10 lipca 2016

411. Upominki ze spotkania blogerek w Nowym Sączu

Upominki ze spotkania blogerek w Nowym Sączu





Była relacja ze spotkania blogerek w Nowym Sączu (Relacja ze spotkania blogerek w Nowym Sączu, 28.05.2016 r.), które było w maju, a pokaz upominków zaginął. Wszystko przez to, że calutki czerwiec przeznaczyłam zupełnie na naukę i załatwianie formalności związanych z moją obroną. Na szczęście teraz nadrabiam wszelkie zaległości i mogę pokazać Wam, o czym w najbliższym czasie będziecie mogli przeczytać więcej. Mnóstwo wspaniałych produktów, które już po części używam trafiło do mnie tego dnia. Wiele z nich widziałam po raz pierwszy, ale wiele też znałam i chciałam wypróbować. Zapraszam Was do oglądania, co takiego otrzymałam na spotkaniu blogerek w Nowym Sączu.



oladi


mydlo recznie robione

body boom

pilomax odzywka

pilomax szampon

pilomax maska

perfumetki

mydlo do twarzy i ciala

gabki tiande

maska do  twarzy

krem do rak tiande

kokosowe mleczko do opalania

bielenda krem do twarzy z filtrem

bielenda kremowe serum do ciala

bielenda krem odzywczy do twarzy

argan oil maska do wlosow

krem na noc z kwasami

serum do rzes

cazki do paznokci

tusz do rzes

zel pod prysznic

olejek

maska do cery tradzikowej


pilnik do paznokci

cuccio top coat


maslo do ciala cuccio


lakiery cuccio

probki syleco


naklejki wodne na paznokcie

lancuszek


one ingredient

she foot




sponsorzy spotkania


Jeśli chcecie wiedzieć o takich spotkaniach więcej i szybciej, obserwujcie mnie na Facebooku! :)



Które produkty zainteresowały Was najbardziej? :) Którą recenzję chcecie przeczytać jako pierwszą? :))

68 komentarzy

  1. Fajne dobroci dostałyśmy,ja już sporo zużyłam,ale jeszcze trochę zostało :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze niektóre rzeczy są nie zużyte, bo przez obronę nie miałam czasu testować nowości :P

      Usuń
  2. Same ciekawe produkt :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości, bardzo lubię ten peeling z body boom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobroci, a dobroci do testowania:)))!

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling Body boom pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, jednak najchętniej przygarnęłabym zestaw do włosów Wax :) oj, taka już ze mnie włosomaniaczka :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo ucieszyłam, gdy zobaczyłam ten zestaw :)

      Usuń
  7. O kurczę! Aż zazdroszczę tylu wspaniałości <3
    Oby wszystko służyło jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten peeling od Body Boom. :) Bardzo fajne kosmetyki masz ze spotkania, więc będzie co testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, sporo tego :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff sporo tych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zainteresowała marka Cuccio :)
    Ogólnie wszystkie upominki super! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka
    będziesz miała co testować
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka
    będziesz miała co testować
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości. Czekam na post o kosmetykach marki Cuccio.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no, niezłe "łupy" :D
    Jestem ciekawa tego ręcznie robionego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mnóstwo wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kosmetyki, zwłaszcza te do pielęgnacji włosów bardzo mnie zainteresowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś użyć WAXu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo widzę TianDe. Mam chrapkę na peeling enzymatyczny od nich, który już testowałam i jest genialny. Czuję, że ta firma będzie miała niedługo swoje 5 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków firmy Born to Bio. Jak skończę swoje zapasy to może pod koniec wakacji coś sobie zamówię. Na razie mam nadmiar żeli pod prysznic z różnych firm. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego testowania! Swoją drogą, odwiedziłabym Nowy Sącz, dawno mnie tam nie było... a to rodzinne strony mojego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne spotkania to i upominki super :) Ja też miałam ostatnio obronę, masę nauki - rozumiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kosmetyki :D większość znam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne upominki ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne upominki :) z większością nie miałam styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Peeling kawowy Body Boom mnie kusi :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwe perełki kosmetyczne.:)
    Fajnie, że takie spotkanie się odbywają. Można się poznać, wymienić doświadczeniami, miło spędzić czas.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezły wybór, zaciekawiła mnie marka Cuccio no i serum do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rzeczy i to na bogato:) wypatrzyłam też produkty Bielendy a bardzo tą markę lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP