08 września 2015

236. Spotkanie blogerek urodowych we Wrocławiu - upominki

spotkanie blogerek urodowych upominki






W sierpniu miałam ogromną przyjemność uczestniczenia w cudownym spotkaniu blogerek urodowych we Wrocławiu (relacja TUTAJ). Przeciwności losu sprawiły, że dopiero dzisiaj pokazuję Wam upominki, które wówczas otrzymałyśmy. Zapraszam do oglądania. Mam też dla Was kilka kod rabatowy :)





allepaznokcie



carmex



carlo bossi



fale loki koki

stojak do tabletu



biotanic olej arganowy



The Secret Soap Store



kremy z mocznikiem amaderm

krem z mocznikiem



earthnicity minerals

kosmetyki mineralne



sponge yasumi



eveline cosmetics

kosmetyki eveline



kosmetyki tołpa

tołpa do włosów



bransoletki perlove


Do 10 września na hasło CIEKAWEKOSMETYKI możecie uzyskać 10% rabatu :)



pumeksy do stóp



płatki kolagenowe



produkty do stóp



forever young karta podarunkowa



turban termoaktywny



timotei



dove



czekolada z żurawiną

prawdziwa czekolada



celiko




spotkanie blogerek sponsorzy



Bardzo cieszę się, że mam przyjemność używania tych wszystkich produktów, a przede wszystkim, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu. Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za tę możliwość.

PS Pierwsza część zdjęć ma niestety dość słabą jakość, ponieważ były robione już psującym się aparatem :<


Jak podobają Wam się upominki? :) Od czego zaczęłybyście używanie ich? :)


73 komentarze

  1. super upominki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztyft Carmex mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję kosmetyków Tołpy:) Mam ich żel pod prysznic i sorbet do ciała o zapachu dębu peruwiańskiego i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo zainteresowały ich kosmetyki i już zabrałam się do pierwszych testów ;)

      Usuń
  4. Świetne upominki :) miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Fantastyczne prezenty!!!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Ciekawa jestem Twojego masełka TSS i peelingu Yasumi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling już testuję i wkrótce pojawi się jego recenzja :)

      Usuń
  7. A ja nic o takim czyms nie widziałam, bardzo chciałabym tam być (nie tylko dla upominków). Muszę się chyba bardziej w to wszystko wrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości i udanego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczęłam od kremu pod oczy i serii antycellulitowej z Tołpy, peelingu Yasumi, serii do włosów Dove, kremów Amaderm, kosmetyków SheFoot i minerałów Earthnicity :) no i oczywiście morele w czekoladzie, ale to już mniej kosmetycznie ;)
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam od kremu pod oczy z Tołpy i peelingu Yasumi oraz kremów Amaderm :)) No i oczywiście minerały poszły w ruch :)

      Usuń
  10. Jest szał, to trzeba przyznać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne upominki, chętnie wybrałabym się na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałyście świetnych sponsorów :) Najbardziej zazdroszczę kosmetyków z tołpy :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie dużo kosmetyków ;) będzie co testować!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudeńka <3 zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne upominki dostałyście. Szczególnie zazdroszczę Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile zdobyczy od sponsorów fajnych kochana otrzymałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  17. o spotkanie!;) super uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, sporo tych upominkow dostalas :D Chetnie bym sie kilku sama przyjrzala ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale owocne spotkanie. Świetnie. :)
    Bransoletki bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  20. Super upominki, miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, ile cudowności! Wszystko wygląda bardzo zachęcająco :) Odpuściłabym sobie tylko carmex, bo kiedyś dostałam po nim ogromnej alergii, ale to kropelka w morzu innych ciekawych rzeczy ;) Buziaki, Ala

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej!! ile wspaniałości!!! zazdroszczę<3<3 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze sprawdzi :))

      Usuń
  23. wow mnóstwo tych upominków! :D


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow super :) po raz pierwszy widze ze spotkanie blogerek jest tak blisko mnie :D zawsze jakies nieosiagalne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kawałek, ale nie żałuję, że pojechałam, bo poznałam super dziewczyny :))

      Usuń
  25. O widzisz ;) mnie też się ona bardzo spodobała :) ale powiem Ci, że te bransoletki też są troszkę za duże :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP