23 lipca 2016

415. Jak wykonać precyzyjną kreskę eyelinerem żelowym? || NANSHY Precise Bent Eyeliner

Jak wykonać precyzyjną kreskę eyelinerem żelowym? || NANSHY Precise Bent Eyeliner





Jestem jedną z tych osób, które są zwolenniczkami robienia kresek z użyciem eyelinera żelowego. Moim ulubieńcem w tej kwestii jest Maybeline, Lasting Drama. Jednak pędzelek dołączany do tego produktu jest dość gruby i choć da się nim wykonać kreskę, nie jest ona tak precyzyjna. Poszukując czegoś idealnego do tego celu, w moje ręce wpadł pędzel marki Nanshy, który nazywa się Precise Bent Eyeliner. O tym czy się sprawdził w swojej roli będziecie mogli przeczytaj w dzisiejszym artykule.




Precise Bent Eyeliner



Od producenta: Precise Bent Eyeliner (Pearlscent White) marki Nanshy. Pędzel do malowania kresek. Pozwala na tworzenie precyzyjnych linii eyelinerem. Doskonale współgra z kosmetykami kremowymi, płynnymi jak i w żelu. Zastosowana zgięta skuwka, pomaga przy manewrowaniu na powiece. Idealny do nauki zdobień. Sprężyste, syntetyczne włosie idealnie dopasowuje się do powieki. Trzonek w kolorze bieli o perłowym wykończeniu, prezentuje się bardzo oryginalnie. Wykonany został z ogromna dbałością o detale, przez co posłuży przez długi czas. Stworzy linie dłuższe i krótsze, cienkie oraz grube. Pędzel sprawdzi się nawet w najmniej doświadczonych rękach.


Czy Nanshy Precise Bent Eyeliner maluje precyzyjne kreski?


Czy Nanshy Precise Bent Eyeliner maluje precyzyjne kreski


Moja opinia: pędzel marki Nanshy został wykonany niezwykle dokładnie. Dbałość o każdy szczegół możecie dostrzec na wykonanych przeze mnie zdjęciach. Biała rączka pięknie współgra z lśniącą, srebrną skuwką, a napis, który się na niej znajduje dodaje jeszcze większej elegancji.

Marka zadbała o najmniejsze detale i do pędzelka został dołączony biały woreczek, który umożliwia jego transport oraz przechowywanie.

Precise Bent Eyeliner nie jest tradycyjnym, prostym pędzelkiem. Jego skuwka jest wygięta, dzięki czemu znacznie łatwiej jest dopasować to narzędzie do kształtu oka. Mnie lepiej układa się  ręka do narysowania prostej kreski. Samo włosie jest miękkie, gdyż nie czuć drapania w powiekę. Co więcej, jest ono elastyczne i wygina się podczas pracy, co także jest dużym ułatwieniem. 

Pędzel po nabraniu eyelinera zbija swoje włosy i przybiera kształt szpica, dzięki czemu można z dużą precyzją narysować równą kreskę. Ja nie robię sobie daleko wyciągniętych i cienkich jaskółek, gdyż uważam, że nie wyglądam w nich najlepiej, ale myślę, że taki makijaż również dałoby się wykonać z użyciem tego pędzla.

Osobiście jestem zadowolona z tego, że posiadam to narzędzie w swojej kosmetyczce. Przyznaję, że nie sięgam po nie codziennie, bo nie codziennie zdarza mi się wykonywać kreskę eyelinerem. Kiedy jednak mam ochotę na elegancki makijaż z tym elementem wiem, że pędzelek Nanshy pomoże mi wykonać równą i precyzyjną kreskę.


pedzel nanshy do kresek



kredka eyelinerem
kreska 


Zapraszam Was również bardzo serdecznie na mojego Facebooka:





A Wy czym malujecie swoje kreski? :) Używacie eyelinerów żelowych czy też w innej formie? :)

44 komentarze

  1. Taki pędzelek bardzo by mi się przydał :) Choć sama najczęściej sięgam po eyelinery w pisakach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe narzędzie, może by mi pomogło opanować tę sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi kreski zawsze krzywe wychodzą, jak na złość :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kreska faktycznie piękna! I jaka równa! :)Ja używam kredki Rimmel ale jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zawsze jest ciężko namalować taką ładną kreskę, jak u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pędzelek :) Ja akurat w swojej kolekcji mam skośny z Hakuro i na ten moment uczę się nim rysować kreski ale myślę, że taki wygięty też sprawdziłby się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię tego typu eyelinery najbardziej :) Dawno już jednak nie malowałam kreski, kiedyś to praktycznie codziennie ale ostatnio zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też teraz maluję od wielkiego dzwonu :) A kiedyś to była codzienność ;)

      Usuń
  8. namalowane perfekcyjnie :) ja niestety na co dzień używam tylko tuszu bo nie jestem w stanie zrobić równą kreskę wstając bardzo wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj do kresek używam eyelinerów w pisaku lub po prostu czarnej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w życiu nie namalowałam sobie kreski... :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pędzelek, ja mam z tej firmy 4 inne i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pędzelek! Ja używam swojego z Hakuro i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przydałby mi się ten pędzelek :D
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszący! Zwłaszcza dla takiej nieudanej osoby jak ja, która ma problem z robieniem kresek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świety, samo wykonanie robi duże wrażenie ! ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Do malowania kresek również używam tego pędzelka :) Jest nawet nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, mi nigdy nie wyjdzie ładna kreska :) ten pędzelek pewnie też by mi nie pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda ten pędzelek:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kreskę maluję pędzelkiem skośnym i też fajnie faje radę. Ale strasznie mi się ten spodobał...cudowny pędzelek, na pewno cieniutką kreskę na moim oku i przy moich umiejętnościach udało by się stworzyć :D cudo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej robiłam skośnym pędzelkiem, ale ten jest bardziej precyzyjny :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP