01 lipca 2018

565. Denko 8/2018 || BeBeauty, Bielenda, Farmona, Wibo, Listerine, Avon, Dermedic,

Denko 8/2018


Witajcie Kochani!

Pora na nowe denko i kolejne dziesięć produktów, które w ostatnim czasie udało mi się zużyć. O tym, jak się sprawdziły możecie się przekonać w dzisiejszym wpisie.



Kupię ponownie
Może kupię ponownie
Nie kupię ponownie

BeBeauty, płatki kosmetyczne - Kupię ponownie


BeBeauty, płatki kosmetyczne


Bielenda Carbo Detox - Kupię ponownie


Bardzo dobrze oczyszczająca maska. Lubię do niej wracać i często to właśnie tym produktem oczyszczam swoją cerę.


Bielenda Carbo Detox


BeBeauty, żel pod prysznic Wild Purple - Kupię ponownie


Uwielbiam żele z tej serii, ale niestety nie są już do kupienia. Bardzo żałuję, bo ich zapachy były niezwykle intensywne i energetyzujące. Gdyby jeszcze kiedyś powróciły do Biedronki to serdecznie polecam.


BeBeauty, żel pod prysznic Wild Purple


Farmona Jantar, kuracja w ampułkach - Kupię ponownie


Na temat tej kuracji napisałam cały artykuł, który możecie przeczytać, by dowiedzieć się, dlaczego warto wypróbować ten produkt.



Jantar, kuracja w ampułkach


Wibo, kredka do brwi Eyebrow pencil - Kupię ponownie


Nie wiem, która to już kredka Wibo w denku, ale zużyłam ich całe mnóstwo. Bardzo lubię stosować ten kosmetyk. Świetnie się u mnie sprawdza. Polecam, polecam, polecam!


Wibo, kredka do brwi Eyebrow pencil


Listerine, płyn do płukania jamy ustnej - Kupię ponownie

Bezapelacyjnie, najlepszy płyn do płukania jamy ustnej.


Listerine, płyn do płukania jamy ustnej


Avon, płyn do kąpieli Vanilla & Fig - Kupię ponownie


Bardzo ładnie pachnący, zimowy, otulający płyn do kąpieli. Znakomicie sprawdzał się do gorących kąpieli w wannie.


Avon, płyn do kąpieli Vanilla & Fig


Dermedic Normacne, płyn micelarny - Kupię ponownie


O tym produkcie możecie przeczytać w artykule pt.: 3 kroki do idealnej cery || DERMEDIC.

Dermedic Normacne, płyn micelarny


Dermedic Normacne, tonik do twarzy - Kupię ponownie


Więcej o produktach z serii Dermedic Normacne możecie przeczytać w artykule pt.: Dopełnienie pielęgnacji twarzy || DERMEDIC NormAcne.


Dermedic Normacne, tonik do twarzy


Wibo, granatowy tusz do rzęs - Kupię ponownie


Od czasu do czasu lubię nałożyć na rzęsy inny kolor niż czarny. Ten tusz z Wibo świetnie się sprawdza, jednak bardzo szybko zasycha, dlatego po otwarciu trzeba go ekspresowo zużywać.


Wibo, granatowy tusz do rzęs



Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:














A Wy, co ostatnio zużyłyście? :) Znacie produkty, które pokazałam? :)

26 komentarzy

  1. Znam płatki BeBeuaty oraz płyn micelarny Dermedic. W obu przypadkach jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kredce z Wibo słyszałam już nie raz i chyba w końcu się skuszę jak już wykończę zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę kurację w ampułkach mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam akurat ten listerine i bardzo fajnie się u mnie sprawdza :) Kochana ja już obserwuje od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo fajnie, że wszystko Ci się sprawdziło:* Ty to kochana szybko wykańczasz kosmetyki hehe:D Buzka i oczywiscie również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą kredkę zatem muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki kosmetyczne BeBeauty też sobie chwalę, jedne z lepszych ! ;)
    Kosmetyki Wibo kuszą mnie, ale przeraża mnie tak krótki czas ważności. Przy moim tempie robienia makijażu, a raczej nie robienia bardzo szybko musiałabym je wyrzucić ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredek z Wibo nigdy nie używałam, muszę się im przyjrzeć☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnego kosmetyku ale maskara mi jakąś przypomina hehe

    ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielenda Carbo Detox - bardzo lubię, widzę efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten płyn micelarny Dermedic, dobrze się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie wyrządził żadnej krzywdy :)

      Usuń
  13. Płatki kosmetyczne z Biedronki używam i ja- te miętowe. Różowe o strukturze plastra miodu są dla mnie za twarde. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten tonik zamówiłam jakiś czas temu w Melissie i jest świetny, dobrze oczyszcza, nie przesusza skóry :) Strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP