02 października 2014

63. Chantal, Sessio argan oil, Serum do włosów zniszczonych

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu napisała do mnie Pani Magda z propozycją współpracy. Miałam przetestować kosmetyki do włosów polskiej firmy Chantal. Po otrzymaniu linku do sklepu CHANTAL miałam wybrać sobie jeden produkt tej firmy oraz jeden z przesłanej listy kosmetyków PROSALON. Skorzystałam z okazji, że chciałam i tak zakupić coś, co zregeneruje moje włosy, odżywi je i nawilży po wakacyjnym przesuszeniu.


przesylka wspolpraca


Paczkę otrzymałam bardzo szybko i jeszcze tego samego dnia (czyli 16.09.) rozpoczęłam testy. Aby wystawić rzetelną opinię zrezygnowałam w tym czasie z korzystania z innych masek i serów do włosów. Poza szampon i odżywką używałam wyłącznie przesłanych mi kosmetyków, zatem moja recenzja będzie adekwatna do jakości otrzymanych produktów. Przejdźmy zatem do rzeczy.

Pierwszym wybranym przeze mnie produktem jest serum do włosów z olejkiem arganowym z serii kosmetyków SESSIO ARGAN OIL.


serum do zabezpieczania koncowek sessio

Od producenta: Jedwabiste serum do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności włosów zniszczonych, matowych i szorstkich. Olejek arganowy obecny w produkcie ma silne działania odżywcze i rewitalizujące. Tworzy film ochronny wokół włosa, dzięki czemu włosy są wygładzone i łatwo się rozczesują. Przeciwdziała elektryzowaniu się włosów oraz rozdwajaniu końcówek. 

Skład: Cyclopentasilioxane, Dimethiconol, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 47000, CI 26100

  • Cyclopentasilioxane - silikon,
  • Dimethiconol - emolient suchy; kondycjonuje, zmiękcza i nawilża włosy; ma działanie regenerujące; nadaje połysk,
  • Dimethicone - silikon; emolient suchy; ułatwia rozczesywanie włosów na sucho i mokro; wygładza włosy,
  • Argania Spinosa Kernel Oil - olej arganowy,
  • Phenyl Trimethicone - lekki silikon, zapobiega spienianiu się produktu; poprawia strukturę włosów zniszczonych i szorstkich,
  • Isopropyl Palmitate - ciekły wosk, emolient suchy, zmniejsza tłustość kosmetyku; kondycjonuje, zmiękcza i wygładza włosy,
  • Parfum - substancja zapachowa,
  • Coumarin - składnik zapachowy,
  • Hexyl Cinnamal - składnik zapachowy,
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde - składnik zapachowy,
  • CI 47000 - barwnik,
  • CI 26100 - barwnik.

Moja opinia:

1. Opakowanie:

Serum zamknięte jest w plastikowym opakowaniu z pompką o pojemności 100 ml. Dozownik bardzo ułatwia aplikację produktu. Możemy wycisnąć odpowiednią jego ilość.

2. Zapach, kolor i konsystencja.

Zapach jest bardzo przyjemny, przypominający serum 7 efektów kuracja olejkiem arganowym z Marion (moja recenzja TU), co zapewne jest wynikiem właśnie zastosowania w obu produktach oleju arganowego. Aromat utrzymuje się przez jakiś czas na włosach, choć nie jest tak trwały, aby wytrzymać do kolejnego mycia włosów. Kolor produktu jest złotawy, co można zaobserwować na zamieszczonych zdjęciach. Konsystencja, jak przypada na kosmetyk tego typu, jest oleista, dość gęsta, ale wydaje mi się, że dużo rzadsza w porównaniu z innymi olejkami i serami do końcówek, jakich używałam.

3. Działanie:

Produkt jest bardzo wydajny, a mamy go aż 100 ml, więc całkiem spore opakowanie. Wystarczy jedna, maksymalnie dwie pompki, aby rozprowadzić go na końcówki, a nawet na długość włosów. Do tej pory moim ulubieńcem w tej kwestii było serum A+E z L'biotici, o którym jeszcze nie zdążyłam Wam napisać. Nigdy nie sądziłam, że coś przebije jego działanie, a jednak. Moje włosy błyszczą i są wygładzone, a przede wszystkim bardzo ładnie się kręcą! Kiedy wstaję rano i nie mogę poradzić sobie z ułożeniem moich loków, bez problemu mogę zastosować na suche włosy to serum i ugładzić je. Nie obciąża włosów, a ma także działanie antystatyczne.
Ze względu na moje kręcone włosy, nie rozczesuję ich, więc nie mogę stwierdzić czy ma działanie wspomagające w tej kwestii.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że skład tego serum jest naprawdę rewelacyjne. Bardzo wysoko w składzie znajduje się olej arganowy, mamy dużą ilość silikonów zabezpieczających włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Ponadto znajdziemy tam emolienty. Brak natomiast alkoholu! Substancje barwiące znajdują się na ostatnim miejscu.

czym zabezpieczac koncowki wlosow


Moja opinia nie została wykreowana ze względu na podjęcie współpracy z marką Chantal. Polecam jednak każdemu z Was wypróbowanie tego serum. Gwarantuję Wam, że będziecie zadowoleni z jakości tego kosmetyku, ceny oraz pojemności i wydajności.

Chantal, Sessio argan oil, Serum do włosów zniszczonych


Miałam nadzieję, że uda mi się w tym wpisie opisać Wam także maskę, ale wyszłaby z tego chyba niezła litania i boję się, że moglibyście przez nią nie przebrnąć, dlatego o masce będzie kolejny post!


39 komentarzy

  1. oj przydałoby mi się takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę :). Wygląda fajnie, ciekawe czy u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze bez alkoholu:) kiedys pewnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie przetestuję :) skoro jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przydałoby sie mi takie:)może i moje nie okiełznane włosy by wygładzić.Gratuluje superowej współpracy:):)pozdrawiam
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to serum, o firmie pierwszy raz słyszę, nazwa skojarzyła mi się z chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to myślę, że skojarzenie jak najbardziej pozytywne :)

      Usuń
  8. nie znam, ale serum chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki :) Jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie napisałaś jaka cena, a chętnie się dowiem. Skład wiele obiecuje, a od dawna szukam dobrego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być przepiękny, przynajmniej woń tej kuracji Mariona bardzo mi przypadła do gustu. Więc skoro jest podobny to super. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro działa takie cuda, to koniecznie będę musiała go wypróbować, bo moje włosy to wołają już o pomstę do nieba hehehe :)
    Świetny, przydatny post :)
    sklepu CHANTAL

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wypróbować to serum, może i na moich włosach tak dobrze by się sprawdził, mimo że nie mam kręconych włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum dedykowane jest włosom zniszczonym, nie włosom kręconym, więc z pewnością by się sprawdziło :)

      Usuń
  14. kuuurcze slyszalam juz o tym i jestem baaardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne wydaje się to serum. Kosmetyk zainteresował mnie po przeczytaniu Twojego posta;]

    http://www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Równiez widzę pierwszy raz ten produkt, ale z chęcia użyję, tylko niech skończę moją nową odżywkę do włosów :)

    Zaczynamy obserwować i zapraszamy do siebie :)
    Siostry z bloga:
    http://gift-for-sister.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się fajne :) Ja mam bardzo zniszczone włosy więc chyba wkrótce zakupię ten produkt :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie znam tej marki, fajnie, że serum dobrze się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o takiej firmie.. :) Chętnie wypróbuje to serum. :) Nie wiesz co mogłabym stosować na suche włosy, ale często przetłuszczające się? ;)
    Prosiłabym o odpowiedź na mail : kisieeleq@gmail.com
    Z góry dziękuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    DIY kołnierzyk
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2014/10/9-diy-black-collar.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na stronę i zapoznać się z ofertą :) mają bardzo ciekawe produkty w satysfakcjonujących cenach :)

      Usuń
  22. Znam to serum i zgadzam się w 100 % z opinią, jest bardzo wydajne i super odżywia włosy, a i cena pozytywnie zaskakuje. Używam z tej linii jeszcze szamponu i też polecam, super kosmetyki:) Zuza

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że sprawdziłoby się na moich zniszczonych farbowaniem włoskach... może wypróbuję, choć na razie mam na uwadze ampułki do zniszczonych włosów by Fama. Słyszałaś coś o nich może?

    OdpowiedzUsuń
  24. o tym serum nie słyszałam, choć przydałoby się na moje zniszczone farbowaniem włoski. Może kupię, choć w pierwszej kolejności chciałam wypróbować ampułki do włosów zniszczonych z by Fama... Słyszałaś może coś o nich?

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kosmetyki Chantal Sessio z arganem. Cudnie odżywiają włosy, wygładzają i dodają im blasku, dla mnie rewelacja. Mają bardzo przystępne ceny i są bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam to serum z Chantala, uratowało moje włosy od zagłady;) Szampon i odżywka z tej serii też są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Potwierdzam to serum jest super. Dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP