12 września 2015

238. Tydzień z Zakręconą na włosy (1): pierwsze zamówienie z Dresslink/Dresslink first order




Mam dzisiaj dla Was bardzo, ale to bardzo opóźniony wpis z moim zamówieniem z Dresslink. Wszystko to za sprawą mojego zepsutego aparatu. Naprawa się oddalała w czasie, bo ciągle pracowałam. Na szczęście wszystko jest już w porządku i mogę Wam na bieżąco pokazywać wszelkie moje nowości. Stąd też postanowiłam zorganizować Tydzień z Zakręconą na włosy. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten pomysł i zostaniecie na ten czas ze mną :) A póki co, zapraszam na nowości z Dresslink.




pędzle dresslink

chińskie pędzle


chińskie puchacze



jakie są chińskie pędzle

jakie chińskie puchacze kupić



jaka jest jakość chińskich pędzli

jakie są rzeczy z chińskich stron

czy warto kupować na chińskich stronach

jakość rzeczy na chińskich stronach

dresslink review

na jakich chińskich stronach kupować

tanie i dobre pędzle



Więcej o tych rzeczach napiszę w kolejnych wpisach, bo zamówienie przyszło do mnie w... lipcu! Pędzle są już więc dość dobrze przetestowane, a torebka noszona wielokrotnie. Jeśli jesteście zainteresowani tymi, jak i innymi produktami to zapraszam Was na Dresslink.


Dajcie znać jak podoba Wam się moje zamówienie oraz pomysł zorganizowania Tygodnia z Zakręconą na włosy :) Koniecznie wpadajcie do Dresslink pooglądać, co mają ciekawego w swojej ofercie :))



70 komentarzy

  1. Mam bardzo podobne pędzelki :))
    A torebka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobała mi się ta torebka, poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linki kliknięte - 3,92$, a torebka jest już niedostępna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No niestety torebka jest niedostępna :<

      Usuń
  4. Świetne rzeczy :) Torebka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki są urocze;) ja jeszcze tam nie zamawiałam i jakoś się boję ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na pokazowy tydzień? W to mi graj :) chętnie poczytam :) Mogłabyś napisać kilka słów więcej na temat tego zestawu pędzli? Warto było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba ;) o zestawie pędzli będzie odrębny wpis :))

      Usuń
  7. Pędzle świetne :) bardzo mi się podobają niebieskie albo białe pędzle z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dostałam od nich podobne pędzle, ale zestaw 8 sztuk i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zamówienie, jestem ciekawa jak te pędzle się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wyglądają na bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. różowe pędzle - genialne!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, choć miały być czerwone :P

      Usuń
  12. Bardzo fajne te pędzelki, sama zastanawiałam się nad ich zamówieniem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają i są w działaniu świetne ;)

      Usuń
  14. Torebka zdecydowanie nie w moim stylu, ale pędzle są świetne ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się torebka bardzo podoba ;) pędzle są znakomite ;)

      Usuń
  15. Rozowe pedzelki super! Mam je tylko z czarna raczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pędzle bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam na swoje pędzle... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle prezentują się bardzo solidnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości, te pedzelki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zamówienie Kochana, poklikałam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawią mnie te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna torebka :))
    Poklikałam. Pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzelki mają fajoskie rączki :D poklikane

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pędzle wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. spodobału mi się pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z ciekawości zajrzałam i wypatrzyłam kilka ciekawych naszyjników :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze mnie ciekawiły pędzelki do makijażu, jest ich tyle rodzajów.. chociaż i tak nie umiem się nimi obsługiwać :) czekam na ich test z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce będzie ich szczegółowa recenzja :) ale warto je wypróbować :) cenowo są kuszące :)

      Usuń
  28. zastanawiałam się nad tymi pędzlami :) może przy kolejnym zamówieniu:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP