25 września 2015

247. Biżuteria i akcesoria od Lolita Acsesories

Biżuteria i akcesoria


Dzisiaj mam dla Was to, co kobiety uwielbiają, a dodaje im jeszcze więcej uroku. Mowa oczywiście o biżuterii. Otrzymałam cudowną paczkę od Lolita Accesories, a w niej mnóstwo błyskotek. Jestem zachwycona większością tych rzeczy. Po pewnym czasie używania napiszę Wam oczywiście jak te rzeczy się sprawdzają i planuję pokazać jak wyglądają na mnie. Już dzisiaj prezentuję Wam na sobie pierwszy naszyjnik. Zapraszam do oglądania :)



Lolita Acsesories


Na pierwszy rzut idzie chusteczka/apaszka w przepięknym kolorze, który bardzo kojarzy mi się z jesiennymi wrzosami. Takie chustki uwielbiam, dlatego ta z pewnością mi się przyda.

haul zakupowy


Bardzo lubię nosić bransoletki. Świetnie wyglądają do zegarka czy też nawet solo. Poniżej możecie zobaczyć, jakie znajdziecie w Lolita Accesories:

jesienne zakupy

tania i łądna biżuteria


tanie bransoletki

tanie i łądne kolczyki



Kolczyki ostatnio noszę rzadziej, ale na jakąś imprezę są niezbędne w stylizacji.

tanie duże naszyjniki

naszyjniki do swetrów

delikatne łańcuszki





No i oczywiście naszyjniki. Do swetrów, do koszulek, do sukienek... do wszystkiego! Lubię mocne i wyraziste, ale podobają mi się także delikatne i subtelne.







I na koniec ja z pierwszym naszyjnikiem, który bardzo mi się spodobał. Jestem z niego bardzo zadowolona, wygląda przepięknie i myślę, że sprawdzi się zarówno w sportowej, jak i eleganckiej stylizacji.



Jeśli macie ochotę na więcej to zapraszam Was na stronę Lolita Accesories oraz ich Facebook'a :)


Jak Wam się podoba ta biżuteria? :) Co najbardziej przypadło Wam do gustu? :)

57 komentarzy

  1. Super, świetna biżuteria. Też dostałam ostatnio paczkę od nich i taki sam szaliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria, widzę dużo różnych wzorów i kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie najfajniejsze, że wybór jest duży, mnóstwo wzorów i kolorów ;)

      Usuń
  3. Jakie śliczne o.o Uwielbiam bizuterię! Obserwuję! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna biżuteria!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. yyy,,,,troszkę tandetnie wyglądają… nie lepiej kupić jedną, a porządną, wartościową rzecz…?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie wszystkie rzeczy wyglądają tandetnie :) szczególnie podobają mi się naszyjniki i bransoletki :) fakt, że kolczyki są takie sobie, ale myślę, że o tym powstanie już osobny wpis :)

      Usuń
  6. Wow, ile cudowności! Btw. Piękne masz włosy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 jakby nie było to włosy są moją wizytówką :D

      Usuń
  7. Wisiory i bransoletki przepiękne, kolczyki raczej nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna biżuteria :) Ten ostatni naszyjnik świetnie wygląda z tą bluzą!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie mnóstwo tej biżuterii! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba,nie rozumiem dlaczego ktoś pisze "tandetnie". Zwłaszcza naszyjniki są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szczególnie podobają się naszyjniki :) no cóż, każdy ma swoje zdanie i swój gust :)

      Usuń
  11. Śliczna biżuteria ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się to z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ich biżuterię :) Naszyjniki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki i naszyjnik z serduszkiem są po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki i naszyjniki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile błyskotek :). Fajne są te bransoletki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny łańcuszek z serduszkiem, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna biżuteria!
    tak na marginesie, to świetny blog :)))
    pozdrawiam
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna biżuteria :) coraz częściej spotykam się z tą firmą na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super paczucha! Będzie co nosić :D Ja najbardziej w sztucznej biżuterii lubię kolor złota lub połączenie złota i brzoskwinki, dlatego zaintrygowały mnie dwie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie będzie co nosić :) jest w czym wybierać :))

      Usuń
  21. Prezentujesz dość "inną" biżuterie, na pewno są to kolory niestandardowe :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP