28 maja 2016

402. Zakręcona na włosy podkręca swoje włosy! The Curl Company || CREIGHTONS

Zakręcona na włosy podkręca swoje włosy! The Curl Company || CREIGHTONS

Jak zapewne większość z Was się orientuje, Zakręcona na włosy ma kręcone włosy. Posiadanie takiego rodzaju właśnie wcale nie jest prostą sprawą. Loki wymagają ogromnej dawki nawilżenia, więc część pielęgnacyjna jest duża i jeśli chce się mieć ładne włosy to rzeczywiście trzeba o nie szczególnie dbać. Jeśli natomiast chodzi o stylizację to jest to kolejny trudny etap. Moje włosy nie nadają się do codziennego rozczesywania, bo zamiast loków miałabym puch. Dobrze prezentują się zazwyczaj tylko wtedy, gdy same mają na to ochotę. Ja nie jestem zwolennikiem prostowania, dodatkowego kręcenia lokówką czy czymkolwiek innym. Wszelkie produkty stylizacyjne również stosuję od wielkiego dzwonu, bo najczęściej posiadają w swoim składzie alkohol denat., a to jak wiadomo włosom nie służy. Wszystko jest dobre, ale w odpowiednich dawkach. Stąd też z ogromną radością powitałam w moich dłoniach produkty marki Creightons The Curl Company. Dzisiaj o tym, jak się sprawdziły. Zapraszam.



kosmetyki do wlosow kreconych


Creightons The Curl Company, krem do włosów, aktywator loków


Krem do włosów udoskonalający loki zawiera wyjątkową, profesjonalną formułę wzmacjanącą i udoskonalającą loki i fale - PRO CURL COMPLEX stanowiącą połączenie olejku moringa i nasion meadowfoam. Głęboko nawilża, aktywuje loki, eliminuje elektryzowanie się włosów, dodaje blasku, chroni przed szkodliwym środowiskiem, chroni loki przed wilgotnością.


INCI: Aqua (Water), Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glycerin, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, PEG-100 Stearate, Parfum (Fragrance), Carbomer, Polyquaternium-70, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Corn Starch, Xanthan Gum, Dipropylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Disodium EDTA, Sodium Chloride, BHT, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Linalool, Alpha-isomethyl Ionone, Limonene, Eugenol.



jak stylizowac krecone wlosy

Creightons The Curl Company, spray do włosów rewitalizujący loki

Spray do włosów rewitalizujacy loki zawiera wyjątkową, profesjonalną formułę wzmacniającą i udoskonalającą loki i fale - PRO CURL COMPLEX stanowiącą połączenie olejku moringa i nasion meadowfoam. Nadaje idealny kształt lokom , rewitalizuje loki, które utrzymują się przez cały dzień w nieskazitelnym stanie, eliminuje elektryzowanie się włosów, nawilża, dodaje objętości i blasku.

INCI: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Petrolatum, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-70, Dipropylene Glycol, Benzophenone-4, Xanthan Gum, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Linalool, Alpha-isomethyl Ionone, Limonene, Eugenol.

Creightons The Curl Company, spray do włosów rewitalizujący loki

stylizacja wlosow kreconych



Czy krem do loków i spray do włosów działają? CREIGHTONS || THE CURL COMPANY

Moja opinia: krem do włosów jest określany jako aktywator loków. Jest przeznaczony do włosów kręconych, falowanych i sprężynkowatych i w zależności od nałożonej ilości produktu pozwala na osiągnięcie takich efektów. Kosmetyk jest umieszczony w tubie. Konsystencja jest właściwa dla kremu. Produkt jest biały, ma przyjemny zapach i pozostawia lekką, oleistą powłoczkę.

Spray do włosów ma rewitalizować loki, aby przez cały dzień wyglądały nieskazitelnie. Jest umieszczony w butelce z dozownikiem w postaci sprayu. Kosmetyk ma dwie zatyczki: dużą i mniejszą. Konsystencja jest płynna. Produkt ma biały kolor i ładny zapach.

produkty do wlosow kreconych


Krem bardzo łatwo wydobywa się z opakowania w takiej ilości, jaka akurat jest potrzebna. Znacznie większe trudności występują w przypadku sprayu. Chociaż wydaje się to bardzo praktyczne, spray źle rozpyla produkt. Wydobywa on się w trzech kierunkach i leci wszędzie tylko nie na włosy. Co więcej, wycieka po bokach w momencie naciśnięcia pompki. Mam nadzieję, że tylko mnie trafiła się taka nieudana buteleczka.

Obydwa produkty nakładałam zarówno na włosy mokre, jak i na suche. Najlepszy efekt uzyskałam po użyciu tego duetu na lekko podsuszonych, ale ciągle jeszcze wilgotnych włosach. Najpierw wmasowałam w loki krem, a następnie spryskałam je sprayem. Po całkowitym wyschnięciu uzyskałam przepięknie skręcone włosy.

Zauważyłam również, że skręt jest zależny od ilości nakładanego produktu oraz sposobu aplikacji. Jeżeli krem zostanie wprowadzony we włosy poprzez ich ugniatanie, a także jego ilość będzie większa, uzyskamy loki jak sprężynki. Jeśli natomiast kosmetyk ten będzie wcierany, a pasma przy tym pocierane w dół, efekt będzie bardziej przypominał fale.

Moim zdaniem, najlepszy i najpełniejszy rezultat jest uzyskany po zastosowaniu kremu i sprayu razem. Wówczas loki wyglądają najładniej. Efekt utrzymuje się do następnego dnia, gdyż po nocy włosy są już rozwichrzone, nawet jeśli były zaplecione lub spięte. Jeżeli miałabym wybrać jeden z tych produktów to z pewnością byłby to krem. Znacznie bardziej niż spray podkreśla on loki i przepięknie je utrwala. 

modelowanie wlosow kreconych

krem do wlosow kreconych


To, co bardzo spodobało mi się w kosmetykach The Curl Company to szybkość ich działania. Wystarczy wycisnąć krem i zaaplikować go na włosy, aby uzyskać efekt ślicznych loków. Co do sprayu, mam do niego jeden zarzut - beznadziejny dozownik, przez który nie przepadam go używać. Mimo wszystko ogromnie polubiłam te produkty za efekty, jakie dają w duecie. Już jakiś czas temu pokazywałam Wam je na Facebooku. Moim zdaniem, jeśli posiadacie fale lub loki to powinniście się zaopatrzyć w ten krem aktywujący. To szybkie i proste rozwiązanie, które pozwoli Wam zaoszczędzić czas i pięknie wystylizuje Wasze włosy.

Jeśli jeszcze nie obserwujecie mnie na Facebooku, koniecznie tam zajrzyjcie:



A Wy jak stylizujecie swoje włosy? :) Co sądzicie o produktach do tego służących i takiej alternatywie, którą dzisiaj zaprezentowałam? :)

53 komentarze

  1. Jejku, wydają się mega ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam włosy lekko falowane i jestem ciekawa,czy choć troszkę by je podkreśliły te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydało by mi się coś do podkreślenia loków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat mam włosy proste jak drut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że coś może tak super, szybciutko działać. Przydałyby mi się te kosmetyki, kocham loki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to coś też dla mnie! Muszę wypróbować, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam loków, ale chcę popracować nad moimi falami (ostaatnio są bardziej proste :( ) i chętnie wypróbuję te cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś marzyłam o kręconych włosach takich kruczoczarnych - jak byłam mała, a mam jasne blond i proste jak drut ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając swoje włosy to pewnie pół by się pokręciło a pół zostało proste :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam proste włosy choć ostatnio mi się faluja i nie są całkowicie proste ciekawe czy krem miałby sens u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach. Ostatnio walczę o odzyskanie skrętu, więc może wypróbuję spray i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kosmetyki mają naprawdę śliczną szatę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że takie produkty istnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią przetestuje ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo brzmi ciekawie, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem co zrobiłyby na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jak co ale włosy masz śliczne :) Ogólnie piękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie wystraszyl ten silikon. Mam Creightons Keratine i sobie chwale, bo tam ZPEGOWANY silikon tylko...
    Porawiam.
    http://kotowilk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) Mnie tam silikony nie są aż takie straszne ;)

      Usuń
  19. Brzmią fajnie :) I fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pierwsze zdjęcie, niewątpliwie zachęca do zapoznania się z dalszą częścią wpisu, pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie chciałabym nakładać parafiny na włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  22. a gdzie kupiłaś te kosmetyki? bo ja mam problem żeby je dostać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są dostępne w Rossmannie :)

      Usuń
    2. Teraz właśnie jest na nie promocja w ROssMANnie

      Usuń
  23. Właśnie dzisiaj zakupiłam ten krem. Zastanawiałam się też nad sprayem i gdybym wcześniej przeczytała ten post z pewnością wzięłabym oba ;) Nie mogę się jeszcze wypowiedzieć na temat działania, ale jutro rano po myciu głowy krem przejdzie pierwszą próbę. Wiążę z nim duże nadzieje... Do tej pory próbowałam kilku produktów tego typu - i drogeryjnych, i profesjonalnych. Ostatnio pozostawałam wierna kremowi do loków z Montibello. Efekt na włosach był super. Ale też zauważyłam, że pomimo pielęgnacji mam strasznie suche włosy (im niżej tym gorzej, bardziej suche). To prawdopodobnie wina kremu Montibello... Albo raczej moja! Bo nie wiem jakim cudem nie zauważyłam że ma alkohol denat na drugim miejscu w składzie... Mój błąd. Szkoda, bo naprawdę ładnie podkreślał skręt loków i właśnie kupiłam nowe opakowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś kupiłam crem the curl company i z wielką nadzieją wypróbowałam. Może coś w końcu nawilży moje kręcone włosy. Produkt utrwala raczej loki zamiast je nawilżać. Ale mam jedna uwagę. Zapach. Zapach jest mocno duszący. Mam wrażenie, ze nawet stęchly.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, mam pytanie: czy trzeba po używaniu tego krema korzystać się z suszarki? Bo ja nigdy jej tak nie używam - włosy potem jak siano. Czy można prosto go nanieść i zostawić na włosach bez suszenia?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam włosy typu 2b. U mnie się totalnie nie sprawdzają te kosmetyki, pieniądze wyrzucone w błoto. Włosy są tłustawe, loki obciążone i po chwili klapnięte...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze podziwiam kręcone włosy - moje są z natury proste i nawet jeśli wypsikam je całe lakierem, to loki i tak po chwili mi się rozprostują

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP