06 września 2015

235. Ogród Botaniczny w Krakowie

ogród botaniczny w krakowie

Wakacje dobiegają końca, a ja nie miałam jeszcze czasu, żeby pojechać gdzieś na kilka dni, aby odpocząć. Cieszę się, że mogłam pojechać na spotkanie blogerek do Wrocławia, choć z uwagi na chrzciny, w których uczestniczyłam następnego dnia, musiałam szybko wracać do domu. Razem z mamą kochamy kwiaty i mamy ich mnóstwo. Moja mama jest totalnie zwariowana na punkcie roślin, dlatego w jeden wolny dzień, który miałyśmy postanowiłyśmy wybrać się do Ogrodu Botanicznego w Krakowie. Zapraszam Was na krótką wycieczkę po Ogrodzie. Co prawda zdjęć jest całkiem sporo, ale ani w połowie nie oddają piękna tego miejsca i jego wielkości.



Jeśli zapytalibyście mnie czy warto odwiedzić ten Ogród Botaniczny to z całą pewnością odpowiedziałabym, że tak. Rośliny są świetnie uporządkowane i pogrupowane, a  ogród bardzo ładnie zaprojektowany. Żałuję, że o tej porze nie można zobaczyć więcej kwiatów, które kwitną. Bez zbędnego rozpisywania się, zaproszę Was na zdjęcia :)

ogród botaniczny


czy warto odwiedzić ogród botaniczny

rośliny w ogrodzie

co warto zobaczyć w krakowie

co warto zwiedzić w krakowie

co można zobaczyć w krakowie

miejsca warte zobaczenia w krakowie





















Jak Wam się podoba? :) Odwiedzaliście już kiedyś ten Ogród? :))

83 komentarze

  1. Uwielbiam ten ogród - można w nim odpocząć.
    Ja cenowo bilet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że chyba 2 zł ulgowy, a normalny 4 :)

      Usuń
  2. nigdy tam nie byłam, zdjęcia są świetne, muszę się tam wybrać z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Uwielbiam ogrody botaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. już od dawna chcę się tam wybrać, ale jeszcze nie dotarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Kraków, piękne miasto ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie miejsca :) ostatni raz byłam ale w ogrodzie japońskim we Wrocławiu :) piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam jest pięknie! Musze się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Kraków !!
    kocham to miasto

    W 2012 byłyśmy z Basią w ogrodzie w kwietniu ;) i na wiosnę ten ogród też jest bosski ;) Zakochałyśmy się w nim od pierwszego wejrzenia :) Dzięki za wpis ;) za poprawienie humorku ;) Bo za oknem deszcz...a za 2,5 h ide do pracy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Kraków :) myślę, że odwiedzę też ogród wiosną, bo wtedy najwięcej kwiatów kwitnie :) cieszę się, że mogłam poprawić Ci humor ;)

      Usuń
  9. uwielbiam ogrody :) w tym ogrodzie chyba jeszcze nie była, ale byłam we wrocławiu w dwuch ogrodach tez są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ogrody :) we Wrocławiu byłam w Ogrodzie Japońskim :)

      Usuń
  10. Przepięknie, kocham naturę, tym bardziej takie zdjęcia mnie zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam naturę i uwielbiam robić takie zdjęcia ;))

      Usuń
  11. Uwielbiam oglądać ogrody botaniczne :) dla mnie to idealna ucieczka od chodzenia po ulicach miasta itp

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę w Krakowie pod koniec września. Jeżeli pogoda dopisze to z chęcią się tam wybiorę! :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    ______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też tam byłam! :) ale ja niestety w październiku i nie było tak pięknie :/ deszcz kropił i było już zimno :/ ale cudne zdjęcia :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najlepiej jest się tam wybrać wiosną :)

      Usuń
  14. Wow, piękne miejsce. Przyjemnie się oglądało takie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeju jak pięknie
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam tam na nocy muzeów i było pięknie nocą, ale muszę jeszcze pójść w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, nocą jeszcze nie byłam :) nawet nie wiedziałam, że w noc muzeów było otwarte :)

      Usuń
  18. Uwielbiam ogrody botaniczne, w większości to magiczne miejsca. Ten krakowski jest cudowny! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam naturę. Kocham takie zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie,będe wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkam 2 godziny od Krakowa a w tym ogrodzie botanicznym jeszcze nie byłam, muszę się wybrać bo piękne widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia natury, lubię odwiedzać takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miejsce. Byłam w ogrodzie botanicznym we Wrocławiu, niestety jesień nie jest najlepsza porą na odwiedzanie takich miejsc,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) zdecydowanie lepiej jest się wybrać wiosną :)

      Usuń
  24. Miałam odwiedzić podczas majowego pobytu w Krakowie, ale pogoda nie dopisała :(

    OdpowiedzUsuń
  25. co roku przynajmniej raz jestem w Krakowie, ale w tym ogrodzie jeszcze nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jest to kolejne miejsce, które musisz odwiedzić :)

      Usuń
  26. ale tam fajnie, miałabym kilak pomysłów na fotki;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie tam i nie miałam okazji odwiedzić tego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie tam :). Ja byłam u siebie w takim ogrodzie, na żywo świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia. Wybieram się do Krakowa i jak starczy mi czasu to na pewno tam zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w Krakowie rok temu i nie byłam w botaniku? No nie może być! Przy następnej wycieczce to będzie obowiązkowy punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne miejsce, nie miałam nawet pojęcia o jego istnieniu:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne miejsce, niedługo przeprowadzam się do Krakowa więc na pewno tam wstąpie na zdjęcia! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie byłam w ogrodzie botanicznym i jak widać mam czego żałować

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowite miejsce, Uwielbiam kwiaty także z przyjemnością spędziłabym tam kilka godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam kwiaty :)) myślałam, że nie wyjdę z tego ogrodu :D

      Usuń
  35. Na Twoich zdjęciach wygląda iście bajkowo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ślicznie :) Też uwielbiam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP