11 stycznia 2016

318. Najczęściej czytane wpisy w roku 2015 na blogu Zakręcona na włosy

Najczęściej czytane wpisy w roku 2015 na blogu Zakręcona na włosy

Nie robiłam podsumowania minionego roku, bo jakoś nie przepadam za takim rozliczaniem się z rzeczywistością. Jeśli zmienię zdanie to może i taki wpis powstanie. Nie robię też nigdy noworocznych postanowień. Zawsze staram się dążyć do stawianych sobie celów i nie potrzebuję do tego szczególnych planów związanych z nadejściem Nowego Roku. Postanowiłam jednak przygotować dla Was krótką listę wpisów, do których najchętniej wracaliście w 2015 roku. Być może ktoś coś przegapił, a może ktoś znajdzie coś w tym rankingu ciekawego dla siebie. Zapraszam :)



1. Spotkanie blogerek w Opolu, 07.11.2015 r. - upominki

Wpis, w którym pokazywałam, co przywiozłam ze spotkania blogerek w Opolu. Jest tam mnóstwo perełek, więc jeśli jeszcze nie widzieliście tych zdjęć, zapraszam serdecznie.


2. Frezarka, zestaw do manicure z Biedronki

Jeden z pierwszych moich wpisów, który ciągle cieszy się ogromną popularnością. Niewielka, podręczna frezarka do domowego użytku z Biedronki została tam przeze mnie szczegółowo i skrupulatnie opisana. Jeśli chcecie wiedzieć czy warto ją mieć, serdecznie zapraszam Was na recenzję.


3. Kiedy są promocje Rossmanna -49%? Co warto kupić na promocji Rossmanna -49%? Szminki, błyszczyki, kredki do ust i lakiery do paznokci

Wpis, który będzie przydatny nie tylko podczas promocji -49% w Rossmannie. Warto do niego zajrzeć, jeśli chcecie wiedzieć, jakie produkty do ust i paznokci warto kupić w drogerii.


4. BLOGMAS (18): Choroba Hashimoto - czym jest? jak się objawia? jak sobie z nią radzić?

W tym wpisie pisałam o chorobie, która, mam wrażenie, ostatnio stała się bardzo popularna. Wiele osób się z nią boryka, dlatego postanowiłam zamieścić swoje uwagi na jej temat.


5. Zestaw do manicure hybrydowego Starter Kit Semilac - dlaczego go kupiłam?

Manicure hybrydowy chodził po mojej głowie już od dawna i w końcu postanowiłam zakupić Starter Kit. We wpisie pokazałam Wam, co się w znajduje, a wkrótce planuję napisać o tym, czy warto go zakupić.



Zapraszam do czytania :) A może już widzieliście te wpisy? :)

23 komentarze

  1. Przeczytałam wszystkie i wcale się nie dziwię, że były najpopularniejsze :) Mnie osobiście najbardziej zainteresował ten o hashimoto. Sama na to nie choruję, ale zawsze lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć w takich przypadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, widziałam i czytałam:) Niech blog dalej się rozwija z dużą pozytywną mocą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) u mnie posty z promocjami Rossmanna też stoją wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam systemaycznie każdy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie czytałam,widziałam i polecam ;D
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakie fajne podsumowanie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na podsumowanie roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi o tarczycy post zapadł w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na blogowe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ten zestaw semilac zdecydowanie warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP