10 marca 2018

535. Czym nawilżyć suchą skórę || DERMEDIC Linum Emolient

Czym nawilżyć suchą skórę || DERMEDIC Linum Emolient


Witajcie Kochani!

Należę do osób, które nie przepadają za stosowaniem balsamów, kremów czy też maseł do ciała. Moje ciało wymaga jednak intensywnego nawilżania, zwłaszcza zimą. Wówczas moja skóra jest szczególnie przesuszona. Bardzo lubię olejki do ciała, które łatwo się wmasowuje, a efekty niejednokrotnie są dużo bardziej zadowalające niż w przypadku balsamów. W tym roku zainteresował mnie zupełnie inny produkt, marki Dermedic, który jest dedykowany skórze suchej, bardzo suchej i atopowej. Jak się okazało, jest to prawdziwy hit. A jak się sprawdził u mnie?




Czym nawilżyć bardzo suchą skórę? Dermedic Linum Emolient


Informacje od producenta:

Preparat do ciała intensywnie natłuszczający


Czym nawilżyć bardzo suchą skórę? Dermedic Linum Emolient

Składniki aktywne: CicalinumTM, Masło Shea, Olej kakaowy, Super Hartolan, Witamina E, Gliceryna
  • Łagodzi i minimalizuje 6 objawów chronicznie suchej i atopowej skóry, w tym świąd.
  • Przywraca właściwe proporcje lipidów międzykomórkowych oraz prawidłową spoistość lipidowego płaszcza naskórka.
  • Odbudowuje jego barierowe warstwy ochronne chroniące przed drażniącym działaniem czynników zewnętrznych oraz przenikaniem alergenów, bakterii i grzybów.
  • Łagodzi stany zapalne i regeneruje mikrouszkodzenia skóry.
  • Minimalizuje objawy suchości skóry i AZS oraz ryzyko ich nawrotów.
  • Przebadany klinicznie.

Preparat do ciała intensywnie natłuszczający


Intensywne natłuszczenie skóry z Dermedic Linum Emolient


Moja opinia: Preparat znajduje się w białym słoiku, na którym są opisane najważniejsze informacje na temat tego kosmetyku. 
Zapach jest niezwykle delikatny, niemal niewyczuwalny. Konsystencja preparatu jest specyficzna. Nie jest to balsam, gdyż jest dużo gęstszy, ale jednocześnie lekki. Bardzo przyjemnie aplikuje się go ze słoika. Lubię tego typu opakowania, gdyż ułatwiają one wyjmowanie odpowiedniej ilości kosmetyku


Intensywne natłuszczenie skóry z Dermedic Linum Emolient


Początkowo nie byłam przekonana, czy będę lubiła używać ten preparat, gdyż tak, jak wspominałam na początku, nie jestem wielbicielką maseł czy też balsamów. Niemniej jednak, okazało się, że kosmetyk bardzo przyjemnie się nakłada, a jego olbrzymią zaletą jest fakt, iż ekspresowo się wchłania. Jeśli denerwują Was produkty, w przypadku których trzeba czekać, aż skóra je zaabsorbuje, ten preparat jest stworzony dla Was.


jak intensywnie nawilzyc skore


Dermedic Linum Emolient zapewnia rewelacyjne i niezwykle intensywne nawilżenie, wręcz natłuszczenie skóry. Moje ciało zimą wymaga stosowania silnych preparatów, ponieważ skóra jest przesuszona, czasem do tego stopnia, że zaczyna mnie swędzieć. Dzięki preparatowi marki Dermedic uzyskałam intensywne nawilżenie i zmiękczenie skóry. Po wchłonięciu się produktu jest ona delikatna i przyjemna w dotyku. Jestem przekonana, że będę regularnie wracać do tego kosmetyku, ponieważ stał się już moim ulubieńcem.


Zapraszam Was również na mojego Facebooka oraz na Instagram:














Sprawdźcie nowości w moim sklepie Catti:



A Wy macie jakieś sprawdzone kosmetyki do nawilżania suchej skóry? :) Znacie ten produkt? :)

15 komentarzy

  1. Ja z kolei wolę opakowania z pompką do takich kosmetyków, chociaż wiadomo, że dużo wtedy zostaje produktu w środku. Ciekawe czy jest lepszy od mojego ulubionego balsamu z Biodermy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dlatego, że część kosmetyku zostaje w środku, nie przepadam za opakowaniami z pompką :)

      Usuń
  2. Super,że się szybko wchłania, pomyśle nad nim bo bardzo nie lubię jak nałoży się balsam czy inny specyfik i potem się człowiek klei cały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że Dermedic ma go w ofercie i ostatnio byłam bliska po niego sięgnąć. Jednak uznałam, że muszę wybrać coś w zapasików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedy zapasy się skończą sięgniesz po ten produkt :)

      Usuń
  4. Lubię taki efekt na skórze i konsystencję kosmetyku, chętnie bym go przetestowała na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że jest tak dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ich produkty i szczerze przyznam, że dużo razy pozytywnie mnie zachwyciły D: Tego jeszcze nie miałam, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa produktów tej marki. Szukam kremu który konkretnie nawilży moją skórę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP