18 września 2015

244. Tydzień z Zakręconą na włosy (7): Ekskluzywna maska do włosów zniszczonych - Alfaparf Milano, Semi Di Lino Reconstruction od Hairstore.pl

Ekskluzywna maska do włosów zniszczonych


W ostatnim czasie możecie czytać na moim blogu sporo recenzji produktów profesjonalnych do włosów. Myślę, że jest to równie ważny temat, jak kosmetyki pielęgnacyjne znajdujące się w drogeriach. Nie wszystkie fryzjerskie produkty stylizacyjne, a nawet pielęgnacyjne są warte uwagi. Ja niestety zetknęłam się z niewiedzą na temat składów tego typu kosmetyków, które w efekcie mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Wkrótce pokaże Wam jeden z takich produktów, którego nawet nie mam za bardzo ochoty otwierać, bo już jego skład mnie od niego odpycha. Póki co jednak wróćmy do tej jaśniejszej strony kosmetyków profesjonalnych. Dzisiaj na tapetę chciałabym wziąć maskę regenerującą przeznaczoną do włosów zniszczonych z serii Semi Di Lino Reconstrucion marki Alfaparf Milano. Maskę możecie zamówić na hairstore.pl, o które pisałam Wam już TUTAJ, a także TUTAJ. Jeszcze raz szczerze polecam Wam ten sklep online, gdyż w jednym miejscu możecie wykonać zakupy nie tylko do włosów, ale także do paznokci czy nawet makijażu.




Alfaparf Milano, Semi Di Lino Reconstruction


Od producenta: Niesamowicie skuteczna i bardzo przyjemna w użytku maska regenerująca Alfaparf Semi di Lino sprawi, że Twoje włosy będą wyglądać zjawiskowo i niesamowicie witalnie. Produkt dedykowany jest pielęgnacji włosów zniszczonych i zmęczonych różnymi zabiegami chemicznymi. Regularne użytkowanie to niesamowity efekt, który sprawi, że nie będziesz chciała już używać innego kosmetyku.  Z dnia na dzień Twoje włosy stawać się będą coraz silniejsze i mocniejsze. A Ty poczujesz się piękniejsza!

Intensywna regeneracja tylko z maską Alfaparf Semi di Lino
  • elastyczność i siła
  • obecność substancji zapobiegających utlenianiu
  • eliminacja głębokich uszkodzeń włosa
  • wielopoziomowa ochrona włosów
  • ochrona przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego
  • Cortex Repair: substancja aktywna, która odbudowuje włókno włosa
  • kwasy Omega 3 i 6
  • ujednolicenie powierzchni włókna włosowego
  • aktywne odżywienie włosów
  • kosmetyk doskonały do codziennego użytku
  • produkt pozbawiony parabenów i silikonów
  • ochrona koloru
  • prosta i przyjemna pielęgnacja


Sposób użycia:

Niewielką ilość kosmetyku nanieś na umyte, osuszone ręcznikiem włosy. Rozprowadź równomiernie i pozostaw na 5 min. Następnie dokładnie spłucz. Najlepsze efekty uzyskasz przy regularnym stosowaniu.


jaka maska do wlosow zniszczonych


Skład:

  • Aqua (Water) 
  • Myristyl Alcohol - substancja konsystencjotwórcza i pianotwórcza; owocowo-kokosowy zapach,
  • Cetrimonium Chloride - kondycjoner, wpływa na ułatwienie rozczesywania włosów, zapobiega plątaniu, wygładza, sprawia, że włosy się nie elektryzują,
  • Cetearyl Octanoate - emolient; tworzy warstwę okluzyjną chroniącą przed utratą wilgoci,
  • Cetearyl Alcohol - emolient tłusty; pozyskiwany z oleju kokosowego; tworzy warstwę okluzyjną chroniącą przed utratą wilgoci,
  • Parfum (Fragrance)
  • Stearalkonium Chloride - substancja antystatyczna; zapobiega elektryzowaniu włosów,
  • Phenoxethanol - konserwant,
  • Hydrolyzed Wheat Protein - proteiny pszenicy; kondycjonuje, nawilża włosy,
  • Citric Acid - kwas cytrynowy; zwiększa trwałość kosmetyku,
  • Coco-Glucoside - emulgator; tworzy emulsję; substancja pianotwórcza,
  • Glyceryl Oleate - emolient tłusty,
  • Propylene Glycol - humektant, ułatwia dotarcie innych substancji w głąb,
  • Butylene Glycol - nawilża, zmiękcza, wygładza,
  • Quaternium-95 - chroni włosy przed uszkodzeniami UV, kontroluje puszenie włosów, działa antystatycznie,
  • Glycerin - humektant, działa nawilżająco,
  • Propanediol - glikol roślinny, działanie nawilżające,
  • Sodium Dilauramidoglutamide Lysine - emulgator pochodzenia roślinnego, działanie naprawcze,
  • Mythylisothiazolinone - substancja konserwująca,
  • Sodium Benzoate -substancja konserwująca,
  • Carnosine - karnozyna,
  • Linum Usitatissimum Seed Extract - wyciąg z lnu zwyczjnego; emolient tłusty,
  • Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract - wyciąg z liści i pędów bambusa,
  • Caesalpinia Spinosa Gum - składnik konsystencjotwórczy,
  • Potassium Sorbate - substancja konserwująca,
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate - przeciwutleniacz.




gdzie kupic tanie kosmetyki do wlosow

maska do wlosow z silikonami


Moja opinia: Maska jest umieszczona w tubie o pojemności 50 ml. Bardzo lubię tego typu opakowania - są wygodne i pozwalają na wydobycie całego produktu. Konsystencja jest gęsta, ale po rozprowadzeniu na dłoniach możemy odczuć, że maska jest śliska, a dzięki temu jej niewielka ilość wystarcza do rozprowadzenia na całe włosy. Jestem zachwycona zapachem tego kosmetyku. Zgadza się on z zapewnieniem, które możemy odnaleźć na opakowaniu - "produkt ekskluzywny". Nie dziwi to jednak, ponieważ zapach jest już na szóstym miejscu tego długaśnego składu

Maska Alfaparf Milano Semi Di Lino z serii Reconstruction jest emolientowa. Nie jest to żadnym zaskoczeniem, ponieważ większość (o ile nie wszystkie) profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich ma w składzie przede wszystkim silikony czy też emolienty. Nie ma co się ich bać, ponieważ tworzą ochronną powłokę wokół włosa, który dzięki temu nie ulega tak wielu zniszczeniom mechanicznym. Nie należy jednak liczyć na to, że takie kosmetyki naprawią nasze zniszczone włosy. Jeśli końcówki są rozdwojone i suche to żaden tego typu produkt nie przywróci im życia! Owszem, po takiej kuracji włosy mogą wyglądać ładnie, ponieważ silikony dają takie wrażenie, ale są to kosmetyki działające doraźnie. Od czasu do czasu warto można sięgnąć po taką maskę lub też przed jakimś większym wyjściem. Do odżywiania, nawilżania polecam jednak inne produkty.

Ważną zaletą tej maski jest podkreślanie skrętu włosów, więc jeśli jesteście posiadaczkami loków to z pewnością spodoba Wam się ten efekt.

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na filmik, który ukazuje działanie całej serii Reconstruction: TUTAJ. Wydaje mi się, że na większe wyjście byłaby to idealna kuracja!

tania dobra maska do wlosow


Jeśli chcecie wypróbować tę maskę lub też mieć pewny kosmetyk, który sprawdzi się przed większym wyjściem to zapraszam Was TUTAJ - znajdziecie tu cenę i wszelkie niezbędne informacje.


Lubicie profesjonalne kosmetyki do włosów? ;) Znacie ten produkt? :)

70 komentarzy

  1. Nigdy nie słyszałam o tej masce, ani nawet o samej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po profesjonalne kosmetyki ze względu na cenę, drogeryjne produkty są tańsze a działanie nieraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej masce jeszcze nie slyszalam, ale . Do hairstore chętnie zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam dobrej maski do włosów - może skuszę się na tą :)

    P.S. Zaobserwowałam Twojego bloga i będę tu częściej zaglądać, a może będzie okazja do spotkania osobiście na Meet Beauty. Zajrzyj do mnie :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Revelka
    <3 www.revelkove-love.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sklep hairstore.pl, lecz tej maski nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z profesjonalnych produktów do włosów miałam kiedyś olejek Kerastase ale działał na moje włosy tak jak zwykły produkt silikonowy z drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdybyś nie spróbowała to byś nie wiedziała :) Czasem warto przekonać się na własnej skórze czy też własnych włosach :))

      Usuń
  7. Mam stamtąd jedną odżywkę bez spłukiwania i bardzo sobie chwalę ;) sama nie wiem czy bym się skusiła(ze względu na cenę), ale tą dostałam od mamy, bo jej coś nie pasowało. W każdym razie, odżywka fajna :) To ta z "fioletowej" serii.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc nie znam tej firmy :) i rzadko cos robie z wlosami poza myciem po prostu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało kiedy sięgam po profesjonalne produkty do włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej maski ale to chyba nie na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten jak i inne profesjonalne kosmetyki nie są mi znane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy. Maski wolę w "słoikach".

    OdpowiedzUsuń
  13. Produktów do pielęgnacji włosów póki co mam pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu,ale
    nie lubię produktów do spłukiwania po umyciu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale zawsze "przesiedzę" czas, który jest wskazany na opakowaniu, bo mi się już nie chce wstawać :P

      Usuń
  15. Ja się jakoś w składzie tych sylikonów doszukać nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie ja ostatnio tez przejechałam się na ,,profesjonalnych'' produktach, przeproteinowałam włosy i teraz muszę walczyć tym ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Od maseczki oczekuję jednak nieco lepszego składu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Kochana:) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jak odpowiesz na pytania, które tam zadałam. Pozdrawiam serdecznie http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie widziałam takiej firmy ;) ale ciekawe, więc może poszukam :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej pojemności jest to bardzo tania maska, więc warto ją wypróbować :)

      Usuń
  20. Ciekawe czy u mnie zadziala...musze sie przkonac! ;).

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać czy się sprawdziła :) jasne ;)

      Usuń
  21. Ja jeszcze niestety nie miałam do czynienia z tą maską :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tego produktu. Kosmetyki fryzjerskie z reguły mają o wiele lepsze działanie niż takie które normalnie można dostać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele dobrego słyszałam już o tej firmie - jak widać słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skusisz się na jakiś ich produkt ;)

      Usuń
  25. Pierwszy raz widzę :) ja zazwyczaj stawiam na proste włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kręcone, więc proste noszę ogromnie rzadko :) ostatnio wyprostowałam po raz pierwszy od chyba 2 lat :)

      Usuń
  26. Nie słyszałam o tej masce, wchodząc w link spodziewałam się kosmicznej ceny nawet za malkutkie opakowanie, nie jest tak źle jeśli maska faktycznie działa i ma dobry skład:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam od jakiegoś czasu maski idealnej ;). Nie do końca przekonują mnie obietnice producentów w reklamach dlatego lubię skorzystać z porad osób obiektywnych więc dziękuję Ci :).

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam sporo takich produktów, ale przydałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP