08 lipca 2016

410. Najtrwalsze lakiery hybrydowe || MAKEAR

Najtrwalsze lakiery hybrydowe || MAKEAR

Jak już Wam się wytłumaczyłam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy miałam niewiele czasu. Przez finalizowanie obrony, przeprowadzkę i kilka innych kwestii, które się na siebie nałożyły, wygląd moich paznokci zszedł na drugi plan. Po tym, jak przygotowałam manicure około połowy maja, nie miałam czasu zająć się jego poprawkami do końca czerwca. Dlatego też moje paznokcie zostały wystawione na dużą próbę. Musiały wytrwać miesiąc i wyglądać ładnie na mojej obronie. Czy to się udało? Sprawdźcie sami!



Manicure hybrydowy z użyciem lakierów marki MAKEAR

Do wykonania tych paznokci hybrydowych użyłam lakieru marki MAKEAR w numerze 539. Na serdecznym palcu znajduje się naklejka wodna (z raisin-sklep) z motywem róży, która urozmaica wygląd całego mani. 

Manicure hybrydowy z użyciem lakierów marki MAKEAR


manicure hybrydowy z naklejka wodna

paznokcie hybrydowe z makear

piekne paznokcie hybrydowe









Pierwszy odrost:


Pierwszy odrost


Obcięcie paznokci i większy odrost:

Po około dwóch tygodniach moje paznokcie miały już spory odrost. Zazwyczaj po takim czasie zdejmuję już lakier hybrydowy i nakładam nowy, jednak tym razem nie miałam na to czasu. Przeszkadzały mi jednak nieco za długie już paznokcie. Podczas uczenia się trochę pisałam i zaznaczałam ważne informacje, dlatego znaczenie lepiej czułam się z krótszymi pazurkami. Nie przepadam też za kwadratowym kształtem, który moim zdaniem poszerza moje palce, ale wydaje mi się, że w tym mani wyglądały całkiem nieźle.

Obcięcie paznokci i większy odrost


Największy odrost EVER, tuż przed obroną:

Tak ogromnego odrostu nie miałam nigdy! Niemniej jednak nie było mi z nim niewygodnie. Nakładając inne lakiery hybrydowe, gdy pojawiał się już jakiś odrost, zdarzało mi się zaczepiać odchodzącym lakierem. Ten problem nie występował w przypadku produktów Makear. Być może nie wyglądało to zbyt estetycznie, ale ze względu na brak czasu nie mogłam tego jeszcze zmienić. Z takimi też paznokciami poszłam na moją obronę.

Największy odrost EVER, tuż przed obroną





Lakier hybrydowy nr 539 MAKEAR

Powyższy manicure wykonałam lakierem nr 539 Makear, bazą oraz topem no wipe tej samej marki. Co zaskakujące, paznokcie wytrzymały z takim wyglądem cały miesiąc! Pojawiający się odrost nie odchodził, dzięki czemu nie zaczepiałam lakierem o różne rzeczy. 

Jestem niezwykle zadowolona z jakości i trwałości lakierów Makear, które gdy jest to potrzebne, zapewniają mi spokój i możliwość zmiany manicure, gdy mam na to czas. 


Lakier hybrydowy nr 539 MAKEAR






Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje, wpadajcie na mojego Facebooka:



Pozostałe materiały o lakierach MAKEAR:



Jakich lakierów używacie do robienia manicure hybrydowego? :) Ile najdłużej wytrzymały na Waszych paznokciach? :)

40 komentarzy

  1. Nie znam tej marki lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesiąc to długo ; sama nie używam hybryd , ale niektórym moim znajomym potrafią już po tygodniu odpadać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to pewnie zależy od konkretnego lakieru, ale też od paznokci ;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, trwałość niesamowita :O nie miałam do czynienia z tymi hybrydami. Używałam do tej pory Semilac, NeoNail, Effective Nails, Victoria Vynn i Chiodo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam CND Shellac i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, lakieru jeszcze nie znam, ale wydaje się być całkiem okej :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak ja bym chciała aby taki odrost był moim największym :) ja żeluje paznokcie i często jest tak ze dla wszystkich znajduje czas a dla swoich paznokci nigdy go nie mam ... wiec często moje paznokcie są około 4 tygodni i wtedy juz odrost jest na pół paznokcia ;) ja znów w krótkich paznokciach nic bym nie zrobiła ... ale to kwestia przyzwyczajenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze znajdę czas dla paznokci koleżanek, a z czasem dla swoich jest już problem :P

      Usuń
  8. Na lakierach hybrydowych się nie znam, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdobienie prawdziwie letnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nadal nie mogę przekonać się do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie mogłam, a obecnie nie wyobrażam sobie bez nich życia :D

      Usuń
  11. Bardzo ładne paznokcie, podoba mi się ta róża ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę je wypróbować! Semilac wytrzymuje u mnie 1,5 tygodnia :( Wygląda ładnie, ale strasznie szybko odchodzi od paznokcia. Czas wypróbować coś innego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niektóre kolory Semilaca super wytrzymują, a niektóre niestety trochę gorzej :<

      Usuń
  13. Śliczne są :)
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikac w ostatnim ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Użycie tej naklejki z różą przy tym kolorze było strzałem w 10!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. ja osobiście używam marki semilac ;) paznokcie wyglądają świetnie, mega róża ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. ja hybrydy tylko w salonie
    sama jeszcze nie mialam okazji sobie robic ale poluje na lampe 😄

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdobienie i ta roża wow:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem imponująca trwałość. Mnie odrost zaczyna denerwować po 2,5 tygodnia i wtedy przychodzi czas na zmianę. Na szczęscie mam zdolną kosmetyczkę, dzięki której noszę trzecią hybrydę pod rząd bez ściągania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię zmieniać hybrydy po około dwóch tygodniach noszenia, ale ostatnio przeciągam ten czas, bo za wiele różnych rzeczy się dzieje :P

      Usuń
  19. Piękne paznokcie i kolor! :) Mnie uczuliły semilaci i zrezygnowałam z hybryd całkowicie.. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :< Dużo ostatnio słyszałam o uczulaniu przez Semilaca ;<

      Usuń
  20. Piękny kolor! Mam ten sam problem z odrostami, ledwo zrobię hybrydy i po 2 tygodniach pół centymetra odrostu!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP