17 kwietnia 2017

465. Denko 2/2017

Denko 2/2017


Witajcie Kochani!

Kolejny miesiąc, a więc kolejne denko. Tym razem jednak wyłamuję się i nie będzie dziesięciu produktów, jak to zwykłam pokazywać. Wyjątkowo pokażę Wam osiem różnych rzeczy, które zużyłam w ostatnim czasie.

Kupię ponownie
Może kupię ponownie
Nie kupię ponownie

Herbata Chwila wspomnień

1. Herbata Chwila wspomnień - uwielbiam sypane herbaty. Ta była niezwykle smakowita i umilała mi zimowe chwile. Miała w sobie mnóstwo kawałków owoców i płatki kwiatów. Najbardziej lubiłam w niej to, że składniki były takie, jakby ktoś pozbierał je z Polskiej łąki. Pychotka!


Zmywacz do paznokci

2. Zmywacz do paznokci - najzwyklejszy zmywacz, który kupiłam w osiedlowym sklepiku, gdy skończył mi się taki, którego zwykle używam. Wydaje mi się, że ten wydzielał dużo bardziej intensywny zapach. Niemniej jednak przypomniał mi dawne czasy, w których używało się właśnie takich zmywaczy.


Avon, mgiełka do ciała

3. Avon, mgiełka do ciała - tych mgiełek z Avonu nie brakuje wśród moich zapachów niemal nigdy. Uwielbiam je używać zwłaszcza latem, ale zimą stosuję je jako dodatek do moich perfum.


Safira, kapsułki regenerujące włosy

4. Safira, kapsułki regenerujące włosy - używałam ich od bardzo dawna, pięknie pachniały i znakomicie działały na moje włosy. Ich szczegółową recenzję możecie przeczytać w artykule: Kapsułki regeneracyjne do włosów. Serum do włosów z Safira Club - mój hit!


Dermaglin, maseczka Kleopatra

5. Dermaglin, maseczka Kleopatra - bardzo przyjemna maseczka oparta na glince zielonej. Doskonała do mojej cery problematycznej. Dużo więcej pisałam o niej w artykule: Jaką maskę wybrać do cery trądzikowej? Dermaglin maseczka Kleopatra.


Avon Senses, żel pod prysznic

6. Avon Senses, żel pod prysznic - kolejny produkt z Avonu, czyli żel pod prysznic. Żele z serii Senses bardzo lubię za zapachy, za dużą pojemność i za wydajność. Chyba jeszcze nie trafiłam na taki zapach, który by mi nie odpowiadał.


Płatki kosmetyczne

7. Płatki kosmetyczne - zużywam je masowo, przydają się do wszystkiego. Te z Biedronki są nawet całkiem niezłe, sięgam po nie najczęściej.


Zapraszam Was bardzo serdecznie na mojego Facebooka:

A Wam udało się coś w ostatnim czasie zużyć? :) Miałyście któryś z kosmetyków przeze mnie zaprezentowanych? :)

25 komentarzy

  1. Znam jedynie płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na tę herbatę *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełki z Avonu uwielbiam. W czasach liceum zawsze nosiłam jakąś w torbie i miałam wszystkie dostępne zapachy. Pozostał mi do nich niesamowity sentyment :) Musze koniecznie kupić :D Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często używam tych zwykłych zmywaczy :D Tych płatków z biedronki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam ich często, ale jak się nie ma innego wyjścia ;P

      Usuń
  5. Żadnego z prezentowanych produktów nie miałam. Lubię mgiełki z Avonu chociaż nie wszystkie są takie jakie zakładam, że będą i niestety wyczuwam w nich alkohol...

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu często używałam mgiełek Avonu, teraz nie zamawiam jakoś ich już, bo jeśli coś kupuję z avon to przez allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mgiełkami z Avon nie przepadam, ale dostałam pod choinkę o zapachu zielonej herbaty, więc używam od czasu do czasu ;) Zmywacz też mi się skończył, ale mam zamiar przerzucić się na hybrydy, więc na razie wstrzymam się z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś te kapsułki Safira, ale jakoś nie zauważyłam po nich spektakularnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej maseczki z Dermaglin jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Płatki i mgiełka z Avon to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Super są te kapsułki do włosów.
    Z chęcią bym je przygarnęła. Hit! :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kleopatry z Dermaglin jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzywalam maseczki z Dermaglinu, ale nie tego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP