13 września 2015

239. Tydzień z Zakręconą na włosy (2): Naturalny olej kokosowy do ciała i włosów od CosmoSPA

Naturalny olej kokosowy do ciała i włosów od CosmoSPA

Olej kokosowy był jednym z pierwszych olejów, który nałożyłam na moje włosy. I choć w tej kwestii nie spisał się najlepiej to został ze mną na dłużej. Dlaczego? Bo jest to jeden z tych olejów, które są wszechstronne i nadają się niemal do wszystkiego. Dzisiaj chciałabym Was zapoznać z Naturalnym Olejem Kokosowym do ciała i włosów z CosmoSPA, który pokochałam nie tylko ja, ale i moja mama. Jeśli chcecie poznać szczegóły tego "romansu" zapraszam dalej :)




"Romans" z Naturalnym Olejem Kokosowym od CosmoSPA zaczął się w lipcu. Wówczas to zaczęła go używać moja mama, która borykała się z przesuszeniem skóry. Pamiętałam podobną historię ze swojego życia, kiedy to zimą moje ciało było tak suche, że nie radziły sobie z tym żadne masła, balsamy, musy, a nawet oliwki. I wtedy na pomoc przyszedł mi olej kokosowy. W lipcu pomógł mojej mamie, która wyleczyła się całkowicie z przesuszonej skóry.


zastosowanie oleju kokosowego



Olej kokosowy od CosmoSPA otrzymujemy w plastikowym, dość płaskim słoiczku, co niestety jest jego jedyną wadą. Latem, podczas upałów olej szybko się roztapia, przez co łatwo wydobywa się z opakowania, nawet gdy leży prosto. Ciężko go wówczas gdzieś przenosić. Ja miałam problem ze zrobieniem zdjęć, nie było nawet możliwości otwarcia, gdyż wszystko od razu byłoby tłuste. Niestety w tym przypadku łatwe wydobywanie produktu z opakowania jest dużym mankamentem.

olej kokosowy do włosów niskoporowatych


Od producenta:

porowatość włosów a oleje



Poza nie do końca trafionym opakowaniem olej posiada same zalety. Jak już wspomniałam wyżej, jest doskonałym lekarstwem na suchą skórę. Wystarczy jego niewielka ilość, aby nasmarować całe ciało. Do tego typu pielęgnacji polecam go ja oraz moja mama. Jest więc doskonałym produktem do skóry w każdym wieku

W moim przypadku czysty olej kokosowy niestety nie sprawdza się w pielęgnacji włosów. Sprawdzałam to już nakładając go na kilka godzin, jak i na całą noc. Niestety powoduje ich puszenie. Nie jest to wina tego konkretnego oleju, bo taka sama sytuacja występowała w przypadku innych olejów kokosowych, które używałam. Po prostu moim włosom olej kokosowy nie odpowiada. Jeśli macie włosy niskoporowate to koniecznie sięgnijcie po ten produkt, bo u Was może wywołać świetne efekty.

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z olejem kokosowym kilka lat temu, nie polubiłam się z wykorzystaniem go jako produktu do zmywania makijażu. Podczas używania oleju z CosmoSPA uznałam za konieczne wypróbowanie go "z każdej strony". Wydaje mi się, że to przez upały, które rozpuszczały olej zdecydowanie szybciej, zmywanie makijażu z jego pomocą bardzo mi się spodobało. Delikatnie moczyłam płatek kosmetyczny (gdyż olej był już rozpuszczony pod wpływem temperatury) i przykładałam go do oczu. Olej świetnie rozpuszcza tusz do rzęs, cienie... makijaż znika w mgnieniu oka!

Dodatek oleju kokosowego stosowałyśmy wraz z mamą do domowego SPA dla stóp. Dzięki temu, skóra stóp była zmiękczona, gładka i nawilżona.

Jakiś czas temu zaczęłam używać tego oleju jako serum do końcówek. Nakładałam go już na suche lub lekko jeszcze wilgotne włosy zamiast skoncentrowanych, gotowych produktów. Przy takim zastosowaniu nie puszy moich włosów, a nawilża je i chroni przed zniszczeniami. Ważne, aby nałożyć dosłownie kropelkę oleju, aby nie uzyskać efekty naolejowanych włosów.

Żałuję tylko, że olej ten znika w tempie ekspresowym, ale trzeba wziąć poprawkę na fakt, że używam go razem z mamą. Miałam ochotę wypróbować go jeszcze zimą, jako krem do twarzy na noc, ale chyba do zimy nie wytrwa. 

Recenzja pojawia się stosunkowo późno, ale przez ten okres od jego otrzymania chciałam wypróbować go we wszelkich możliwych aspektach i dzisiaj z dumą przyznaję, że chyba mi się to udało. Szkoda, że nie sprawdzę już raczej jak działa jako "krem na noc".

Polecam serdecznie i odsyłam do CosmoSPA, gdzie możecie go kupić: SPRAWDŹ CENĘ



olej kokosowy do ciała


Przypominam, że olej kokosowy ma formę stałą, a pod wpływem ciepła ulega rozpuszczeniu i zachowuje się jak zwykły olej.


olej kokosowy czy działa


Znacie ten olej kokosowy? ;) Lubicie używać olejów kokosowych? ;)

61 komentarzy

  1. Nigdy nie miałam oleju kokosowego i jest Mi z tym bardzo źle bo od dawna jest na mojej chciej liście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej kokosowy, tej firmy nie miałam jeszcze : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat nie znam ale używam takiego zwykłego słoiczku już chyba od pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam żadnych olejów na włosy, boję się że mi je przyciemnią :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi olejek kokosowy na głowie puch robi..

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olej kokosowy, ale do włosów też się u mnie nie sprawdza. Kocham nim zmywać makijaż i pielęgnować dłonie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam, choć niestety do włosów mi się też nie sprawdza :< do zmywania makijażu jest super, ale do pielęgnacji dłoni jeszcze go nie wypróbowałam :)

      Usuń
  7. uwielbiam olej kokosowy do włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety w tej kwestii się nie sprawdza dobrze ;<

      Usuń
  8. Uwielbiam olej kokosowy, ale tego akurat nie znałam :). Używam takiego filipińskiego z Almy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, muszę skoczyć w takim razie do almy i może też wypróbuję ;)

      Usuń
  9. Tego olejku nie używałam, ale z innych firm owszem i były świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam obecnie jeszcze jeden z innej firmy :))

      Usuń
  10. U mnie kokos sprawdza się tylko na włosach, szczególnie na skalpie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam olejku kokosowego ale opinie o nim są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście bardzo radko używam olejków do włosów :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy oleju kokosowego, ale ostatnio wszędzie tyle o nim się mówi, że mam ochotę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie go wypróbuję :) szczególnie za tak niską cene

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim włosom olej kokosowy niestety nie przynosi efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olej kokosowy i używam prawie cały czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z nim właściwie nie rozstaje :) zawsze mam jakiś mały zapas :)

      Usuń
  17. Mam w planach zakup oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie olej kokosowy na włosach nie spisuje się najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze nigdy olejku kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś kokosową Vatikę i bardzo mi puszyła włosy. Ciekawa jestem jak teraz by się sprawdził kokos na moich włosach kiedy są w lepszym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam olej kokosowy, zwykle dodaje go do mojego peelingu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, bo można stosować go na wiele sposobów ;)

      Usuń
  22. Już rok zabieram się do zakupu teakiego oleju... Pezy następnym zamówieniu w drogerii internetowej na pewno wrzucę go do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię oleje kokosowe ale takie spożywcze do smażenia do włosów i na ciało :D idealne jedno opakowanie a kilkanaście zastosowań..
    Szkoda tylko że są drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepiej popróbować na sobie :) być może w ogóle olej kokosowy nie sprawdzi się do Twoich włosów ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpierw teoria, potem praktyka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olej kokosowy to konieczny must have, najbardziej lubię dodawać go do kąpieli:) A próbowałaś olej ze słodkich migdałów na włosy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, również z CosmoSPA zresztą :) wkrótce o nim napiszę :)

      Usuń
  27. jeszcze nie używam olejku kokosowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP