07 lipca 2018

566. Morze zimą || mix zdjęć 4/2018

Morze zimą || mix zdjęć 4/2018


Witajcie Kochani!

Dziś po raz kolejny postanowiłam sobie powspominać. Przy okazji ochłodzę Was trochę, bo wracam swoją pamięcią aż do czasu ostatniego Sylwestra. Jak już wielokrotnie podkreślałam, nie lubię celebrowania tego dnia na imprezach i balach. Zdecydowanie bardziej wolę wyjechać i skorzystać z wolnych dni, by zobaczyć nowe miejsca. W tym roku moim kierunkiem było Morze Bałtyckie, a konkretnie Darłowo. Zobaczcie ze mną kilka urywek z tamtego czasu.



Port Darłówko




Darłowo


Darłowo


Deska serów


Deska serów


Świąteczne prezenty


Świąteczne prezenty


Pieczemy miliony pierniczków


Pieczemy miliony pierniczków


Patriotyczny Kraków


Patriotyczny Kraków


Chwila przerwy


Chwila przerwy


Morze Bałtyckie


Morze Bałtyckie


Zimno nad tym morzem


Zimno nad tym morzem


Śnieg zatrzymany na gałązkach


Śnieg zatrzymany na gałązkach


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:













A Wy, jak spędziliście Sylwestra? :) Lubicie takie wspomnienia? :)

14 komentarzy

  1. Mnie już jakiś czas korci nad Bałtyk zimą.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super! Ochłodzenie się przyda w te upalne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, nigdy nie byłam zimą nad morzem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i bardzo cofnęliśmy się w czasie aż do zimy :D heheheh ale teraz tak gorąco, że nawet fajnie obejrzeć takie zdjęcia :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, uwielbiam Polskie może zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nad morzem zimą jeszcze nigdy nie byłem. Może w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia! Byłam ostatnio i też trafiłam na zimną brzydką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  8. W Darłowie i Dąbkach od czterech lat spędzałam całe wakację. W sumie od maja do września miałam okazję tam mieszkać. Więc trochę mi się tęskni, ze w tym roku, tylko zajrzę tam raz :<

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP