03 kwietnia 2021

694. 3 sposoby na skuteczne wypromowanie swojej strony internetowej

 

3 sposoby na skuteczne wypromowanie swojej strony internetowej


Witajcie Kochani!


Każda osoba, która posiada swoją stronę internetową pragnie zadbać o to, by jak najwięcej osób na nią trafiło i z przyjemnością do niej powracało. Niestety samo uruchomienie witryny nie sprawi, że będzie ona od razu cieszyła się sławą i odniesie sukces. Trzeba włożyć dużo pracy i wysiłku, by odbiorcy dowiedzieli się o istnieniu strony www, zaciekawili się nią i chcieli z niej korzystać. Istnieje wiele technik, które to umożliwiają. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie je zastosować. Dzisiaj przedstawię Wam trzy sposoby na wypromowanie strony internetowej, które każdy może wykorzystać.



1. Pozycjonowanie strony


Pozycjonowanie stron to temat, który wielokrotnie pojawiał się na moim blogu. Jest to uzasadnione, ponieważ to jeden z najważniejszych elementów promowania witryny internetowej. Dzięki wdrożeniu pewnych kroków, można uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarce Google. To umożliwia trafienie na stronę www wielu odbiorcom i skorzystanie z jej oferty. 


pozycjonowanie strony



Jednym z najważniejszych czynników pozycjonowania są słowa kluczowe. Należy się zastanowić, jakie frazy są najbardziej istotne dla danej strony internetowej i wdrożyć je. Współcześnie pozycjonowanie jest koniecznością, ponieważ w Internecie jest mnóstwo różnorodnych, ale wbrew pozorom dość podobnych do siebie witryn. Wiele z nich zajmuje się podobnymi zadaniami, dlatego trzeba zadbać o to, by to nasza strona znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania, a nie witryna konkurencji.

Pozycjonowanie strony to ważne zadanie, które zwiększy widoczność witryny. Da także możliwość dotarcia do strony większej liczby odbiorców, którzy mają szansę zainteresować się stroną i powracać do niej regularnie.


2. Media społecznościowe


Mówi się, że jeśli ktoś nie posiada swojego profilu na Instagramie lub przynajmniej na Facebooku, to nie istnieje. Może się to wydawać dosyć próżne i zgubne, ale takie właśnie mamy czasy. Podobnie jest w przypadku strony internetowej. Powinna ona posiadać swój profil w mediach społecznościowych, bo jest to da niej dodatkowa reklama. Umożliwia to także dotarcie do jeszcze większego grona odbiorców, zwłaszcza młodszych. 





Skuteczne promowanie witryny nie może jednak ograniczać się wyłącznie do profilu na Facebooku. Należy poszerzyć swoją działalność o Instagram, Twitter oraz Pinterest. To zwiększa szansę na zyskanie klientów. By jeszcze bardziej wpłynąć na widoczność swojej witryny, warto zdecydować się na reklamę w mediach społecznościowych. Jest to inwestycja, która z pewnością się zwróci. Co więcej, podczas ustalania grupy docelowej, do której będzie skierowana reklama, można wybrać wiek i wiele innych filtrów. To ułatwi trafienie do osób, które rzeczywiście może zainteresować oferta naszej witryny.


3. Newsletter


Wiele osób nie docenia bardzo prostego narzędzia promowanie stron internetowych, jakim jest mailing. Jego skuteczność jest bardzo wysoka, jeśli będzie się z niego optymalnie korzystało. Nie należy spamować zbyt dużą ilością wiadomości do osób, które zdecydowały się na przyjęcie newslettera. Można jednak przypominać swoim klientom o nowych ofertach, informować o promocjach lub udostępniać ciekawe informacje, które zachęcą do wejścia na stronę internetową.


Newsletter



Zanim zacznie się przygotowywanie maili, trzeba odpowiednio zachęcić swoich klientów do zapisania się na listę odbiorców. Można powiadomić klientów, że dzięki zapisaniu się do newslettera wysłane zostaną dodatkowe rabaty, ciekawostki, poradniki lub promocje. Wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności. 

Przez wiele osób maile z różnych witryn są traktowane jako spam, dlatego za każdym razem, podczas przygotowywania newslettera, trzeba zastanowić się nad celem, jaki chcemy osiągnąć i dokładnie zaplanować swoje działania. Jeśli zbagatelizujemy rolę maili, nie zainteresujemy się tym, kim są nasi odbiorcy (w jakim są wieku, jakie są ich zainteresowania, dlaczego odwiedzają naszą stronę), wiadomości, które będziemy wysyłać mogą okazać się nieefektywne i trafiać do kosza.

Pamiętaj, że newsletter musi zaciekawić, wzbudzić emocje i sprawić, że odbiorca będzie chciał kliknąć w link, by przenieść się na stronę internetową.

1 komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP