29 września 2015

249. Naturalna maska do włosów z Etnobazar

Naturalna maska do włosów z Etnobazar

Jednym z pierwszych olejów, które używałam na moje włosy była Dabur Amla Gold, o której pisałam TUTAJ. Wtedy również zamówiłam go w Etnobazar. Jeśli jednak nie przepadacie za zapachem hinduskich olejów, mam dla Was idealne rozwiązanie - olej, a właściwie maskę do włosów Natural Hair Mask z Etnobazar. Nie będę zdradzać już na początku wszystkiego, dlatego zapraszam dalej :)




natural hair mask


Od producenta: Maska składa się ze 100% naturalnych olejów, dzięki czemu widocznie poprawia kondycję włosów. Pozbawiona jest jakichkolwiek chemicznych składników, które mają negatywny wpływ na włosy i skórę głowy.

DZIAŁANIE:
nawilża włosy, zapobiega ich wysuszaniu dzięki czemu stają się lśniące i bardzo dobrze się układają,
regeneruje i wzmacnia włosy,
zapobiega wypadaniu, wzmacnia cebulki włosów
• posiada właściwości zmiękczające dlatego nadaje się do regularnej pielęgnacji,
zapobiega rozdwajaniu końcówek,
przeciwdziała łamliwości włosów,
walczy z łuszczycą,
pomaga w walce z łupieżem.

STOSOWANIE: Pozostawić na końcach włosów na minimum 30 minut przed myciem, następnie dokładnie umyć głowę. Można wmasować w skórę głowy - przyspiesza porost włosów.

SKŁAD: Olej z nasion bawełny, olej kokosowy, olej arganowy, olejek eteryczny


maska z czterema olejami


Moja opinia: Już na wstępie należy dać wielki plus za opakowanie, które jest szklane i posiada wygodną pompkę. Nauczyłam się już dozować tego typu produkty bez takich ułatwień, bo zazwyczaj oleje mają tylko otwory, ale teraz jestem przekonana, że nawet po wykorzystaniu maski ta buteleczka zostanie ze mną. Konsystencja nie jest typowa dla zwykłej maski. Ta jest  bowiem połączeniem czterech naturalnych olejów, dlatego też jest to substancja oleista. Dużym zaskoczeniem może być zapach, bo ten zazwyczaj w przypadku mieszanki olejów jest nieprzyjemny i wiele nosów odpycha od stosowania takich kuracji. W tym przypadku jest jednak zupełnie inaczej. Maska ma bardzo ładny zapach, delikatnie owocowy, przyjemny.
Jeśli chodzi o działanie to faktycznie, zgodnie z zapewnieniem producenta, przy regularnej pielęgnacji można zauważyć zmiękczenie włosów. W związku z nadejściem jesieni także i u mnie zaczynam obserwować wzmożone wypadanie włosów i jak do tej pory ta naturalna maska do włosów nie zmniejszyła tego problemu. Zobaczymy, czy przy dalszym stosowaniu się to zmieni. Włosy są z pewnością mocniejsze i odczuwam, że są bardziej zregenerowane po lecie. Co przez to rozumiem? Nie są sianowate i napuszone, jak to czasem bywa w moim przypadku po okresie, kiedy są narażone na promieniowanie UV. Moje końcówki się nie rozdwajają i nie łamią i wiążę to z działaniem tej mieszanki olejów, ponieważ powinny być już podcięte, a jeszcze tego nie zrobiłam


maska z olejem arganowym, z bawełny, olejem kokosowym


Polecam ten produkt szczególnie osobom, które mają wrażliwe nosy i nie są w stanie znieść intensywnych i mało przyjemnych zapachów hinduskich olejów. Sprawdzi się także u tych, którzy w drogeryjnych maskach unikają wszelkich sztucznych składników. Myślę, że także każdy inny użytkownik będzie zadowolony z tego produktu. (Nawet olej kokosowy, który solo powoduje u mnie puszenie, w tej mieszance tego nie robi, więc nawet osoby z takim "problemem" mogą zaryzykować).

Jeśli macie ochotę na naturalną maskę do włosów inną niż wszystkie pozostałe, zapraszam Was do Etnobazar - maska dostępna TUTAJ. Nie znalazłam tego kosmetyku w żadnym innym sklepie.

ładnie pachnący olej do włosów


Znacie ten produkt? :) Co sądzicie o takiej masce do włosów? ;)

58 komentarzy

  1. Nie miałam tej maski, ale skoro jest taka dobra to może wypadałoby skusić się na nią, bo obecna pora dla naszych włosów jest ciężka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest to pora dobra :< niestety jak zwykle jesienią moje włosy zaczęły wypadać :<

      Usuń
  2. Moje włosy są wykończone po lecie, przydałoby im się takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie to mnie zainteresowała.. moje włosy ostatnio szukają pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa maska, podoba mi się zarówno zestaw olejków, jak i przyjemny zapach. Ciekawy kosmetyk na jesień i zimę - włosy na pewno ją docenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatny do regeneracji włosów po letnich upałach :)

      Usuń
  5. Nie znam jej ale przyznam , że mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktu. Trochę przeraziłam się, że zapach będzie ohydny, a tu proszę wcale tak nie jest.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, ale obawiam się, że przy moich cienkich włosach może się nie sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale baaaardzo, baaaardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, polubiłabym się ze składem - same moje ulubione oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie produkty, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam oleje, więc ta maska jest dla mnie idealna ;)

      Usuń
  11. Właśnie poszukuję jakiejś maski na włosy, myślałam o stosowaniu po myciu bez spłukiwania, ale ta ciekawie się prezentuje.
    124,47

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej raczej po umyciu włosów nie polecałabym stosować :)

      Usuń
  12. Maski w takiej lejącej postaci jeszcze nie miałam, trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz spotkałam się z taką maską :)

      Usuń
  13. Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hm ja obecnie unikam masek.... muszę skalpu pilnować;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa forma maski :) Moje włosy uwielbiają oleje więc maska jak dla mnie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nadal boję się masek, olejków... Wszystko tak potwornie obciąża te moje włosy. Ostatnio testuję mydełko sesa, zobaczymy czy coś zdziała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam coś o mydełku sesa, bo jeszcze takiego produktu do włosów nie używałam :)

      Usuń
  17. Podoba mi się ale nie znam :{

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam jeszcze o tym produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, uwielbiam naturalne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziła bo u mnie z tą naturą różnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeba by było wypróbować na własnych włosach :))

      Usuń
  22. brzmi dobrze i z chęcią bym jej spróbowała tylko nie wiem co moje włosy na taką "naturę" bo one lubią silikony i to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też lubią się z silikonami, ale "natura" działa na nie równie dobrze :))

      Usuń
  23. Skład kosmetyku wygląda naprawdę interesująco! Czasami naprawdę żałuję, że nie mam polskich kosmetyków na wyciągnięcie ręki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat produkt dostępny na stronie EtnoBazar :) Stacjonarnie go nigdzie nie widziałam :)

      Usuń
  24. Ja wlasnie nie znoszę mocnych zapachów więc zapach na pewno by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż zajrzałam żeby sprawdzić, ile takie cudo kosztuje, a wcale nie jest tak drogo :) Niestety olej kokosowy baaardzo nie odpowiada moim włosom i unikam go w kosmetykach, ale może faktycznie tutaj nie byłoby źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest bardzo przystępna :) w moim przypadku olej kokosowy również się nie sprawdza, ale tylko solo, bo już w takim połączeniu czy też w przypadku innych mieszanek olejów, działa dobrze ;) może więc warto spróbować :))

      Usuń
  26. Wiem, że wiele osób tych zapachów nie lubi :) ja już do nich przywykłam :) pompka to znakomite rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzmi interesująco :-) moje włosy postanowiły że będą masowo wypadac :-\ więc szukam ratunku

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP