08 kwietnia 2019

630. Jak zareklamować swoją firmę? || content marketing, pylon reklamowy, blibord, wydarzenia branżowe

Jak zareklamować swoją firmę? || content marketing, pylon reklamowy, blibord, wydarzenia branżowe


Witajcie Kochani!

Współcześnie powstaje bardzo dużo nowych firm. Młode osoby decydują się na zakładanie własnych działalności gospodarczych. Ciekawe pomysły i mnóstwo zaangażowania nie zawsze wystarczają do rozkręcenia biznesu. Postanowiłam poświęcić dzisiejszy artykuł na przedstawieniu Wam kilku sposobów, które dobrze wpływają na reklamowanie firmy, a tym samym jej zaistnienie na rynku.




Reklama w sieci - blog, content marketing, media społecznościowe


Na temat działania firmy w Internecie mogłoby powstać kilka oddzielnych artykułów, które traktowałyby o funkcjonowaniu poszczególnych narzędzi. Najważniejszym czynnikiem, który umożliwia pozycjonowanie strony w sieci jest posiadanie bloga. Strona internetowa, na której znajduje się blog ze specjalistycznymi artykułami pozwala na usytuowanie się wysoko w wyszukiwaniach Google. Dzięki temu, większa liczba użytkowników będzie mogła znaleźć i odwiedzić stronę. W tworzeniu artykułów bardzo pomaga wiedza na temat SEO, o czym kiedyś pisałam już odrębny wpis.


Reklama w sieci - blog, content marketing, media społecznościowe


Jednak strona www i blog to za mało, by prężnie działać w Internecie. Działania w sieci powinny być rozłożone na jak największą liczbę narzędzi. Doskonałymi kanałami, które niezwykle zbliżają firmy do klientów, są social media. Aktywność na Facebooku, Instagramie czy też Twitterze to absolutna podstawa. 

Ponadto, Google dysponuje przeróżnymi narzędziami, które wspomagają funkcjonowanie firmy w Internecie. Jednym z nich jest Google AdWords. Warto poświęcić czas, by jak najwięcej dowiedzieć się o biznesie w sieci, ponieważ jest to współcześnie największa dźwignia firm.

Reklamy zewnętrzne - pylony reklamowe, bilbordy


Internet to wiele, ale jednak nie wszystko. Nie możemy totalnie zatracić się w cyberprzestrzeni i zapomnieć o rzeczywistości. Bardzo kosztowne, ale niezwykle efektowne, są reklamy w telewizji, radiu i prasie. Taka forma marketingu nie sprawdzi się jednak w przypadku niektórych firm. Należy dobrze przemyśleć grupę odbiorców, do których skierowana jest marka i zastanowić się, czy działania w mediach o większym zasięgu przyciągną potencjalnych klientów.


Reklamy zewnętrzne - pylony reklamowe, bilbordy

Źródło: [Omega System]


Równie istotne jest właściwe zareklamowanie siedziby firmy, tym bardziej, jeśli można ją odwiedzić. Warto zainwestować w bilbordy, które zostaną usytuowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu samochodowego. Eleganckim znacznikiem firmy jest też pylon reklamowy, który pomaga zauważyć i odnaleźć miejsce sklepu czy też biura. Totemy reklamowe mogą przyjmować różną formę i konstrukcję, w zależności od tego, co mają oznaczać.

Udział w wydarzeniach branżowych - targi, szkolenia


Firma, która chce prężnie prosperować, powinna "wyjść" do swoich klientów. Kontakt twarzą w twarz jest jednym z najlepszych, ponieważ pozwala zyskać zaufanie. Dlatego tak ważne jest uczestniczenie w targach branżowych. Można również prowadzić różnego rodzaju szkolenia, ale trzeba też pamiętać, że dobrze działająca firma to stale dokształcający się pracownicy. A zatem branie udziału  w warsztatach i kursach, które mają podnosić kwalifikacje, to też istotna część pracy.


Udział w wydarzeniach branżowych - targi, szkolenia



Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz na Instagram:













Które z powyższych działań, jest Waszym zdaniem, najbardziej skuteczne? :)

24 komentarze

  1. myślę, ze relkama w sieci jest bardzo ważna jeśli chodzi o rozreklamowanie swojej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to wszystko jest ciągle nowe i jeszcze muszę się wiele nauczyć :) Nie przekonałam się do tej pory co jest najskuteczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposobów na reklamowanie się jest wiele. Bardzo dobrą formą jest content marketing oraz reklama sponsorowana w sieci. Pozwala to na docieranie to osób, które faktycznie są zainteresowane naszymi usługami. Jednak należy wspomnieć, że ważny jest też remarketing i zadbanie o obecnych Klientów. Ich też trzeba zachęcić do ponownego zakupu produktu lub usługi, w przypadku kolejnej transakcji można dać im jakiś mały upominek. Tu dobrym przykładem są długopisy reklamowe z logo lub jakieś inne gadżety. Sposobów na reklamę jest naprawdę wiele, trzeba tylko zastanowić się jaka jej forma byłaby dla nas najbardziej skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli zamierzacie sami sie reklamować, to aby nie popełniać błędów, polecam wam przeczytać ten artykuł http://tukandesign.pl/jak-przebiega-prawidlowo-przeprowadzony-proces-pozycjonowania/ . Jest tutaj sporo informacji o tym jak powinien wyglądać taki proces pozycjonowania i na pewno się wam one przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wiele różnych form i kanałów reklamy i tylko od nas zależy na co się tak naprawdę zdecydujemy. Ja mam sklep internetowy i w myśl artykułu https://dolp.pl/pozycjonowanie/zaplecze-seo-co-to-jest-i-jak-zrobic-je-dobrze/ postawiłem jeszcze własne zaplecze SEO. Mam nadzieję, że całkiem niedługo zacznie przynosić korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł. Myślę, że warto też wspomnieć o nowoczesnych i innowacyjnych formach reklamy, jak np. YouTube marketing. W dzisiejszych czasach trzeba być bardzo różnorodnym i elastycznym, żeby trafić do szerokiego grona odbiorców w sieci. Myślę, że stawiając na różne formy reklamy możemy osiągnąć dużo większy sukces! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem w tej kwestii ni ma co decydować się na tanie pozycjonowanie. Lepszym pomysłem jest wejść we współpracę z profesjonalną i sprawdzoną firmą https://fabrykamarketingu.pl/content-marketing/, Która wie jak przeprowadzić audyt seo strony i wdrożyć jak najlepiej sprawdzające się kampanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jeśli nie mamy doświadczenia w prowadzeniu reklamy, to najlepszym rozwiązaniem jest nawiązanie współpracy z jakąś solidną agencją reklamową. Reklamę dla mojej firmy robiła firma https://www.vizer.pl/ z Wrocławia. Tworzą dla mnie reklamę już ponad rok i jestem bardzo zadowolony z rezultatu ich pracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Marketing internetowy to bardzo szeroka dziedzina, która wciąż się rozwija. Aby reklama odniosła zamierzony skutek, warto do niej podejść kompleksowo wykorzystując różne kanały dystrybucji treści. Należy przy tym mieć na uwadze, aby publikowany przekaz był spójny i dostosowany do specyfiki branży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli prowadzisz własną firme i szukasz skutecznych rozwiązań jeśli chodzi o reklamę, polecam Ci przeczytać ten artykuł http://www.nasygnale.pl/skuteczna-kampania-internetowa-to-znaczy-jaka-sprawdz-jak-okreslac-cele-i-mierzyc-efekty/. Dowiesz sie z niego jak działają kampanie adwords i jakie efekty mogą przynieść. Moim zdaniem warto zainteresować się tym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wydarzeniach branżowych trzeba być koniecznie. To najłatwiejszy sposób na znalezienie klienta czy partnera biznesowego. I aby nie zginać w tłumie trzeba się wyróżnić, dobrze sprawdzą się ścianki https://adlove.pl/pl/scianki-tekstylne-141/ , rollupy i tego typu narzędzia które są dobrze odbierane wizualnie

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo interesujące. To będzie dobre dla mnie do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy sądzicie że lokalne SEO to przyszłość SEO?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałem się ostatnio nad wdrożeniem działań reklamowych, przede wszystkim w Internecie. Widziałem, że wiele firm reklamuje się w social mediach przy wykorzystaniu różnych grafik, które przyciągają uwagę. Znalazłem nawet ogłoszenie firmy Hohoszki https://zleca.pl/wykonawca/hohoszki-1547729263, która specjalizuje się w projektowaniu graficznym materiałów reklamowych i myślę nad skorzystaniem z jej usług.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis i bardzo merytoryczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Targi branżowe faktycznie są rewelacyjnym rozwiązaniem jeśli chodzi o szukanie potencjalnych klientów. Jednak dobrze byłoby pomyśleć też o wsparciu doświadczone agencji reklamowej. Ja będę chciała skontaktować się z zespołem Nakatomi. Działają efektywnie zarówno w kraju jak i za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie tak - świetny artykuł, bo uzmysławia jakie różnorodne mamy opcje reklamowe. Oczywiście zawsze można też wybrać się do jakieś dobrej agencji i też się doradzić co do poszczególnych działań.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najskuteczniejsza forma reklamy to taka, która ma szansę trafić do dużej liczby odbiorców. Taką reklamą są np. filmy publikowane w telewizji i mediach społecznościowych.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP