01 października 2014

62. Akcja olejowania włosów ruszyła!

Witajcie Kochani!

Akcja olejowania włosów ruszyła!


Październik miesiącem olejowania! Od dzisiaj do końca października zachęcam wszystkich, nie tylko osoby, które wyraziły chęć przyłączenia się do mnie, aby zadbać o swoje włosy poprzez pielęgnację olejem. Wszystkie osoby, które biorą udział zachęcam do wykonania zdjęć przed i po oraz do obserwowania zmian. Na początku listopada pojawi się podsumowanie akcji wraz z Waszymi uwagami i efektami.

A oto lista osób, które będą olejować:


  1. la nettete - olej jojoba za pomocą miseczki,
  2. Meliska - oliwa z oliwek za pomocą atomizera,
  3. monnie - olej kokosowy, migdałowy i rycynowy po uprzednim spryskaniu włosów wodą,
  4. Sandina - olej arganowy, olejowanie na sucho lub mokro,
  5. Zakrecona - olej kokosowy, rzepakowy, po uprzednim spryskaniu włosów wodą,
  6. Zuzia P. - BDFM i olej lniany,
  7. Nennka - olejek rycynowy, na suche włosy,
  8. Nasze-dwaswiaty - olej kokosowy Vatika i olej z Green Pharmacy.
  9. Emilia - olej rycynowy i nafta kosmetyczna.
Lista może nie jest zbyt długa, ale mam nadzieję, że pomysł z akcją zmotywował choć tę garść osób, a być może stanie się także zachętą dla pozostałych :)

Chcecie dołączyć? :))

27 komentarzy

  1. ha ja wlasnie siedze przed kompem z olejem z pestek winogron :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tego nie robiłam :)
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie olejowałam włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam!!! u mnie na pewno pojawi się BDFM i olej lniany! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w akcji bo ostatnio się opuściłam w olejowaniu włosów ale teraz będę miała motywacje : ) Ja robie to na suche włosy olejkiem rycynowym : )

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm jeszcze nigdy tego nie robiłam ale....może czas to zmienić????bo coraz więcej dobrego o tym słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z akcją :)) Ja ostatnimi czasy olejuję włosy dość nieregularnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak chcę :) Razem raźniej :) Ja używała będę oleju kokosowego Vatika, oraz olejku z green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcję popieram :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie jestem systematyczna xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja i inicjatywa poznawania i komunikowania się między sobą blogerek! :-) Z chęcią wzięłabym udział, ale niestety jestem niesamowicie niekonsekwentna w pielęgnacji moich włosków... niestety wszechobecny brak czasu wygrywa. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś olejowałam włosy, ale zmywanie tego tak mnie męczyło, że zaprzestałam i chyba jeszcze długo do tego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chce olejować :) Olejem rycynowym oraz nafta kosmetyczną.
    Emilia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :) To teraz olejujemy razem. :)
    Emilia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP