18 października 2015

259. Wspomnienie lata - słoneczne słoneczniki

wspomnienie lata


Kiedy zaczęłam robić zdjęcia słonecznikom, nie mogłam skończyć. To takie piękne rośliny! Gdzieś pomiędzy płatkami mój obiektyw znalazł jeszcze małego robaczka. Wierzcie mi, że z całej ogromnej galerii wybrałam tylko niewielką część zdjęć, a nie było to zadanie proste! Mam nadzieję, że będzie Wam się przyjemnie oglądało :) Zapraszam :)





słoneczniki zdjęcia

blog fotografia

natura zdjecia blog

rosliny zdjecia blog





















W związku z różnymi sytuacjami, które ostatnio miały miejsce, pragnę przypomnieć, że wszystkie treści (w tym zdjęcia), które publikuję na blogu są moją własnością. Jeśli pochodzą one z innego źródła to zaznaczam to. Proszę zatem o niekopiowanie i nieprzywłaszczanie sobie moich tekstów i fotografii i nierozpowszechnianie ich jako własnych, gdyż jest to kradzież, a ta jak wiadomo, jest karalna. 


Jak podobają Wam się dzisiejsze zdjęcia? ;) Wybaczcie za ten tasiemiec, ale ciężko było mi wybrać jeszcze mniej :<

52 komentarze

  1. piekne az sie cieplo robi ogladajac te sloneczniki .)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jakie cudowne foty <3 mega uspokajające, naprawdę! buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, bardzo inspirujące. Fantastyczne ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię słoneczniki a zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia, kocham słoneczniki, a w Twoim obiektywie wyszły magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham słoneczniki :) bardzo mi miło, że Ci się podobają na moich zdjęciach :))

      Usuń
  6. Zdjęcia oczywiście przecudowne!! ;D;*
    Uwielbiam słoneczniki :)
    Pozdrawiam ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)))
    Nie rozumiem jak ktoś może kopiować czyjąś pracę jako swoją, nie kumam takich ludzi.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, te barwy są tak intensywne, że aż zaczęły mnie boleć oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie przepiękne zdjęcia słoneczników <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrazeniem , przepiekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP