19 kwietnia 2017

467. Wielkanocna niespodzianka

Wielkanocna niespodzianka


Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać Wielkanocną niespodziankę, która dokładnie tego dnia przyszła na świat. W tamtym roku pokazywałam Wam zdjęcia ptaków, które uwiły sobie gniazdo na jednym z drzew przed moim domem. W najbliższym czasie zapewne zobaczycie kilka wpisów ze zdjęciami wiosny. Jak wiecie, uwielbiam fotografować naturę, szczególnie wiosną. Zdjęcia makro to moje ulubione! Zapraszam Was też do zeszłorocznych zdjęć. Przy okazji będziecie mogli się przekonać, jak poprawiła się jakość moich fotografii:



Wielkanocna niespodzianka - mały pisklak

Wielkanocna niespodzianka - mały pisklak


kurczak na wielkanoc

maly kurczak zdjecia



maly kurczaczek zdjecia

kurczak zdjecia

male kurczatko zdjecia

 Proszę nie wykorzystywać moich zdjęć bez mojej zgody.

Zapraszam Was również na mojego Facebooka:


Jak Wam się podobają moje zdjęcia? :)

10 komentarzy

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP