31 października 2014

79. Zakupy w Born Pretty Store

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z informacją, że nawiązałam współpracę ze sklepem Born Pretty Store. Bardzo spodobała mi się ich oferta. Możecie tam kupić niemal wszystko!

Zakupy w Born Pretty Store


Ciężko było mi się zdecydować na coś, bo na prawdę jest z czego wybierać.W każdej kategorii mamy wiele przedmiotów i produktów, które kuszą swoim wyglądem i cenami. Ostatecznie zdecydowałam się na płytki i narzędzia do stemplowania.

Żałuję, że wyprzedana została już świąteczna, Bożonarodzeniowa płytka, która mnie urzekła. Spójrzcie jaka jest śliczna:

plytka do stemplowania


Wybór jest bardzo szeroki, od płytek z pojedynczymi elementami, po takie, które gwarantują nam wzorek na całym paznokciu:

stemple na paznokciach




Zapraszam Was do sklepu Born Pretty Store

A dodatkowo, dla moich czytelników mam niespodziankę, czyli kupon rabatowy -10% na zakupy pod kodem HHL91. Zapraszam Was serdecznie! :)

kod promocyjny na plytki do stempli



Zainteresowały Was jakieś produkty? :)

13 komentarzy

  1. Gratulacje :) Ja to bym nie umiała używać takich płytek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam płytkę i brakuje mi zestawu tylko tetaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne płytki! Mam zestaw Konada, również świąteczny - bardzo fajne kombinacje można za jego pomocą tworzyć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapragnęłam mieć takie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te płytki. Widziałam je w wielu miejscach i paznokcie, które były dzięki nim zrobione i byłam zachwycona nie raz, ale nadal nie mam pojęcia jak się tego używa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby mi się takie płytki, może w końcu stworzyłabym na swoich paznokciach "cuda"! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę:) Kurdę ja to w kwestii paznokci jestem zielona, jedyne co robię i potrafię to pomalować sobie je jednym kolorem haha ;D
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam propozycję od tego sklepu, jednak nie skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne płytki :) jest ich teraz pełno ale niestety nie ze wszystkich blaszek wychodzą ;( ale te warto spróbować ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP