedłużaniu włosów w Warszawie metodą kanapkową?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP