11 sierpnia 2015

223. Delikatnie podpięte włosy na wesele - inspiracje

Delikatnie podpięte włosy na wesele - inspiracje






Jak już kilkakrotnie wspominałam na blogu, wybieram się na wesele. To już w tę sobotę! Nadszedł więc czas, aby przeszukać internet w poszukiwaniu fryzury, którą chciałabym wykonać na swojej głowie. Zależałoby mi na tym, aby włosy wyprostować, bo nie robię tego na co dzień, całkowicie zrezygnowałam z wysokich temperatur, aby móc je jak najbardziej zapuścić. Dlatego wesele mojej koleżanki jest dla mnie takim pretekstem do wyprostowania włosów. Chciałabym je ewentualnie delikatnie podpiąć, ale boję się, że 36 stopni może całkowicie zrujnować fryzurę. Przychodzę zatem dzisiaj do Was z inspiracjami i prośbą o radę:

- WYKONAĆ DELIKATNE UPIĘCIE?
- KTÓRA Z PONIŻSZYCH FRYZUR NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA? :)

włosowe inspiracje

fryzury na lato

jak upiąć włosy na lato

jak upiąć włosy na wesele

pomysły na fryzury na wesele i lato


Bardzo proszę Was o radę: rozpuścić włosy czy spiąć? Jaką fryzurę wybrać? :)

85 komentarzy

  1. Pamiętam gdy idac na wesele zawsze wybierałam sie do fryzjera...teraz już jest to zbędne :-) dostępność tutoriali na YT jest oszałamiająca,a i tak zawsze stawiam na rozpuszczone włosy , zakręcona, pofalowane lub proste :-) ehhe,buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię sobie przynajmniej na taką okazję pozwolić na czesanie u fryzjera :)

      Usuń
  2. Pierwsza i czwarta najlepsza! <3

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kłos z rozpuszczonymi wygląda świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się luźne spięcia z loków;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza i ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze upięcia :) Takie upięcia są śliczne i nie wyglądają na nienaturalne (jak to potrafią niesamowite olakierowane koki), ale obawiałabym się, że wszystko się rozprostuje w wirze weselnej zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znoszę takich mocno zakręconych i okropnie zalakierowanych fryzur, dlatego właśnie wybrałam najbardziej naturalne z możliwych :) moje włosy są naturalnie kręcone, więc z rozprostowaniem mogłoby być ciężko :P

      Usuń
  7. Fajnie byłoby, gdybyś pokazała z 2, 3 fryzury na sobie, wtedy łatwiej byłoby ocenić, w której faktycznie jest Ci najkorzystniej :) Jeżeli masz ochotę wyprostować włosy, to myślę, że możesz się na to pokusić. Wesele jest tylko raz, więc od jednego prostowania włosy nie ucierpią. Myślę, że delikatne upięcie też będzie jak najbardziej w porządku! Podoba mi się to trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ale nie jestem pewna czy sama umiałabym takie wykonać :) Myślę, że wyprostowanie będzie najlepszym pomysłem, to takie kuszące :P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też mi się wszystkie podobają, ale muszę się zdecydować na jedno :)

      Usuń
  9. Szkoda ,że wcześniej nie dodałaś tego posta bo kilka dnii temu byłam na weselu i kompletnie nie wiedziałam jak się uczesać. Uwielbiam takie podpięcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przydadzą się te inspiracje na jakąś inną okazję :)

      Usuń
  10. Akurat wybieram się na wesele :) 3 i ostatnia propozycja jest idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się przydadzą te propozycje ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie fryzury ale niestety jestem jakimś antytalentem fryzjerskim, nic mi nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też ja zdecydowałam się na wizytę u fryzjera :P

      Usuń
  12. Ta ostatnia fotka jest przepiękna, ale nie wiem czy będzie się aż tak dobrze prezentować na całkowicie prostych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza inspiracja przemawia do mnie jak najbardziej... pozostałe też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie wszystkie bardzo się podobają i nie mogę się zdecydować na coś jednego :P

      Usuń
  14. Ostatnia jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga zupełnie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybierz pierwsza lub druga fryzurke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle najbardziej kusi mnie wyprostowanie włosów :P

      Usuń
  17. Pierwsze upięcie najlepsze :) ja w tamtą sobotę byłam na weselu, plus taki, że klimatyzacja była i w kościele, i w restauracji, więc nawet rozpuszczone włosy nie grzeją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te fryzury :)
    Ja również niedługo wybieram się na wesel i też czegoś poszukuję - no i znalazłam ^^ Osobiście najbardziej podoba mi się przedostatnia fryzura i taką też chyba sobie zrobię :)
    Dziękuję :)

    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 najbardziej mi się podobają;) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Pierwsza też bardzo mi się podoba, zresztą jak i pozostałe, ale te wyprostowane włosy tak kuszą :P

      Usuń
  21. Pierwsza fryzura bardzo mi się podoba i moim zdaniem jest idealna na wesele :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ;) ale nie wiem czy ostatecznie to własnie na nią się zdecyduję :P

      Usuń
  22. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza i trzecia :) Pozdrawiam :) życzę udanego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Loki z pierwszego zdjęcia, jak i samo upięcie zachwycają <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Spiąć! I to całkiem do góry :)
    Ja mam włosy do ramion i na co dzień niemożliwe jest dla mnie wytrzymać w rozpuszczonych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba upięcie numer 4 ;) Lekkie, dziewczęce, ale efektywne ;) Numer 1 też świetnie wygląda na weselach :) Ostatnio ich trochę zjeździłam i widziałam, że równie lubiane są koczki, co i takie delikatne podpięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne inspiracje :]
    Ja co prawda ślubu to jeszcze długo nie będę mieć, ale co zaszkodzi już podpatrzeć :'D

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego też jeszcze długo miała nie będę :)

      Usuń
  28. spiąć koniecznie! ja byłam na weselu 1 sierpnia, nie było jeszcze aż tak gorąco, ale mialam loki i tylko deikatnie podpiętą grzywkę.. wszytsko się rozpuściło w tej temperaturze w tańcach hulańcach, dlatego proponuję spiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy pokusa wyprostowania jednak nie wygra :P mimo wszystko :P

      Usuń
  29. jakie śliczne fryzury ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe upięcia, super to wygląda, zwłaszcza przy ombre :)

    http://kn-fashionlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądaja :) Naturalniej niż niektóre z koków

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze włosy są po prostu prze boskie! I kolor, i w ogóle wszystko, idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze i ostatnie najbardziej mi się podoba. Też lubię takie luźne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luźne wyglądają lekko i naturalnie, a takie mocno spięte i ostro nalakierowane niekoniecznie są ładne :)

      Usuń
  34. To pierwsze upięcie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większości to ono podoba się najbardziej :)

      Usuń
  35. Ja na wesela zawsze podpinam w całości w jakiegoś luźnego koka. I to wygodniej i chłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja :) ale mnie tak kuszą rozpuszczone, proste włosy :D

      Usuń
  36. Pierwsza fryzurka podoba mi się najwięcej, chociaż nie wiem czy upięte włosy nie sa lepszą opcją na upał ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnia mi się chyba najbardziej podoba ;) ja jak będę szła na wesee w przyszłym roku to upnę je w koka i popodpinam resztę ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Upięcie na wesele to bardzo dobra decyzja. Przede wszystkim zapewnia komfort w trakcie jego trwania. DJ na weselu często ogranizuje różne zabawy i tańce, a wtedy takie upięcie to skarb, bo włosy nie latają w każdą stronę i trzymają się mniej więcej w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne fryzury, najbardziej podoba mi się numer dwa !

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestawienie fryzur jest świetne, są idealne na wesele, sama miałam jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy tylko ja zawsze kojarzę podpięte włosy z weselem? A może to czas na zmianę trendów?

    OdpowiedzUsuń
  42. Fryzura numer 3 jest niesamowicie gustowna! Bardzo lubię takie delikatne upięcia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP