31 sierpnia 2015

233. Z życia ptaka. Cz. 1 Jajka i pisklaki


ptasie gniazdo



Podczas obcinania krzewów znalazłam ptasie gniazdo, a w nim cztery jaja. Tak się złożyło, że żywicielki w nim nie było, więc postanowiłam wykorzystać okazję i uwiecznić ten piękny widok. W kolejnych dniach mogłam obserwować matkę, która pielęgnowała jaja, a następnie przynosiła pokarm swoim pisklętom. Zapraszam Was do części pierwszej zdjęć, które udało mi się wykonać w ptasim gnieździe i już dzisiaj zapraszam na część drugą, w której pokażę już nie pisklęta, a małe ptaszki :)



jajka w gniezdzie zdjecia

zdjecia ptaków

zdjecia pisklat

zdjecia pisklat w gniezdzie








Jak Wam się podobają te zdjęcia? :))

61 komentarzy

  1. Ale czad! w życiu czegoś takiego nie obserwowałam!! :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia niczym z National Geografic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! Ale Ci się udało znaleźć cudo :). Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niesamowicie zazdroszczę okazji do takiej obserwacji i czekam na kolejne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałam taką okazję :) wkrótce będzie druga część :)

      Usuń
  5. to piękne móc to obserwować, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetne zdjęcia 3 najlepsze :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju, jakie ptaszki słodkie <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia i cudowna ptasia rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, u mnie też w krzewach można czasem znaleźć ptasie gniazdo :) + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj :) ale super! Nie każdy może z bliska obserwować taką rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) dlatego bardzo cieszę się, że ja miałam tę okazję :))

      Usuń
  11. Witajcie na świecie, robaczki! <3 Czekam na cały proces dojrzewania uwidoczniony na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy czegoś takiego z bliska nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa :) jeśli będziesz mieć taką okazję to polecam :))

      Usuń
  13. Zdjęcia świetne jak i post!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładne zdjęcia! :) Zazdroszczę możliwości obserwacji jajek, a potem piskląt :) Czekam również na drugą część! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne zdjęcia :) Świetnie, że udało Ci się coś takiego uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że udało Ci się to uwiecznić na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze :D piękny widok :) sprawdzałaś co to za ptaszki?

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na balkonie gołąbki zrobiły sobie niedawno gniazdo:) też z chęcią je obserwowałam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. super! miała Pani szczęście :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne, nigdy nie widziałam z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę, że miałam taką okazję ;))

      Usuń
  21. Ale super :)
    Też miałam okazję oglądać całe życie piskląt- od jajeczek do dorosłych ptaszków, kiedy zagnieździły się gołębie u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ekstra ! Normalnie zazdroszczę, uwielbiam naturę i lubię tego typu ciekawostki, niestety mieszkam w mieście, więc tak naprawdę poza wakacjami i ewentualnie wyjściami do parków to mało mam styczności z naturą. Twój post jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego móc obserwować rodzące się życie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP